quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:39 schreef crackhead het volgende:
Ik hoop van niet.
quote:
Sukkelquote:Op donderdag 2 maart 2006 14:37 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
http://www.ticketmaster.nl/html/evinfo.htmI?CNTX=92063&l=NL&C=
39 euro
Ze stikken maar lekker, sellouts
Dus ik ben een sukkel omdat ik dat denk?quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:49 schreef Candera het volgende:
Sukkel![]()
Dus omdat jij geen geld heb, zijn het opeens 'sellouts'? Snap dat je gefrustreerd ben dat jij niet gaat, maar de fout die je maakt is door te denken dat dat ons boeit![]()
GVD NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op donderdag 2 maart 2006 17:49 schreef Candera het volgende:
[..]
[..]
Sukkel![]()
Dus omdat jij geen geld heb, zijn het opeens 'sellouts'? Snap dat je gefrustreerd ben dat jij niet gaat, maar de fout die je maakt is door te denken dat dat ons boeit![]()
Ontopic
Dit is een setlist van een paar dagen geleden:
01.It's On
02.Clown
03.Divine
04.Love Song
05.Falling Away From Me
06.Here to Stay
07.Souvenir
08.Dirty
09.Liar
10.Counting On Me
11.Somebody Someone
12.Throw Me Away
13.Shoots and Ladders
14.Lies
15.Make Me Bad
16.(Medley)Thoughtless
17.ADIDAS
18.Twist(End Medley)
19.Coming Undone
20.Got the Life
21.Tearjerker
22.Twisted Transistor
23.Hypocrites
24.Freak on a Leash
25.Blind
Een combinatie van oude en nieuwe nummers, daarbij is het de langste setlist ooit (langer dan die van de Sick & Twisted Tour) En wat mij betreft ook een van de betere!
Zou een een topicchange niet handig zijn nu het zeker is dat ze komen?
OMG. Komen A7X en BFMV met Mettalica? Aaarrgh.quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:52 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Dus ik ben een sukkel omdat ik dat denk?
Ga jij wel eens vaker naar concerten? Nee zeker.
39 Euro is gewoon veels te veel, vooral voor een band zoals Korn. HMH staat er bekend om dat ze dure prijzen hebben van meestal rond de 30-35 euro. Maar 39 is gewoon veels te veel. In 2004 betaalde ik 49 euro voor Metallica, Slipknot en Korn in de Arena. En dit jaar betaalde ik ook 49 voor Metallica samen met Trivium, Advenged Sevenfold en Bullet For My Valentine. Dit allemaal voor 10 euro meer dan die oplichters.
Maargoed ik zal je favo band niet verder beledigen hoor fanboy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |