Ik moet natuurlijk wel eerst klagen op Fok! hé!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:10 schreef boekenworm het volgende:
Water en zeep is misschien een optie.
Verwarming op 26 graden.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:11 schreef Adelante het volgende:
Lekker weer ook om geen bovenkleding te dragen!
Verspilling is killingquote:
Alleen mannen zouden dat denkenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:10 schreef Pony-Lover het volgende:
en wij moesten na het lezen van de titel natuurlijk denken dat het over zaad gaat![]()
![]()
![]()
Maar je kunt toch ook jezelf eerst wassen en dan klagen... Lijkt me toch wat logischerquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:12 schreef Xebber het volgende:
[..]
Ik moet natuurlijk wel eerst klagen op Fok! hé!![]()
Na t douchen kan t wel.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:14 schreef boekenworm het volgende:
[..]
Maar je kunt toch ook jezelf eerst wassen en dan klagen... Lijkt me toch wat logischer
Is het trouwens niet koud, om met dit koude weer geen bovenkledij aan te hebben (ril al de hele dag).
Idd, vrouwen denken dat alleen als er "ik ben zojuist onder gespoten " staatquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:13 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Alleen mannen zouden dat denken![]()
Ik kwam al net onder de douche vandaan, geen zin om nog eens te douchen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:14 schreef boekenworm het volgende:
[..]
Maar je kunt toch ook jezelf eerst wassen en dan klagen... Lijkt me toch wat logischer
Is het trouwens niet koud, om met dit koude weer geen bovenkledij aan te hebben (ril al de hele dag).
Jeetje geen doekjes in huis ofzoquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:17 schreef Xebber het volgende:
[..]
Ik kwam al net onder de douche vandaan, geen zin om nog eens te douchen.![]()
Jij snapt hemquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:15 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Idd, vrouwen denken dat alleen als er "ik ben zojuist onder gespoten " staat![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |