Wou jij 'm gooien dan?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:24 schreef teh_m0nkey het volgende:
Geef 'em maar aan mij dan als je toch gaat gooien
Die zit naast de PageUpquote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:28 schreef yosander het volgende:
Heb jij een 'tyfus' knopje op je toetsenbord?
Kep em nu wel redelijk zitten, waar ik begon zitten wat belletjes, maar die zie je niet als t ding aanstaat!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:27 schreef Mark_Boelen het volgende:
kiko voeg me ff toe @ msn
heb tips voor je voor perfecte screenprotectorplaatsing
jaquote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:28 schreef yosander het volgende:
Heb jij een 'tyfus' knopje op je toetsenbord?
Nee, hoezo?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:30 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Denk jij echt dat je grappig bent?
lolquote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:11 schreef kikoooooo het volgende:
... op mijn pda, is niet goed voor mijn bloeddruk!
Godverdomme, wat een tyfuswerk! Ik ben echt in staat om die ehele tyfuspda door mn kamer te flikkeren![]()
waarom moet dat per msn? misschien zijn er andere mensen die er nog wat aan hebben in de toekomstquote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:27 schreef Mark_Boelen het volgende:
kiko voeg me ff toe @ msn
heb tips voor je voor perfecte screenprotectorplaatsing
Msnquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
waarom moet dat per msn? misschien zijn er andere mensen die er nog wat aan hebben in de toekomst
Omdat hij stiekem op kikooooooo geiltquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
waarom moet dat per msn? misschien zijn er andere mensen die er nog wat aan hebben in de toekomst
Ja, later kwam ik op t idee om een bankpas te gebruiken! Toen ging t al wat beterquote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:59 schreef TC03 het volgende:
Keivervelend ja! Je gebruikt toch wel een bankpasch? Gelukkig hebben ze bij het bij mij bij PDA Shop gedaan!
Goed idee!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:32 schreef LoggedIn het volgende:
ah, dat was idd een van de minder leuke momenten in mijn levenik heb er nogsteeds enkele stofjes onder zitten, maar die zie je niet zo.. maar het is echt een gruwelijke teringklus om dat ding erop te krijgen
![]()
ze moeten die kneuzen die naar halt moeten gewoon een dagje screenprotectors laten plakken ipv blaadjes vegen.. flikken ze nooit meer wat
Klopt dan zitten ze lekker te rentenieren van al onze zuurbetaalde zooi die zij weer lekker hebben doorverkochtquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:32 schreef LoggedIn het volgende:
ah, dat was idd een van de minder leuke momenten in mijn levenik heb er nogsteeds enkele stofjes onder zitten, maar die zie je niet zo.. maar het is echt een gruwelijke teringklus om dat ding erop te krijgen
![]()
ze moeten die kneuzen die naar halt moeten gewoon een dagje screenprotectors laten plakken ipv blaadjes vegen.. flikken ze nooit meer wat
Dan zitten er geen enkele stofjes meer onder maar krijg je als bonus een kilo wiet bij je pda.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:32 schreef LoggedIn het volgende:
![]()
mij hoor je niet klagenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:42 schreef PowerSp00n het volgende:
[..]
Dan zitten er geen enkele stofjes meer onder maar krijg je als bonus een kilo wiet bij je pda.
Wel als het onder je screenprotector zit. Goed, als ze het er los bij geven laat maar komen ^^quote:
gewoon in een steriele ruimte gaan zitten (badkamer bijv.), dan krijg je er geen stof onder.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:32 schreef LoggedIn het volgende:
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |