Loop ik door de stad he. Komt er zo een man op mij af zwerven, vraagt ie "Heeft u 5 euro voor het slaaphuis?" Even ervoor had ik een 6 Pack Red Bull gehaald. Dus ik zeg "Ik heb geen los geld op zak, maar ik kan je wel deze Red Bull aanbieden"
Dus die zwerver weer zo van "Ja, wat heb ik daaraan?" Dus ik zo van "Nou, als je dat opdrinkt, blijf je lekker wakker, hoef je ook geen plek te zoeken om te slapen, want dat lukt je dan toch nie!!!
![]()
"
Dus toen werd de man helemaal boos en begon mij te slaan. Dus ik zo van : "Ok! Ok! Ok!, ik geef je wel geld, heb je terug van 50 euro?
Dus die man nog bozer worden, begint ie mij nog harder te slaan, totdat ie doodmoe neerstreek op de grond en zodoende alsnog dankzij mij een plek had gevonden om te slapen. Ik wou hem nog op zijn slaap slaan of hem een slaapzak aanbieden die ik verworven had door een heel lang stuk te fietsen op een fiets met een heel smal zadel. Maar dat zou mij te veel moeite hebben gekost.
Ik wil je naast mij op de bank, tegen mij aan. Alsof ik een kat op mijn schoot heb, maar het niet erg vind dat ik op dat moment niet bij de chips kan en je lekker laat liggen.