Hier ben ik dan weer!!! Errug moe maar ik wil het meteen allemaal vertellen, dus hier mijn verslag met foto?, ik zal het niet al te lang maken. En beginnen met de eerste dag, de dag van het samen vliegen naar NY, de persconferentie en TRL.
MAANDAG 28 NOVEMBER
Rond 9uur zijn we, Erwin, Rick van EMI en ik, aan het inchecken bij de gate in Londen, duidelijk is al dat het exclusief zal zijn want er is veel bewaking rondom de incheckbalie en er staat al iemand die bij de KoRncrew hoort op ons te wachten om onze namen af te strepen. En dan... daar staan ze ineens, zelf in te checken, mijn HELDEN; KoRn!!! Munky loopt met een grote jas aan met muts op zn hoofd, ze staan handen te schudden enzo. Ik durf er niet heen te gaan.
Eenmaal in het vliegtuig verloopt alles echt geweldig, we zitten heel luxe erbij, en de 4 heren van KoRn komen al vrij snel naar de fans toe om met iedereen eventjes een babbeltje te maken.
Jonathan herkende zelfs Rick nog van een eerdere ontmoeting!
Munky zat met een mega ghetooblaster een hele tijd bij ons te kletsen over muziek. Hij had z]n jas en broekzakken helemaal volgepropt met kleine flesjes drank.
Vliegtuig optredentje was echt megagaafff!!! Jonathan zon over de intercom van het vliegtuig en David had een mini drumstelletje enzo, echt lachen!!
![]()
We kwamen later aan dan gepland, dus konden maar 5 minuutjes even snel onze hotelkamer in en even opfrissen, en toen werden we opgehaald door een rode dubbeldekkerbus die was beplakt met KoRn promotie materiaal voor het nieuwe album. Daarin werden we naar het Hardrock cafe gereden om daar te eten en de persconferentie te zien.
Op de buitenkant van het cafe een lichtscherm met daarop voorkant van nieuwe album.
![]()
![]()
TRL liep even mis, we zouden buiten met de bus langsrijden en dan roepen en juichen voor KoRn zodat zij ons konden zien, maar de bus mocht niet stilstaan op de weg, dus hebben we daar ]ko]rn helaas niet gezien.
dag 2
We werden rond half 6 savonds opgepikt door een busje dat ons naar de Hammerstein ballroom zou brengen. Eventjes lichte paniek want de chauffeur wist niet waar hij moest zijn.. maarr we waren er gelukkig al gauw.
Eenmaal daar mochten we in een ruimte wachten en werden er plaksterren uitgedeeld met daarop ??meet_greet`` die we op moesten plakken. Toen kwam de mededeling dat de meet en greet NA het optreden zou plaatsvinden, en mochten we als eersten de zaal in, en kon ik dus helemaal vooraan gaan staan vlak voor de microfoonstandaard van Jon.
Om een indruk te geven hoe mijn plekkie was hier 2 foto?s
![]()
![]()
Setlist weet ik niet helemaal precies meer, maar wat ik ervan onthouden heb Liar, Hypocrites, Twisted Transistor, Come Undone, Somebody Someone, Twist, Blind, Y?all want a single, Here to Stay, Freak on a Leash, Got the life niet in deze volgorde hoor.
Het was heeeeel erg mooi, met draaiende schermen op t podium waarop deuren gemaakt waren die weer veranderden in de 4 KoRnleden.
Toen de meet en greet
![]()