abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 2 maart 2006 @ 15:56:28 #251
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_35644966
Wat is het stil, zou ie zn polsen door aan het snijden zijn om een gedicht erover aan 't schrijven zijn..
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
  donderdag 2 maart 2006 @ 15:57:30 #252
117776 OFfSprngr
pi_35645008
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 15:56 schreef tonks het volgende:

[..]

Heb je verder niks meer te zeggen?
Kunnen we beter aan jou vragen, heb je al Hitler kapsel?
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
.
.
pi_35645011
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 15:56 schreef PsyCha het volgende:

[..]

Volgens mij bent je vroeger heel vaak gepest omdat je zo 'anders' was/bent.
Ik denk dat hij juist gepest word door echte punkers en gothics. Want wat hun vinden is dat het van binnen zit en hij weet dat niet. Zelf loopt hij met stickers met zo'n A erop. Maar ondertussen krijgt hij geld van de overheid. Fuck de regering roept hij met hun mee. Maar ondertussen lekker een uitkering ontvangen en belasting betalen.
  donderdag 2 maart 2006 @ 15:58:10 #254
117776 OFfSprngr
pi_35645033
Leuk he zo'n bash topic Tonks.
.
.
pi_35645055
Waarom reageer je niet op wat ik zeg? je zet alleen je zelf voorschut.
pi_35645178
Suicide squad uit Life of Brian
  donderdag 2 maart 2006 @ 16:02:17 #257
117776 OFfSprngr
pi_35645188
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 15:57 schreef tonks het volgende:

[..]

Ik denk dat hij juist gepest word door echte punkers en gothics. Want wat hun vinden is dat het van binnen zit en hij weet dat niet. Zelf loopt hij met stickers met zo'n A erop. Maar ondertussen krijgt hij geld van de overheid. Fuck de regering roept hij met hun mee. Maar ondertussen lekker een uitkering ontvangen en belasting betalen.
Ik heb met een Goth chick gehad, daarvoor kende ik ze niet dus had'k ook geen hekel aan ze zoals bepaalde ontwetende mensen, in fact ik ken naast mezelf eigenlijk geen punkers, ik heb geen A want ik support geen Anarchisme omdat met mensen zoals jij in de wereld het niet zou werken, met alleen Punkers en Goths wellicht wel.
Deze regering kan ook de kanker krijgen, maar blijf jij ze maar lekker ontwetend supporten.
Ik betaal helaas wel belasting, heb geen uitkering en wel mn eigen huis, dus wat zei je Emofag?
.
.
  donderdag 2 maart 2006 @ 16:06:52 #258
117776 OFfSprngr
pi_35645357
43 te gaan.
.
.
pi_35645362
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 16:02 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Ik heb met een Goth chick gehad, daarvoor kende ik ze niet dus had'k ook geen hekel aan ze zoals bepaalde ontwetende mensen, in fact ik ken naast mezelf eigenlijk geen punkers, ik heb geen A want ik support geen Anarchisme omdat met mensen zoals jij in de wereld het niet zou werken, met alleen Punkers en Goths wellicht wel.
Deze regering kan ook de kanker krijgen, maar blijf jij ze maar lekker ontwetend supporten.
Ik betaal helaas wel belasting, heb geen uitkering en wel mn eigen huis, dus wat zei je Emofag?
Je eigen huis . zeker zo'n goedkoop kraakpand wat over 2 jaar gesloopt word. Zo hoor je er toch een beetje bij he. Zielig eigenlijk . maarja over een aantal jaar heb je ook een vrouw en kinderen (of een man, who cares) en dan denk je "Heej, mijn oren doen het heel slecht, had ik maar nooit naar punk geluisterd" en dan ga je met je kinderen door de stad lopen om de laatste Frans Bauwer plaat te kopen. En daar ligt kamagurka je oude gothicvriend in de goot. En dan vragen je kinderen "Papa, wie is die man" en jij loopt door en zegt "Niemand kinderen, kijk maar goed want zo wil je nooit worden". En dan loop je door naar platenwinkel terwijl je denkt "Zo had ik ook kunnen zijn, die tonks toch hij heeft me gered' en daarna stap je in je spange bolide en rijd naar een sociaal feest met normale mensen, en je toast "Op tonks, mijn redder."
  donderdag 2 maart 2006 @ 16:10:45 #260
117776 OFfSprngr
pi_35645483
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 16:07 schreef tonks het volgende:

[..]

Je eigen huis . zeker zo'n goedkoop kraakpand wat over 2 jaar gesloopt word. Zo hoor je er toch een beetje bij he. Zielig eigenlijk . maarja over een aantal jaar heb je ook een vrouw en kinderen (of een man, who cares) en dan denk je "Heej, mijn oren doen het heel slecht, had ik maar nooit naar punk geluisterd" en dan ga je met je kinderen door de stad lopen om de laatste Frans Bauwer plaat te kopen. En daar ligt kamagurka je oude gothicvriend in de goot. En dan vragen je kinderen "Papa, wie is die man" en jij loopt door en zegt "Niemand kinderen, kijk maar goed want zo wil je nooit worden". En dan loop je door naar platenwinkel terwijl je denkt "Zo had ik ook kunnen zijn, die tonks toch hij heeft me gered' en daarna stap je in je spange bolide en rijd naar een sociaal feest met normale mensen, en je toast "Op tonks, mijn redder."
.
.
  donderdag 2 maart 2006 @ 16:11:40 #261
32679 PsyCha
Krieltje!
pi_35645510
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 16:10 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Weer lekker inhoudelijk. Maar effe serieus: denk je nou echt dat je over 30 jaar nog steeds zo bent?
pi_35645530
Ik dacht trouwens dat er iets gedaan zou worden aan de wildgroei van ONZ-topics in de klaagbaak.
pi_35645566

Ik begin die jostie bijna te mogen
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_35645595
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 16:12 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ik dacht trouwens dat er iets gedaan zou worden aan de wildgroei van ONZ-topics in de klaagbaak.
Ik heb dit topic al gemeld hoor
  donderdag 2 maart 2006 @ 16:14:00 #265
117776 OFfSprngr
pi_35645610
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 16:11 schreef PsyCha het volgende:

[..]

Weer lekker inhoudelijk. Maar effe serieus: denk je nou echt dat je over 30 jaar nog steeds zo bent?
Ik denk dat ik er over 30 niet meer ben, dan ben ik 51, wie wilt er nou zo oud worden.
.
.
pi_35645624
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 16:11 schreef PsyCha het volgende:

[..]

Ben jij over 30 jaar dan nog precies hetzelfde?

Ofwel: wat een stomme vraag
  donderdag 2 maart 2006 @ 16:14:38 #267
117776 OFfSprngr
pi_35645642
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 16:13 schreef kamagurka het volgende:

Ik begin die jostie bijna te mogen
Heb ik ook.
.
.
  donderdag 2 maart 2006 @ 16:14:42 #268
32679 PsyCha
Krieltje!
pi_35645644
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 16:14 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Ben jij over 30 jaar dan nog precies hetzelfde?

Ofwel: wat een stomme vraag
Hij was ook niet voor jou.
  donderdag 2 maart 2006 @ 16:15:24 #269
117776 OFfSprngr
pi_35645664
32 nog.
.
.
pi_35645674
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 16:15 schreef OFfSprngr het volgende:
32 nog.
Minder hoor!
  donderdag 2 maart 2006 @ 16:17:42 #271
136780 Nosh
hurpdurp
pi_35645749
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 14:03 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Laten we er allemaal maar "gewoon" gaan bijlopen (definieer dat maar ns)... dá's leuk ja!

Eén grote grijze muizenmassa
En in plaats van er 'gewoon' bij te lopen, sluit je je lekker aan bij een andere kudde.

Eén grote donkergrijze muizenmassa, alleen dan met wat meer eyeliner en jurken.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  donderdag 2 maart 2006 @ 16:18:22 #272
117776 OFfSprngr
pi_35645771
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 16:15 schreef -Marc- het volgende:

[..]

Minder hoor!
30 dan..

Dit schiet trouwens wel op kwa postcount, als'k daar ook maar enige kanker voor zou interreseren.
.
.
  donderdag 2 maart 2006 @ 16:20:38 #273
117776 OFfSprngr
pi_35645862
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 16:17 schreef Nosh het volgende:

[..]

En in plaats van er 'gewoon' bij te lopen, sluit je je lekker aan bij een andere kudde.

Het is niet om er wel of niet bij te horen, tis om te doen wat je zelf wilt doen of beter in dit topic, hoe je eruit wilt zien, iig voor mij dan.
.
.
pi_35645889
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 16:20 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Het is niet om er wel of niet bij te horen, tis om te doen wat je zelf wilt doen of beter in dit topic, hoe je eruit wilt zien, iig voor mij dan.
Handig die kwoot knop! De edit knop zit er trouwens naast!

Hoef je niet twee keer achter elkaar te posten
  donderdag 2 maart 2006 @ 16:21:55 #275
136780 Nosh
hurpdurp
pi_35645918
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 15:46 schreef OFfSprngr het volgende:
In fact als ik zulke bagger muziek zou luisteren zou'k ook niet weten hoe snel ik mezelf van kant zou moeten maken, heb je al andere dudes lopen zoenen Tonks?
Zegt de user die zichzelf vernoemt naar een corny pretpunk band die héél hard moeten stoppen na 'Smash', in plaats van zichzelf onsterfelijk belachelijk te maken met prachtalbums als 'Conspiracy of one'.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  donderdag 2 maart 2006 @ 16:23:43 #276
32679 PsyCha
Krieltje!
pi_35645987
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 16:20 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

En wie zegt dat de 'gewone' mensen niet doen wat zij willen.
  donderdag 2 maart 2006 @ 16:25:21 #277
117776 OFfSprngr
pi_35646048
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 16:21 schreef Nosh het volgende:

[..]

een pretpunk band die héél hard moeten stoppen na 'Smash', in plaats van zichzelf onsterfelijk belachelijk te maken met prachtalbums als 'Conspiracy of one'.
Klopt, maar ja,.. ik heb deze nick al jaren, ben niet van plan om die zo snel te veranderen aangezien ik een hekel aan nickchangers heb.
.
.
  donderdag 2 maart 2006 @ 16:26:43 #278
117776 OFfSprngr
pi_35646104
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 16:23 schreef PsyCha het volgende:

[..]

En wie zegt dat de 'gewone' mensen niet doen wat zij willen.
Ik, want ze doen wat ze verteld wordt omdat ze niet beter weten.
.
.
pi_35646120
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 16:17 schreef Nosh het volgende:

[..]

Ik sluit me helemaal niet aan bij een kudde, dat is jouw hele denkfout! Je denkt nog steeds in termen van kuddes en schapen, waartoe je zelf ongetwijfeld ook behoort..

Je kunt ook van gothmuziek houden, mensen in zwarte kledij best okee vinden en verder gewoon je eigen interesses volgen. Ik hoor niet bij een clubje ofzo Raar dat je de wereld zo ziet (en meer jongeren als jij dat doen).
Volgende week ga ik naar een drum and bass feest, ben ik nu opeens een wigger zeker
  donderdag 2 maart 2006 @ 16:33:22 #280
32679 PsyCha
Krieltje!
pi_35646334
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 16:26 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Ik, want ze doen wat ze verteld wordt omdat ze niet beter weten.
sure.

btw, kan geen charles bronson liedjes vinden. Tot die tijd luister ik wel MCR.
pi_35646411
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 16:15 schreef -Marc- het volgende:
Gothics willen niet in een groep...
Hele groepen Gothics willen niet in een groep
pi_35646598
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 16:35 schreef Italo het volgende:

[..]

Hele groepen Gothics willen niet in een groep
Sommigen misschien wel

Ik denk dat hardcore gasten en gabbers ook overduidelijk in één groep willen, tsja mensen zijn allemaal anders he..

Ik heb een grafhekel aan zgn. "normale" mensen die claimen zo zelfstandig te zijn terwijl ze wel allemaal even hard achter hun D&G merkjes aanlopen en de sneue lefpimp uithangen bij hun even zielige vriendjes met dezelfde merkkleding

Maar omdat ze niet allemaal in het zwart zijn, doen ze opeens hun "eigen" ding? Tuurlijk
  Eindredactie Games donderdag 2 maart 2006 @ 17:01:26 #283
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_35647441
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 15:22 schreef tonks het volgende:

[..]

Ja maar jij heet Henneke.. kan je het wel spellen?
ahh je kan een whois doen, knap hoor
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  Eindredactie Games donderdag 2 maart 2006 @ 17:05:26 #284
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_35647617
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 15:52 schreef tonks het volgende:
Jezus heb je adhd ofzo, vier berichten in twee minuten je moet me wel de kans geven om te reageren vriend. Nee DCFC en the postal service dat is geen emo, ik kan merken dat je geen verstand hebt van muziek (je luisterd ook naar punk muziek dus dat is logisch). Nee ik zoen niet met andere jongens, nooit gedaan daar heb ik geen behoefte aan. Ik hoef niet speciaal te zijn zoals jij. Jij wil blijkbaar speciaal zijn daarom luister je naar muziek die je eigenlijk niks aan vind, en heb je een hanenkam die je met je hema gel elke morgen voor de spiegel mooi rechtop zet. My Chemical Romance luister ik niet naar ik luister niet graag naar dat soort muziek dus dat is ook weer fout. Heb je nog meer argumenten? Zet ze voortaan in 1 post.

Wat ik wel grappig vind, het boeit je niks maar toch als je een topic leest met de titel gothic wil je er snel heen. Ik open wel eens topics met gothic in de titel voor de grap. en dan zie ik jou er meteen op af komen. Zelfs serieuse gothics doen zoiets niet, dat is gewoon triest. Ik ben er zeker van dat ze jou als een brugklas wannabe zien met van die gele veters en mooie patches en stickers op je kipling rugzak (die vast betaald is door je ouders) Je bent toch zo alternatief? Waarom ga je dan mee in de massa. Je woont vast nog thuis bij je papa en mama en op je zolderkamertje luister je stiekem naar pop muziek om je op een internetforum voor te doen als serieuse punker. Met de slechtste argumenten OOIT. het enige wat jij doet is meeliften om andermans posts, zoals nu met kamagurka.
zo, een replay met meer dan 10 zinnen, zie je wel dat je het kan!
  Eindredactie Games donderdag 2 maart 2006 @ 17:11:42 #285
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_35647902
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 16:07 schreef tonks het volgende:

[..]

En toen werd je wakker naast een 180 kilo wegende ‘breezerchick’ waarop je nog geen 12 uur geleden verliefd was. Daarna ga je je tanden poetsen, maar er valt eigenlijk niks te poetsen want een tandartsverzekeringen reizen de pan uit en zijn onbetaalbaar voor lager opgeleide. Vervolgens pak je de tram naar je baantje zonder uitzicht op promotie om vervolgens nog met die euro die je verdiend hebt een Euroshopper biertje te kopen…
  donderdag 2 maart 2006 @ 17:11:56 #286
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_35647913
Heb ik hier al verteld dat Gothics een plaag zijn?
Ik ga naar huis.
  donderdag 2 maart 2006 @ 17:43:08 #287
117776 OFfSprngr
pi_35649108
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 17:11 schreef nietzman het volgende:
Heb ik hier al verteld dat Gothics een plaag zijn?
Volgens mij niet.
.
.
  donderdag 2 maart 2006 @ 18:03:12 #288
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_35649762
Oh, oké.

Bij deze.

Al moet ik toegeven dat de Japanse Lolita-lijken bij me op extra stijlpunten kunnen rekenen.

Ik ga naar huis.
pi_35650241
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 15:52 schreef tonks het volgende:
Jezus heb je adhd ofzo, vier berichten in twee minuten je moet me wel de kans geven om te reageren vriend. Nee DCFC en the postal service dat is geen emo, ik kan merken dat je geen verstand hebt van muziek (je luisterd ook naar punk muziek dus dat is logisch). Nee ik zoen niet met andere jongens, nooit gedaan daar heb ik geen behoefte aan. Ik hoef niet speciaal te zijn zoals jij. Jij wil blijkbaar speciaal zijn daarom luister je naar muziek die je eigenlijk niks aan vind, en heb je een hanenkam die je met je hema gel elke morgen voor de spiegel mooi rechtop zet. My Chemical Romance luister ik niet naar ik luister niet graag naar dat soort muziek dus dat is ook weer fout. Heb je nog meer argumenten? Zet ze voortaan in 1 post.

Wat ik wel grappig vind, het boeit je niks maar toch als je een topic leest met de titel gothic wil je er snel heen. Ik open wel eens topics met gothic in de titel voor de grap. en dan zie ik jou er meteen op af komen. Zelfs serieuse gothics doen zoiets niet, dat is gewoon triest. Ik ben er zeker van dat ze jou als een brugklas wannabe zien met van die gele veters en mooie patches en stickers op je kipling rugzak (die vast betaald is door je ouders) Je bent toch zo alternatief? Waarom ga je dan mee in de massa. Je woont vast nog thuis bij je papa en mama en op je zolderkamertje luister je stiekem naar pop muziek om je op een internetforum voor te doen als serieuse punker. Met de slechtste argumenten OOIT. het enige wat jij doet is meeliften om andermans posts, zoals nu met kamagurka.
ik kan mezelf toch wel serieus goth noemen, en ik kom ook gewoon voor mezelf op XD,

topics maken over een subcultuur en dan bashen, das zeker niet triest
en ow hij woont alleen hoor, hij leeft niet op de centjes van zijn ouders zoals jou.

en FYI heeft hij toch echt een zeer mooie collectie van punk,metal en emb op zn ftp HD staan.

en oe, word het emotje boos pas op he, niet gaan snijden!

[ Bericht 0% gewijzigd door JanaX op 02-03-2006 18:38:45 ]
  donderdag 2 maart 2006 @ 18:29:28 #290
117776 OFfSprngr
pi_35650603
Sssh, FTP en warezpolicy enzo..
Al weten ze mn IP en user/pass niet.
.
.
pi_35651039
ik wil een emo smiley @ fok :d

donderdag 2 maart 2006 @ 23:20:49 #292
87878 M.Ram
ik ben 2 meter 4
pi_35661620
Op naar deel 2....

Tonks prutser

Doe je oogklepen is af en kijk verder dan alleen je monitor.
Ik zeg graag wat ik denk, en ik doe wat ik zeg.
pi_35661709
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 18:03 schreef nietzman het volgende:
Oh, oké.

Bij deze.

Al moet ik toegeven dat de Japanse Lolita-lijken bij me op extra stijlpunten kunnen rekenen.

[afbeelding]
*proest*

Daar ging mijn koffie
  donderdag 2 maart 2006 @ 23:26:27 #294
87878 M.Ram
ik ben 2 meter 4
pi_35661829
nog maar 8 te gaan....wonderlijk voor zo'n kut topic eigenlijk...

Hoop dat je wat meer inzicht zult krijgen Tim.
ipv die kortzichtige blik van je want ooit kan je wel is een verkeerde tegen komen.
Dan kan het heel anders uitpakken.
pi_35662189
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 23:26 schreef M.Ram het volgende:

ipv die kortzichtige blik van je want ooit kan je wel is een verkeerde tegen komen.
Tim? heet ie echt zo?
  donderdag 2 maart 2006 @ 23:37:57 #296
87878 M.Ram
ik ben 2 meter 4
pi_35662283
stond in zijn profiel
  vrijdag 3 maart 2006 @ 00:16:42 #297
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_35663914
quote:

In dit een indirecte bedreiging?

Je bent toch geen gothic he?
Krekker is de bom!
pi_35663949
quote:

Haha erg he . denk je dat ik bang voor je ben Andre the giant?
pi_35664012
Gothieken
I drink a lot of coffee before I go to sleep. It makes me dream faster.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 00:20:08 #300
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_35664035
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 00:17 schreef tonks het volgende:

[..]

Haha erg he . denk je dat ik bang voor je ben Andre the giant?
Ik zat vooral hieraan te denken:
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 13:48 schreef kamagurka het volgende:
Goths knokken niet, dat is niet etiquette
Krekker is de bom!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')