ja die stickers zijn te koop bij de betere onderdelenhandelquote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:24 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
ik zie wel een auto's met heel groot "pioneer" ofzo iets op de achteruit
No Fear betaald stukken beterquote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:24 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:27 schreef blieblie het volgende:
[..]
No Fear betaald stukken beter is nog pauperder![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:24 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Laat maar is weten ik kan altijd is kijken!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:42 schreef Chinless het volgende:
Ik heb zelf wel ervaring er mee gehad. Verdiende goed.
Ik heb nu middels andere auto wilde het niet meer.
Vanavond thuis zal ik ff link zoeken, heb nu op mijn werk gaan geen toegang tot (wel tot fok) maar ik raad het wel aan als je reclame op je auto wil
Denk niet dat je die als gewoon persoontje kunt krijgenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:56 schreef jpg97 het volgende:
Ik zie wel eens mini's met RED BULL reclame en zo'n blikje. Zou dat verdienen?
Ja een jaarsalarisquote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:56 schreef jpg97 het volgende:
levenslang gratis red bull zodat dat je 24/7 in dat kut auto rond kan rijden om reclame te makenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:56 schreef jpg97 het volgende:
ik zou eens bij Opel Nederland gaan vragen of dat nog iets oplevertquote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:32 schreef Atreidez het volgende:
Op mijn auto staat OpelGelukkig niet zo heel groot ...
"opel tuning club" zekerquote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:32 schreef Atreidez het volgende:
Op mijn auto staat OpelGelukkig niet zo heel groot ...
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:37 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik zou eens bij Opel Nederland gaan vragen of dat nog iets oplevert
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |