Je hebt al een e-mail adres gepubliceerd.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Maar dan heb ik toch ook nog één credit om de ongecensureerde log te plaatsen??
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:29 schreef flugeltje het volgende:
Er heeft vandaag niemand meer credits...![]()
Laten we zeggen dat Tanja met één note net zoveel scrollen nodig heeft als bijvoorbeeld Xebro of Kasta met ál hun notes...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:31 schreef APK het volgende:
[..]
![]()
Heb je trouwens die logs zelf wel opgeslagen?
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:33 schreef flugeltje het volgende:
Laten we zeggen dat Tanja met één note net zoveel scrollen nodig heeft als bijvoorbeeld Xebro of Kasta met ál hun notes...
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:31 schreef Manu82 het volgende:
quote:
Oh shit, straks moeten we niet slechts hetzelfde als Tan eten maar ook nog dezelfde films kijken.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:38 schreef Manu82 het volgende:
Tann ga je vanavond nog een film kijken?
Wat jammer dat je nu geen hyper hebt, want als je goed leest, zie je dat ik alleen maar reageer als ik word uitgelokt. En ik hap nu eenmaal graag. Maar dat komt er nog wel te staan.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:27 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ze plaatste een MSN log... Dat mag gewoon niet... En als je goed gelezen had had je ook gezien dat ik er verder niets mee doe aangezien LS de boel zelf uitlokt.
alles leuk en aardig, maar die webmaster niet aanvallenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:42 schreef oeteltje het volgende:
<knip>
En dat ik niet sprak over die mail van de webmaster die ik kreeg met de groetjes aan nico was niet interesant voor hier ze weet niet beter ze gaat namelijk met jou om.
<knip>
weet ze al....en nu ga ik KOKEN, een film vanavond, alleen Lotte en GTSTquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:42 schreef oeteltje het volgende:
Laaste stukkie van deze kant LEKKERSIMPEL lullo dat je bent wel eens van carnaval gehoord zonder alcolhol?
en het is allemaal geen 5 jaar geleden denk na hoe oud het kind is van je zogenaamde zus.
ja 3 jaar.
En nee zoek geen andere vent heb zelf een goeie man ga er trouwens verder niet op in heeft geen zin bij jou want je spreekt toch alles tegen , vond alleen dat ik een reactie moest plaatsen omdat ik genoemd werd in die log.
En dat ik niet sprak over die mail van de webmaster die ik kreeg met de groetjes aan nico was niet interesant voor hier ze weet niet beter ze gaat namelijk met jou om.
Ooit komt er wel een tijd dat ze je ook doorheeft en ja rob denk dat dat ook niet lang meer zal duren want dat wat ik daar in het gasten boek wou zetten is 100% waarheid je verdraaid en liegt heel de boel bij mekaar.
Dit was het geen mail sturen na me ik print het uit is basta hier en breng het zo weg dag robje.
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:40 schreef APK het volgende:
[..]
Oh shit, straks moeten we niet slechts hetzelfde als Tan eten maar ook nog dezelfde films kijken.![]()
Je was ooit wel lief hoor. Alleen wat je net schreef??quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:42 schreef oeteltje het volgende:
Laaste stukkie van deze kant LEKKERSIMPEL lullo dat je bent wel eens van carnaval gehoord zonder alcolhol?
en het is allemaal geen 5 jaar geleden denk na hoe oud het kind is van je zogenaamde zus.
ja 3 jaar.
En nee zoek geen andere vent heb zelf een goeie man ga er trouwens verder niet op in heeft geen zin bij jou want je spreekt toch alles tegen , vond alleen dat ik een reactie moest plaatsen omdat ik genoemd werd in die log.
Ooit komt er wel een tijd dat ze je ook doorheeft en ja rob denk dat dat ook niet lang meer zal duren want dat wat ik daar in het gasten boek wou zetten is 100% waarheid je verdraaid en liegt heel de boel bij mekaar.
Dit was het geen mail sturen na me ik print het uit is basta hier en breng het zo weg dag robje.
ik gooi helemaal geen e-mail adres erop, want was niet kompleet, net zoals de log van Tanja ook niet kompleet was.....quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:42 schreef Scarabee het volgende:
L.S Leuk dat je zo gewoon ff een email adres erop gooit. Goh wat ben jij ziek. Zit al een tijd mee te lezen en begrijp niet waarom je doorgaat. De mods vragen je heel normaal te stoppen en je gaat door. Kap ermee of open zelf een topic en ga daar lekker lopen zeiken. Laat ieder lekker in hun waarde. Ik dnap niet waarom je niet kan stoppen. Aandacht te kort ofzo?. Tanja is Tanja en Rob is Rob. Jij bent een persoon en Tanja is een persoon.
Dus kap ff en laat het hier gezellig voor vragen. Dan kan Tan mij vraag ook gewoon beantwoorden de volgende keer
Daag
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:53 schreef Nostalgist het volgende:
Ja, leuk en de films dan recenseren.....
![]()
![]()
Ja, dan maken we er weer one big happy family van......quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:55 schreef Manu82 het volgende:
[..]![]()
![]()
we kunnen dan allemaal gezellig dezelfde film kijken en er dan met Tanja over praten nadat we het over het eten hebben gepraat
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:57 schreef flugeltje het volgende:
En nu is m'n geduld op![]()
LS kappen, nog één keer een e-mail adres of opruien hier in het topic en ik zorg dat je linea recta kunt vertrekken...
En voor de rest geldt hetzelfde. Ontopic nu, het is hier geen bashclub...
Iedere sukkel weet dat achterkant wel. Dus wat doe je nou stoer man. Enne zoals ik al zei open een eigen topic dan kunnen WIJ weer normaal verder met Tanja.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
ik gooi helemaal geen e-mail adres erop, want was niet kompleet, net zoals de log van Tanja ook niet kompleet was.....
Wel alles lezen he?
OMG! Dat maakt je NOG enger....quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
>knip<
. Ik ben op internet niet anders dan in het echt. (en zelfs op FOK! niet)
>knip<
Bedoel je onderhand ??quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:00 schreef Scarabee het volgende:
[..]
Iedere sukkel weet dat achterkant wel. Dus wat doe je nou stoer man. Enne zoals ik al zei open een eigen topic dan kunnen WIJ weer normaal verder met Tanja.![]()
![]()
Geen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:14 schreef Terrr het volgende:
Welke film ging Tanja eigenlijk kijken??
Was ze de g dan vergeten .... ?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:47 schreef tann het volgende:
[..]
weet ze al....en nu ga ik KOKEN, een film vanavond, alleen Lotte en GTST
Jammer dan kunnen we dat dus niet doen vandaagquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:55 schreef Manu82 het volgende:
[..]![]()
![]()
we kunnen dan allemaal gezellig dezelfde film kijken en er dan met Tanja over praten nadat we het over het eten hebben gepraat
![]()
![]()
![]()
ben al blij dat ik hier geen GTST kan ontvangenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:23 schreef Terrr het volgende:
[..]
Jammer dan kunnen we dat dus niet doen vandaag![]()
uuuh, geen film bedoelde ik....quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:48 schreef Nostalgist het volgende:
Hai Tanja ! Welke film ??
Doe je niet aan vier keer in de week Eastenders?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:25 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ben al blij dat ik hier geen GTST kan ontvangen![]()
tja...ik weet nergens wat van...twas zaterdag trouwens..quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:50 schreef APK het volgende:
En waarom heb je op je donder gehad van Endemol afgelopen zondag?
Dat is (voor zover mogelijk) nog slechter opgenomen dan GTST, wat een amateurs!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:27 schreef kukeleku het volgende:
[..]
Doe je niet aan vier keer in de week Eastenders?![]()
Ah gelul dus, automatisch verstuurd van zijn gehackte computer.quote:
me 2! begin ff gemist, vanavond maar herhaling...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:00 schreef Terrr het volgende:
Ik ga ook ff naar Lotte kijken, tot nu toe vind ik het een leuke serie![]()
Stel je niet aan hyperventilerende muts, lees niet zo selectief, ik reageer alleen maar op posts waar ze mij aanvallen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:57 schreef flugeltje het volgende:
En nu is m'n geduld op![]()
LS kappen, nog één keer een e-mail adres of opruien hier in het topic en ik zorg dat je linea recta kunt vertrekken...
En voor de rest geldt hetzelfde. Ontopic nu, het is hier geen bashclub...
welke pc?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:30 schreef APK het volgende:
[..]
Ah gelul dus, automatisch verstuurd van zijn gehackte computer.![]()
ben een heuze fanquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:29 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dat is (voor zover mogelijk) nog slechter opgenomen dan GTST, wat een amateurs!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |