Wou jij 'm gooien dan?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:24 schreef teh_m0nkey het volgende:
Geef 'em maar aan mij dan als je toch gaat gooien
Die zit naast de PageUpquote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:28 schreef yosander het volgende:
Heb jij een 'tyfus' knopje op je toetsenbord?
Kep em nu wel redelijk zitten, waar ik begon zitten wat belletjes, maar die zie je niet als t ding aanstaat!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:27 schreef Mark_Boelen het volgende:
kiko voeg me ff toe @ msn
heb tips voor je voor perfecte screenprotectorplaatsing
jaquote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:28 schreef yosander het volgende:
Heb jij een 'tyfus' knopje op je toetsenbord?
Nee, hoezo?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:30 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Denk jij echt dat je grappig bent?
lolquote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:11 schreef kikoooooo het volgende:
... op mijn pda, is niet goed voor mijn bloeddruk!
Godverdomme, wat een tyfuswerk! Ik ben echt in staat om die ehele tyfuspda door mn kamer te flikkeren![]()
waarom moet dat per msn? misschien zijn er andere mensen die er nog wat aan hebben in de toekomstquote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:27 schreef Mark_Boelen het volgende:
kiko voeg me ff toe @ msn
heb tips voor je voor perfecte screenprotectorplaatsing
Msnquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
waarom moet dat per msn? misschien zijn er andere mensen die er nog wat aan hebben in de toekomst
Omdat hij stiekem op kikooooooo geiltquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
waarom moet dat per msn? misschien zijn er andere mensen die er nog wat aan hebben in de toekomst
Ja, later kwam ik op t idee om een bankpas te gebruiken! Toen ging t al wat beterquote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:59 schreef TC03 het volgende:
Keivervelend ja! Je gebruikt toch wel een bankpasch? Gelukkig hebben ze bij het bij mij bij PDA Shop gedaan!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |