Ik ook! Nog iets meer dan een half jaartjequote:Op woensdag 1 maart 2006 15:56 schreef B_BOY het volgende:
blij als ik 18 ben. nog een paar maandjes.
Ik ben 17. Ik heb dit topic juist geopend om te kijken of mensen wat leuke kleinere clubs kennenquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:21 schreef Martuh het volgende:
Probeer een cafe. Ik wee tniet hoe oud je bent maar als je 16/17 bent kan je proberen ene coffeeshop ofzo of de Pirates binnen te komen oid. 'Echte' clubs zijn gewoon overal 18+, maar zoals eerder gezegd; je kan het gewoon proberen en mocht dat niet lukken -> zoek kleinere of onbekendere clubs op.
Gelukkig ben ik 21quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:05 schreef stijgende_ster het volgende:
Ik dacht altijd: yeah 18, dan kan je naar de vette shizzle!!
Maar nu ben ik onderhand 20 en moet je overal minimaal 21 zijn..
Loop een eindje bij het Leidseplein of het Rembrandtplein rond, daar kom je gegarandeerd wel wat tegen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:04 schreef rubenrtv2 het volgende:
[..]
Ik ben 17. Ik heb dit topic juist geopend om te kijken of mensen wat leuke kleinere clubs kennen
In de Kroon, komen alleen kleine kinderenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:58 schreef Mark88 het volgende:
Escape kom je met een beetje geluk wel binnen. Probeer anders de kroon, ook wel leukZit boven escape.
en jij komt als 20-jarige niet in tenten die voor 21+ zijn?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:05 schreef stijgende_ster het volgende:
Ik dacht altijd: yeah 18, dan kan je naar de vette shizzle!!
Maar nu ben ik onderhand 20 en moet je overal minimaal 21 zijn..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |