Kunnen we beter aan jou vragen, heb je al Hitler kapsel?quote:
Ik denk dat hij juist gepest word door echte punkers en gothics. Want wat hun vinden is dat het van binnen zit en hij weet dat niet. Zelf loopt hij met stickers met zo'n A erop. Maar ondertussen krijgt hij geld van de overheid. Fuck de regering roept hij met hun mee. Maar ondertussen lekker een uitkering ontvangen en belasting betalen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:56 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Volgens mij bent je vroeger heel vaak gepest omdat je zo 'anders' was/bent.
Ik heb met een Goth chick gehad, daarvoor kende ik ze niet dus had'k ook geen hekel aan ze zoals bepaalde ontwetende mensen, in fact ik ken naast mezelf eigenlijk geen punkers, ik heb geen A want ik support geen Anarchisme omdat met mensen zoals jij in de wereld het niet zou werken, met alleen Punkers en Goths wellicht wel.quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:57 schreef tonks het volgende:
[..]
Ik denk dat hij juist gepest word door echte punkers en gothics. Want wat hun vinden is dat het van binnen zit en hij weet dat niet. Zelf loopt hij met stickers met zo'n A erop. Maar ondertussen krijgt hij geld van de overheid. Fuck de regering roept hij met hun mee. Maar ondertussen lekker een uitkering ontvangen en belasting betalen.
Je eigen huisquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:02 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Ik heb met een Goth chick gehad, daarvoor kende ik ze niet dus had'k ook geen hekel aan ze zoals bepaalde ontwetende mensen, in fact ik ken naast mezelf eigenlijk geen punkers, ik heb geen A want ik support geen Anarchisme omdat met mensen zoals jij in de wereld het niet zou werken, met alleen Punkers en Goths wellicht wel.
Deze regering kan ook de kanker krijgen, maar blijf jij ze maar lekker ontwetend supporten.
Ik betaal helaas wel belasting, heb geen uitkering en wel mn eigen huis, dus wat zei je Emofag?
quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:07 schreef tonks het volgende:
[..]
Je eigen huis. zeker zo'n goedkoop kraakpand wat over 2 jaar gesloopt word. Zo hoor je er toch een beetje bij he. Zielig eigenlijk
. maarja over een aantal jaar heb je ook een vrouw en kinderen (of een man, who cares) en dan denk je "Heej, mijn oren doen het heel slecht, had ik maar nooit naar punk geluisterd" en dan ga je met je kinderen door de stad lopen om de laatste Frans Bauwer plaat te kopen. En daar ligt kamagurka je oude gothicvriend in de goot. En dan vragen je kinderen "Papa, wie is die man" en jij loopt door en zegt "Niemand kinderen, kijk maar goed want zo wil je nooit worden". En dan loop je door naar platenwinkel terwijl je denkt "Zo had ik ook kunnen zijn, die tonks toch hij heeft me gered' en daarna stap je in je spange bolide en rijd naar een sociaal feest met normale mensen, en je toast "Op tonks, mijn redder."
Weer lekker inhoudelijk. Maar effe serieus: denk je nou echt dat je over 30 jaar nog steeds zo bent?quote:
Ik heb dit topic al gemeld hoorquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:12 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ik dacht trouwens dat er iets gedaan zou worden aan de wildgroei van ONZ-topics in de klaagbaak.
Ik denk dat ik er over 30 niet meer ben, dan ben ik 51, wie wilt er nou zo oud worden.quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:11 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Weer lekker inhoudelijk. Maar effe serieus: denk je nou echt dat je over 30 jaar nog steeds zo bent?
Ben jij over 30 jaar dan nog precies hetzelfde?quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:11 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Weer lekker inhoudelijk. Maar effe serieus: denk je nou echt dat je over 30 jaar nog steeds zo bent?
Heb ik ook.quote:
Hij was ook niet voor jou.quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:14 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ben jij over 30 jaar dan nog precies hetzelfde?
Ofwel: wat een stomme vraag
En in plaats van er 'gewoon' bij te lopen, sluit je je lekker aan bij een andere kudde.quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:03 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Laten we er allemaal maar "gewoon" gaan bijlopen (definieer dat maar ns)... dá's leuk ja!
Eén grote grijze muizenmassa
30 dan..quote:
Het is niet om er wel of niet bij te horen, tis om te doen wat je zelf wilt doen of beter in dit topic, hoe je eruit wilt zien, iig voor mij dan.quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:17 schreef Nosh het volgende:
[..]
En in plaats van er 'gewoon' bij te lopen, sluit je je lekker aan bij een andere kudde.
Eén grote donkergrijze muizenmassa, alleen dan met wat meer eyeliner en jurken.
Handig die kwoot knop! De edit knop zit er trouwens naast!quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:20 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Het is niet om er wel of niet bij te horen, tis om te doen wat je zelf wilt doen of beter in dit topic, hoe je eruit wilt zien, iig voor mij dan.
Zegt de user die zichzelf vernoemt naar een corny pretpunk band die héél hard moeten stoppen na 'Smash', in plaats van zichzelf onsterfelijk belachelijk te maken met prachtalbums als 'Conspiracy of one'.quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:46 schreef OFfSprngr het volgende:
In fact als ik zulke bagger muziek zou luisteren zou'k ook niet weten hoe snel ik mezelf van kant zou moeten maken, heb je al andere dudes lopen zoenen Tonks?
En wie zegt dat de 'gewone' mensen niet doen wat zij willen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:20 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Het is niet om er wel of niet bij te horen, tis om te doen wat je zelf wilt doen of beter in dit topic, hoe je eruit wilt zien, iig voor mij dan.
Klopt, maar ja,.. ik heb deze nick al jaren, ben niet van plan om die zo snel te veranderen aangezien ik een hekel aan nickchangers heb.quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:21 schreef Nosh het volgende:
[..]
een pretpunk band die héél hard moeten stoppen na 'Smash', in plaats van zichzelf onsterfelijk belachelijk te maken met prachtalbums als 'Conspiracy of one'.
Ik, want ze doen wat ze verteld wordt omdat ze niet beter weten.quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:23 schreef PsyCha het volgende:
[..]
En wie zegt dat de 'gewone' mensen niet doen wat zij willen.
Ik sluit me helemaal niet aan bij een kudde, dat is jouw hele denkfout! Je denkt nog steeds in termen van kuddes en schapen, waartoe je zelf ongetwijfeld ook behoort..quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:17 schreef Nosh het volgende:
[..]
En in plaats van er 'gewoon' bij te lopen, sluit je je lekker aan bij een andere kudde.
Eén grote donkergrijze muizenmassa, alleen dan met wat meer eyeliner en jurken.
sure.quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:26 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Ik, want ze doen wat ze verteld wordt omdat ze niet beter weten.![]()
Hele groepen Gothics willen niet in een groepquote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:15 schreef -Marc- het volgende:
Gothics willen niet in een groep...
Sommigen misschien welquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:35 schreef Italo het volgende:
[..]
Hele groepen Gothics willen niet in een groep![]()
ahh je kan een whois doen, knap hoorquote:Op donderdag 2 maart 2006 15:22 schreef tonks het volgende:
[..]
Ja maar jij heet Henneke.. kan je het wel spellen?
zo, een replay met meer dan 10 zinnen, zie je wel dat je het kan!quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:52 schreef tonks het volgende:
Jezus heb je adhd ofzo, vier berichten in twee minuten je moet me wel de kans geven om te reageren vriend. Nee DCFC en the postal service dat is geen emo, ik kan merken dat je geen verstand hebt van muziek (je luisterd ook naar punk muziek dus dat is logisch). Nee ik zoen niet met andere jongens, nooit gedaan daar heb ik geen behoefte aan. Ik hoef niet speciaal te zijn zoals jij. Jij wil blijkbaar speciaal zijn daarom luister je naar muziek die je eigenlijk niks aan vind, en heb je een hanenkam die je met je hema gel elke morgen voor de spiegel mooi rechtop zet. My Chemical Romance luister ik niet naar ik luister niet graag naar dat soort muziek dus dat is ook weer fout. Heb je nog meer argumenten? Zet ze voortaan in 1 post.
Wat ik wel grappig vind, het boeit je niks maar toch als je een topic leest met de titel gothic wil je er snel heen. Ik open wel eens topics met gothic in de titel voor de grap. en dan zie ik jou er meteen op af komen. Zelfs serieuse gothics doen zoiets niet, dat is gewoon triest. Ik ben er zeker van dat ze jou als een brugklas wannabe zien met van die gele veters en mooie patches en stickers op je kipling rugzak (die vast betaald is door je ouders) Je bent toch zo alternatief? Waarom ga je dan mee in de massa. Je woont vast nog thuis bij je papa en mama en op je zolderkamertje luister je stiekem naar pop muziek om je op een internetforum voor te doen als serieuse punker. Met de slechtste argumenten OOIT. het enige wat jij doet is meeliften om andermans posts, zoals nu met kamagurka.
En toen werd je wakker naast een 180 kilo wegende ‘breezerchick’ waarop je nog geen 12 uur geleden verliefd was. Daarna ga je je tanden poetsen, maar er valt eigenlijk niks te poetsen want een tandartsverzekeringen reizen de pan uit en zijn onbetaalbaar voor lager opgeleide. Vervolgens pak je de tram naar je baantje zonder uitzicht op promotie om vervolgens nog met die euro die je verdiend hebt een Euroshopper biertje te kopen…quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:07 schreef tonks het volgende:
[..]
Je eigen huis. zeker zo'n goedkoop kraakpand wat over 2 jaar gesloopt word. Zo hoor je er toch een beetje bij he. Zielig eigenlijk
. maarja over een aantal jaar heb je ook een vrouw en kinderen (of een man, who cares) en dan denk je "Heej, mijn oren doen het heel slecht, had ik maar nooit naar punk geluisterd" en dan ga je met je kinderen door de stad lopen om de laatste Frans Bauwer plaat te kopen. En daar ligt kamagurka je oude gothicvriend in de goot. En dan vragen je kinderen "Papa, wie is die man" en jij loopt door en zegt "Niemand kinderen, kijk maar goed want zo wil je nooit worden". En dan loop je door naar platenwinkel terwijl je denkt "Zo had ik ook kunnen zijn, die tonks toch hij heeft me gered' en daarna stap je in je spange bolide en rijd naar een sociaal feest met normale mensen, en je toast "Op tonks, mijn redder."
Volgens mij niet.quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:11 schreef nietzman het volgende:
Heb ik hier al verteld dat Gothics een plaag zijn?
ik kan mezelf toch wel serieus goth noemen, en ik kom ook gewoon voor mezelf op XD,quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:52 schreef tonks het volgende:
Jezus heb je adhd ofzo, vier berichten in twee minuten je moet me wel de kans geven om te reageren vriend. Nee DCFC en the postal service dat is geen emo, ik kan merken dat je geen verstand hebt van muziek (je luisterd ook naar punk muziek dus dat is logisch). Nee ik zoen niet met andere jongens, nooit gedaan daar heb ik geen behoefte aan. Ik hoef niet speciaal te zijn zoals jij. Jij wil blijkbaar speciaal zijn daarom luister je naar muziek die je eigenlijk niks aan vind, en heb je een hanenkam die je met je hema gel elke morgen voor de spiegel mooi rechtop zet. My Chemical Romance luister ik niet naar ik luister niet graag naar dat soort muziek dus dat is ook weer fout. Heb je nog meer argumenten? Zet ze voortaan in 1 post.
Wat ik wel grappig vind, het boeit je niks maar toch als je een topic leest met de titel gothic wil je er snel heen. Ik open wel eens topics met gothic in de titel voor de grap. en dan zie ik jou er meteen op af komen. Zelfs serieuse gothics doen zoiets niet, dat is gewoon triest. Ik ben er zeker van dat ze jou als een brugklas wannabe zien met van die gele veters en mooie patches en stickers op je kipling rugzak (die vast betaald is door je ouders) Je bent toch zo alternatief? Waarom ga je dan mee in de massa. Je woont vast nog thuis bij je papa en mama en op je zolderkamertje luister je stiekem naar pop muziek om je op een internetforum voor te doen als serieuse punker. Met de slechtste argumenten OOIT. het enige wat jij doet is meeliften om andermans posts, zoals nu met kamagurka.
*proest*quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:03 schreef nietzman het volgende:
Oh, oké.
Bij deze.
Al moet ik toegeven dat de Japanse Lolita-lijken bij me op extra stijlpunten kunnen rekenen.
[afbeelding]
Tim? heet ie echt zo?quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:26 schreef M.Ram het volgende:
nog maar 8 te gaan....wonderlijk voor zo'n kut topic eigenlijk...
Hoop dat je wat meer inzicht zult krijgen Tim.
ipv die kortzichtige blik van je want ooit kan je wel is een verkeerde tegen komen.
Dan kan het heel anders uitpakken.
quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:26 schreef M.Ram het volgende:
ipv die kortzichtige blik van je want ooit kan je wel is een verkeerde tegen komen.
Haha erg hequote:Op donderdag 2 maart 2006 23:26 schreef M.Ram het volgende:
Ik zat vooral hieraan te denken:quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:17 schreef tonks het volgende:
[..]
Haha erg he. denk je dat ik bang voor je ben Andre the giant?
quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:48 schreef kamagurka het volgende:
Goths knokken niet, dat is niet etiquette
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |