The truth was in here.
Maar die denk je er maar ff bij
The truth was in here.
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:44 schreef Bastard het volgende:
Eigenlijk wilde ik in de OP een plaatje van megalekkere hollandse billen
Maar die denk je er maar ff bijEdit dit er maar in !!
-ongewenste foto-
Bericht 8% gewijzigd door Stofje op 28-02-2006 16:59:48A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Persona non grataquote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:48 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Edit dit er maar in !! He bah
Bericht 14% gewijzigd door Stofje op 28-02-2006 17:00:02The truth was in here.
Epische gebruikerquote:A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:48 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Edit dit er maar in !!
Bericht 14% gewijzigd door Stofje op 28-02-2006 17:00:14 Speel en leer....quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:48 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Edit dit er maar in !!
-ongewenste foto- Ongewenst?????
Ben je gek man!!![]()
I'm bigger than you and higher up the food chain. Get in my belly.
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:04 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ongewenst?????
Ben je gek man!!Gijs, het stonk gewoon
![]()
Magnetic Enhanced1148 wat? quote: Don't mention the war!quote:And now for something completely different, I'm on a horse.
Sluit af met een hekje.Ik snap de grap niet. Er gaan 1148 "Gijsjes" op inburgeringscursus.. en dan![]()
Zegt de een iets tegen de ander?Ik wil je naast mij op de bank, tegen mij aan. Alsof ik een kat op mijn schoot heb, maar het niet erg vind dat ik op dat moment niet bij de chips kan en je lekker laat liggen.
Persona non grataquote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:55 schreef Chocobo het volgende:
[..]Zo das weer een note er bij Gijs
![]()
![]()
The truth was in here.
Persona non grataquote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:21 schreef GSi het volgende:
Ik snap de grap niet. Er gaan 1148 "Gijsjes" op inburgeringscursus.. en dan![]()
Zegt de een iets tegen de ander? Ja.The truth was in here.
De reisGijshaaaaaaaaaaai![]()
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
Sluit af met een hekje.Ik vat hem niet, mijn topic gaat op slot, maar een topic met een mop? over Gijsjes.. blijft open![]()
Ik wil je naast mij op de bank, tegen mij aan. Alsof ik een kat op mijn schoot heb, maar het niet erg vind dat ik op dat moment niet bij de chips kan en je lekker laat liggen.
De reisGijsquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:13 schreef GSi het volgende:
Ik vat hem niet, mijn topic gaat op slot, maar een topic met een mop? over Gijsjes.. blijft openJankerd
Daar is de deur.![]()
Epische gebruikerquote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:48 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Edit dit er maar in !!
-ongewenste foto- OngewenstWEL gewenst !
![]()
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Persona non grataquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:06 schreef Strolie75 het volgende:
haaaaaaaaaaaiJe bent er ook niet veel wa?
The truth was in here.
Bespaar op je energiekosten - gaslicht.nlKnab - Jouw online bankDe beste bordspellen vind je bij 999 Games De reisGijsquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:08 schreef Bastard het volgende:
Je bent er ook niet veel wa? Afgelopen dagen niet op kantoor geweest... 2x hele dag stropdassenoverleg en vandaag training. Maar morgen ben ik weer "gewoon" aan het werk.![]()
Persona non grataquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
OngewenstWEL gewenst !
Ik ben trouwens vandaag eens een kijkje wezen nemen op schoolbank.nl .. en wie kwam ik tegen?
Wim De Klerk![]()
The truth was in here.
De reisGijs"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
Persona non grataquote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:13 schreef Strolie75 het volgende:
Voortaan elke dag 10 minuten hier naar kijken.![]()
![]()
http://www.zombo.com/ en dan![]()
The truth was in here.
De reisGijsquote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:14 schreef Bastard het volgende:
en danGijs...dat is toch briljant?
"Welcome to zombocom...where anything is possible""Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo