Als je de-caf hebt zonder suiker.quote:
decaf versie van thee?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:19 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Als je de-caf hebt zonder suiker.
zou je niet zeggenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:23 schreef OFfSprngr het volgende:
Overigens raakt dit topic aardig vol gebaggerd, je zou bijna denken dat de mods een sociaal leven hebben.
ja he, dat gebagger ookquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:35 schreef PsyCha het volgende:
kuttopic
als mensen met een lege schedel eens zouden kappen met dit soort onzin topics makenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:01 schreef switchboy het volgende:
Jullie schuld... als er nou gewoon ghotics gebashed werden werd het misschien nog wat...
Praat met tonks zou ik zaggen!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:05 schreef JanaX het volgende:
[..]
als mensen met een lege schedel eens zouden kappen met dit soort onzin topics maken
lul niet manquote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:20 schreef Camplo het volgende:
[..]
En powerweb bestond pas sinds 2005![]()
Ik was aan het geilen op steve jobs.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:08 schreef OFfSprngr het volgende:
Ey tonks, waarom zeg je niets meer?, ow wacht.. je bent uitgeluld, dat was het.. stom van me.
Ik zou het niet erg vinden als tonkjes een ipbannetje zou krijgenquote:
Je bent bang voor me hequote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:08 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Ik zou het niet erg vinden als tonkjes een ipbannetje zou krijgen
Tonks creert leuke topics manquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:08 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Ik ook anders niet, plus dat zal er echt wel binnenkort aan komen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:08 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Je hebt het dan tegen een 12 of 13 jarigequote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:20 schreef Camplo het volgende:
[..]
En powerweb bestond pas sinds 2005![]()
Meubels vlammen makkelijk.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:22 schreef Canisfire het volgende:
Haha Tonks krijgt geen ban dat is een Fok! meubelstuk![]()
In de hel waar ze zo graag naartoe willen. zodat ze kunnen schreeuwen "Satan! my masteR"quote:
jij weet er natuurlijk ook alles van, dat zie ik gelijkquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:49 schreef switchboy het volgende:
[..]
In de hel waar ze zo graag naartoe willen. zodat ze kunnen schreeuwen "Satan! my masteR"![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |