Hier nog één, wij gaan een leuke tijd beleven!quote:Op woensdag 7 juni 2006 00:53 schreef v-girl het volgende:
[..]
Jaa nu is het echt aftellen, kep er SUUUUUUUUUUUUUUUPER veel zin in![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die klikkende bas hoor je alleen niet tijdens hun nieuwe nummers en de show is wel wat beter geworden met al die schermen en extra bandleden.quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:48 schreef Devlinsect het volgende:
Vier extra muzikantenGeen klikkende bas van Fieldy
![]()
WTF?![]()
Zat te twijfelen of ik een kaart zou halen. Ben blij dat ik niet ga![]()
En benieuwd wat ik dan wel gemist heb. Laat het weten!![]()
Dat kunnen ze toch niet maken, als KoRn niet optreed wil ik mijn geld terug, ik kom niet voor die andere bands.quote:Op maandag 12 juni 2006 09:16 schreef maniack28 het volgende:![]()
Daar betaal je dan zoveel euro voor om Hatebreed te zienZe laten het dus wel doorgaan, maar alleen de supportacts komen spelen.. hoe kansloos
Hatebreed komt in de melkweg en zal je waarschijnlijk dus geen 40 euro voor betalenquote:Op maandag 12 juni 2006 09:16 schreef maniack28 het volgende:![]()
Daar betaal je dan zoveel euro voor om Hatebreed te zienZe laten het dus wel doorgaan, maar alleen de supportacts komen spelen.. hoe kansloos
o.O ik wil ook oranje fan zijn en TT aanpassen!quote:Op maandag 12 juni 2006 12:22 schreef renz0r het volgende:
Ja, mojo en HMH zeggen nog niks, maar als het op andere sites sta, dan zal me het niks verbazen, daarom TT laten aanpassen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |