ach het valt best mee, en beetje man houdt en klein meisje uit de pit als ze er niet in wil.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:19 schreef v-girl het volgende:
Ow neee he, lette ze toevallig op kleine meisjes van 1.58 dat ze die niet in die pitt betrekke? Of beuken ze haar tot ze valt en trappe dr ook nog es op omdat ze dr niet zien? Owkee maybe worst ramp scenario maar ik denk dat ik toch maar op iemands nek ga zitte ofzokan ik Korn ook lekker goed zien
, hoewel de mense achter me dan n beetje boos worde denk ik
Nou ja dan maar goed uitkijke
![]()
![]()
![]()

valt allemaal reuze mee hoor, stel dat er iemand op de grond valt. dan gaat iedereen eromheen een stap opzij en proberen diegene overeind te trekken. dat is overal nog zo geweest waar ik was.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:19 schreef v-girl het volgende:
Ow neee he, lette ze toevallig op kleine meisjes van 1.58 dat ze die niet in die pitt betrekke? Of beuken ze haar tot ze valt en trappe dr ook nog es op omdat ze dr niet zien? Owkee maybe worst ramp scenario maar ik denk dat ik toch maar op iemands nek ga zitte ofzokan ik Korn ook lekker goed zien
, hoewel de mense achter me dan n beetje boos worde denk ik
Nou ja dan maar goed uitkijke
![]()
![]()
![]()

Ik heb ze 2x gezien zonder Brian (Pukkelpop, Belgie 2005 en Hammerstein, New York 2005) en moet zeggen dat ik ze live oer en oersterk vond, dus gaat vast superrrr wordenquote:

Er komt er als het goed is nog 1tje uit, en daar sta ik dus ook opquote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:17 schreef heiden6 het volgende:
Die DVD uit NY is best aardig trouwens.

Het was een degelijke show waarin de nummers van Untouchables niet allemaal even goed uit de verf kwamen. Toch is het zeker een aanwinst voor de liefhebberquote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:17 schreef heiden6 het volgende:
Die DVD uit NY is best aardig trouwens.

Maar dat heb ik allemaal al gezienquote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:26 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Nee tuuuurlijk moeten ze die 29-11-2005 show uitbrengen op dvd, daarop gaat vrijwel zeker ook het vliegtuig optredentje staan en wat de prijswinnaars allemaal meegemaakt hebben!!

Wat was toen de setlist (dus eigenlijk, welke nummers komen er op de dvd?)quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:26 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Nee tuuuurlijk moeten ze die 29-11-2005 show uitbrengen op dvd, daarop gaat vrijwel zeker ook het vliegtuig optredentje staan en wat de prijswinnaars allemaal meegemaakt hebben!!
Ik heb iig overal cameraploegen bij gezien dus ben zoooo benieuwd!!![]()

Wat mij betreft gedeelde 1e plaats met It's on! en Blindquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |