Kilo gehakt lijkt me vrij veel. Voor de rest gewoon het pak volgen toch?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:56 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
Moet je de aardappels eerst koken/bakken
zo nee worden ze dan wel gaar in de oven?
Moet ik een platte of een hoge ovenschaal gebruiken?
Er staat voor 3-4 personen 600-700 gram aardappels
Ik heb twee potjes, wat dus voor 6-8 personen zou zijn en 1200-1400 gram aardappels.
1400 gram aardappels ziet er zo weinig uitIs het wel genoeg voor 4 grote personen?
En Ik wou er 1kg gehakt bij doen, is dat goed/teveel ?
En wat voor groenten kunnen er nog door?
Dat was het
hihi
Ja maar ik doe het andersquote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:58 schreef SterkStaaltje het volgende:
[..]
Kilo gehakt lijkt me vrij veel. Voor de rest gewoon het pak volgen toch?
Hihi ik dacht dat het gezond was, mijn familie is nml op dieet hihi.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:33 schreef zatoichi het volgende:
Je moet twee potjes nemen, vervolgens bak je gehakt en kook je broccoli of sperziebonen of allebei. Als dat gaar is gooi je dat bij het gehakt en gooi je een pot aardappel anders erbij. Vervolgens gooi de de prut in een ovenschaal, bedek je dat met voorgekookte aardappelschifjjes (kun je ook kant en klaar kopen) en dat bedek je met het tweede potje aardappelanders. Daarover strooi je kaas.
Aardappel anders wel erg vet spul. Ik overat me altijd, en dan kwam het er weer uit 's avonds. Overigens is het wel herkenbaar als je het weer uitkotst, namelijk precies hetzelfde als toen het erin ging.
Onzin argument, dingen die "puur natuur" zijn zijn niet per definitie gezond.quote:
Denk dat 'ie meer doelt op toegevoegde kleur- en smaakstoffen e.d.quote:Op donderdag 2 maart 2006 11:14 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Onzin argument, dingen die "puur natuur" zijn zijn niet per definitie gezond.
Er zijn b.v. een heleboel planten, schimmels en dieren die zeer giftige stoffen produceren, cyanides bijvoorbeeld, ook helemaal puur natuur, volgens jouw redenatie zijn die gezonder dan zo'n potje aardappel anders.
Niemand is verplicht om bij Aldi te werken. Bovendien denk ik dat dat iets is wat door de media is opgeblazen en dat het wel wat meevalt. In mijn plaatselijke Aldi zit heel erg weinig verloop in de medewerkers. Als ze niet goed voor hun personeel zorgden, zou dat anders zijn.quote:Op donderdag 2 maart 2006 13:56 schreef zatoichi het volgende:
1. Slechte arbeidsomstandigheden werkenmers
Groente en fruit koop ik er ook liever niet, maar voorverpakte producten en diepvriesproducten l,ijken me geen probleem.quote:4. Ongezonde producten (gif op druiven b.v.)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |