Ik moet natuurlijk wel eerst klagen op Fok! hé!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:10 schreef boekenworm het volgende:
Water en zeep is misschien een optie.
Verwarming op 26 graden.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:11 schreef Adelante het volgende:
Lekker weer ook om geen bovenkleding te dragen!
Verspilling is killingquote:
Alleen mannen zouden dat denkenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:10 schreef Pony-Lover het volgende:
en wij moesten na het lezen van de titel natuurlijk denken dat het over zaad gaat![]()
![]()
![]()
Maar je kunt toch ook jezelf eerst wassen en dan klagen... Lijkt me toch wat logischerquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:12 schreef Xebber het volgende:
[..]
Ik moet natuurlijk wel eerst klagen op Fok! hé!![]()
Na t douchen kan t wel.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:14 schreef boekenworm het volgende:
[..]
Maar je kunt toch ook jezelf eerst wassen en dan klagen... Lijkt me toch wat logischer
Is het trouwens niet koud, om met dit koude weer geen bovenkledij aan te hebben (ril al de hele dag).
Idd, vrouwen denken dat alleen als er "ik ben zojuist onder gespoten " staatquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:13 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Alleen mannen zouden dat denken![]()
Ik kwam al net onder de douche vandaan, geen zin om nog eens te douchen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:14 schreef boekenworm het volgende:
[..]
Maar je kunt toch ook jezelf eerst wassen en dan klagen... Lijkt me toch wat logischer
Is het trouwens niet koud, om met dit koude weer geen bovenkledij aan te hebben (ril al de hele dag).
Jeetje geen doekjes in huis ofzoquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:17 schreef Xebber het volgende:
[..]
Ik kwam al net onder de douche vandaan, geen zin om nog eens te douchen.![]()
Jij snapt hemquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:15 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Idd, vrouwen denken dat alleen als er "ik ben zojuist onder gespoten " staat![]()
Dat geeft niet de voldoening die je krijgt als je ze zelf perst.quote:
Voor sommige mensen is dat de enige optie om ondergespoten te wordenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:21 schreef Dr.Death het volgende:
Waarom vruchten uitpersen als er vitaminepillen zijn
Hmm, en al die zielige sinaasappels dan......quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:21 schreef Dr.Death het volgende:
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:20 schreef nikky het volgende:
Post die torso maar even dan.
OMdat die geen vervanging van een gevarieerde voeding zijn....staat op de doosjes/buisjes en potjesquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:21 schreef Dr.Death het volgende:
Domper.quote:
Sinaasappels zijn d'r om keihard uitgeperst te worden. Daarnaast helpt het een gefrustreerd persoon zijn frustraties te botvieren.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:22 schreef johnplayer het volgende:
[..]
Hmm, en al die zielige sinaasappels dan......
Ik zeg NEE tegen sinaasappelleed
en wat gebeurd er dan,quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:25 schreef Xebber het volgende:
[..]
Sinaasappels zijn d'r om keihard uitgeperst te worden. Daarnaast helpt het een gefrustreerd persoon zijn frustraties te botvieren.![]()
A Clockwork Orangequote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:32 schreef johnplayer het volgende:
[..]
en wat gebeurd er dan,
The orange strikes back
Klinkt als een film,,,, iets met tomaten?
Helemaal mee eens!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:22 schreef johnplayer het volgende:
[..]
Hmm, en al die zielige sinaasappels dan......
Ik zeg NEE tegen sinaasappelleed
het zal wel zoiets zijn:quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:20 schreef nikky het volgende:
Post die torso maar even dan.
Idd, TS ga de OP eens schoonmaken met groene zeepquote:
Waarom zou je?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:54 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
* Heer_van_Bartolhoven vraagt zich af hoeveel users het profiel van TS hebben gecheckt
Ja ik heb me er ook schuldig aangemaakt![]()
Ik niet.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:54 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
* Heer_van_Bartolhoven vraagt zich af hoeveel users het profiel van TS hebben gecheckt
Ja ik heb me er ook schuldig aangemaakt![]()
Attack of the killer tomatoes zekerquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:32 schreef johnplayer het volgende:
[..]
en wat gebeurd er dan,
The orange strikes back
Klinkt als een film,,,, iets met tomaten?
Nu hoef je je eigen alleen nog te vermoordenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:09 schreef Xebber het volgende:
Dus ik zo op een sinaasappelpers sinaasappelen uitpersen voor een glas verse jus d' orange, spuit dat zo tegen mijn borst aan.
En ik loop rond met ontbloot bovenlijf.
Dus mijn brede torso kleeft als de tering!
Ik dacht aan....quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:06 schreef NoBody122 het volgende:
Even hoopte ik dat TS zichzelf op één of andere creatieve manier zou hebben ondergescheten
Anders lees je even het topic door.quote:
quote:Op woensdag 1 maart 2006 01:12 schreef Nega het volgende:
Tip: pers 4 grote mandarijnen en 1/2 citroen. witte grapefruit
...tuurlijk...en als je lekker veel viewers en posters in je topic wil....is dat natuurlijk geheid succes...op elk forum....quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:10 schreef Pony-Lover het volgende:
en wij moesten na het lezen van de titel natuurlijk denken dat het over zaad gaat![]()
![]()
![]()
De wens is de vader van de gedachte.quote:
Goh. Lijkt mij iets voor ONZ.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:10 schreef Pony-Lover het volgende:
![]()
![]()
Als ik uberhaupt al ruk, heb ik geen kleren aan, triangeljosti!quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:28 schreef Tekari het volgende:
je hebt je eigen gewoon keihard zitten rukken en je op de kleren gespoten
geef nou maar toe...doe het in de was en je krijgt zaad kleertjes![]()
Ow...goody....een leuk Fokclichétje...net als pauper.....quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:09 schreef Xebber het volgende:
[..]
Als ik uberhaupt al ruk, heb ik geen kleren aan, triangeljosti!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |