met ALLE culturen in het algemeenquote:Op woensdag 1 maart 2006 13:35 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ja want hij begon!![]()
En wat ik al zei, als we dan toch serieus bezig zijn:
Ik heb juist het idee dat er op trance feestjes nooit ruzie is, omdat iedereen aan de xtc zit en elkaar lief en aardig vindt. Dit in tegenstelling tot bijvoorbeeld weer urban feestjes waar naar mijn idee juist een opgefokte sfeer heerst, zeker bij een hoofdzakelijk jong publiek.
Vandaar dat ik het zo raar vond dat Tampax beweerde dat er op gothic feestjes over het algemeen minder geknokt wordt. Dit zonder hierbij aan te geven of hij het met 1 specifieke subcultuur vergeleek of met andere subculturen over het algemeen.
kloptquote:Op woensdag 1 maart 2006 14:02 schreef TeMpAx het volgende:
laat ik het zo zeggen.... als ik de gemiddelde discotheek instap, en je staat bij iemand op de tenen, krijg je meteen een grote bek, een duw, en af en toe zelfs een mep.
als je in een gemiddelde rock tent komt, en je staat daar iemand op de tenen, heb je 1 de kans om te zeggen sorry, en 2 zetten ze dan een grote grijns op, geef je elkaar een hand en is alles prima
maar dat zal wel aan mij liggen
quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:20 schreef kamagurka het volgende:
Ws. is het juist het idee van een groep die zich gewoon aardig, tolerant en vreedzaam naar elkaar toe gedraagt wat die zichzelf onderdrukte homo's hier op het forum zo beangstigt.. ze kennen het niet![]()
En eigenlijk willen ze elkaar in elkaars hol stampen, maar in plaats daarvan slaan ze elkaar dan maar op de bek om die aanvechting de wereld uit te helpen... t leven is moeilijk met maar één hersencel he?![]()
Ze willen apart zijn. En niet bij een groep willen horen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:35 schreef fjaril het volgende:
was der mis met goths?
nouw,,, vtel maar ...
alleen die "breezer" goth figuren zeggen dat... ook wel simpel gewoon alto'squote:Op woensdag 1 maart 2006 21:40 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Ze willen apart zijn. En niet bij een groep willen horen.
En dan volgens het gothic boekje de kleren dragen, fantasy beursen, wicca, beetje goffic muziek luisteren![]()
Niet bij een groep willen horen, waar heb je dat vandaan?quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:40 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Ze willen apart zijn. En niet bij een groep willen horen.
En dan volgens het gothic boekje de kleren dragen, fantasy beursen, wicca, beetje goffic muziek luisteren![]()
Dat hebben we vandaan van hele kuddes 'Ik doe niet an hokjus, ik ben muh zelf!1' kneutertjes. Die heel schattig allemaal dezelfde Eyeliner, overzeas broeken en jurken dragen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:35 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Niet bij een groep willen horen, waar heb je dat vandaan?
die noemen wij geen gothics, die noemen we gewoon alto's.quote:Op donderdag 2 maart 2006 12:00 schreef Nosh het volgende:
[..]
Dat hebben we vandaan van hele kuddes 'Ik doe niet an hokjus, ik ben muh zelf!1' kneutertjes. Die heel schattig allemaal dezelfde Eyeliner, overzeas broeken en jurken dragen.
Het is GOTHICS DIPSHIT, en ja dat ze dat denken komt mischien ook wel omdat het ook daadwerkelijk zo is!quote:Laat staan de 'echte' gattiks, die zichzelf ongelooflijk uniek en artistiek vinden, terwijl ze in dezelfde SM uniformen rondlopen als al hun andere scenegenootjes.
Gothics zijn net zo mainstream als gabbers, wiggers en alle andere overbodige subculturen.
Laten we er allemaal maar "gewoon" gaan bijlopen (definieer dat maar ns)... dá's leuk ja!quote:Op donderdag 2 maart 2006 12:00 schreef Nosh het volgende:
[..]
Dat hebben we vandaan van hele kuddes 'Ik doe niet an hokjus, ik ben muh zelf!1' kneutertjes. Die heel schattig allemaal dezelfde Eyeliner, overzeas broeken en jurken dragen.
Laat staan de 'echte' gattiks, die zichzelf ongelooflijk uniek en artistiek vinden, terwijl ze in dezelfde SM uniformen rondlopen als al hun andere scenegenootjes.
Gothics zijn net zo mainstream als gabbers, wiggers en alle andere overbodige subculturen.
Beter lui dan een Gothic.quote:
Kom op, probeer iemand anders voor de gek te houden..quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:47 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Lekker boeiend, als je als meisje een leuk koppie en goed figuur hebt, maakt het mij niet uit wat voor muzieksmaak of kledingstijl je hebt. Zaken als kledingstijl kijk ik (figuurlijk) doorheen. (Innerlijk boeit trouwens ook niet zo, mits je tegen mij maar aardig bent).
Maar goed, ik ben dan ook geen oppervlakkig persoon, in tegenstelling tot vele anderen. Laat iedereen gewoon in z'n waarde denk ik dan altijd![]()
![]()
![]()
die heeft trouwens vmbo gedaanquote:Op woensdag 1 maart 2006 18:18 schreef M.Ram het volgende:
Maar die prutser TONKS heb ik niet meer gezien.
Ja maar jij heet Henneke.. kan je het wel spellen?quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:20 schreef donald_dick het volgende:
[..]
die heeft trouwens vmbo gedaan
[afbeelding]
Goede reply, pas na 4 dagen?, waar blijf je met je opmerking zielig kutkneusje?quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:22 schreef tonks het volgende:
[..]
Ja maar jij heet Henneke.. kan je het wel spellen?
21 ofzo. Hey 21, dat is ongeveer het aantal jaren dat jij al maagd bent!quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:33 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Goede reply, pas na 4 dagen?, waar blijf je met je opmerking zielig kutkneusje?
Of ben je bang dat je weer gebanned wordt?
Hoeveelste keer is dat dan?.. meer dan 4x?
OFfSprngr, je hebt je toch wel gerealiseerd dat deze werkschuwe vmbo-er naar emo luistert he?quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:33 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Goede reply, pas na 4 dagen?, waar blijf je met je opmerking zielig kutkneusje?
Of ben je bang dat je weer gebanned wordt?
Hoeveelste keer is dat dan?.. meer dan 4x?
Hebben wij nog oorlog?quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:38 schreef tonks het volgende:
Sinds wanneer luister ik emo?
nee we zijn beste vrienden marcjequote:Op donderdag 2 maart 2006 15:39 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Hebben wij nog oorlog?
OT: Alle gothics in het leger, naar Afghanistan, zijn we daar ook weer vanaf![]()
Death Cab For Cutie en Postal Service zijn natuurlijk verre van Emo..quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:38 schreef tonks het volgende:
You make me sick...quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:46 schreef OFfSprngr het volgende:
In fact als ik zulke bagger muziek zou luisteren zou'k ook niet weten hoe snel ik mezelf van kant zou moeten maken, heb je al andere dudes lopen zoenen Tonks?
Hey, Gerard is cool.quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:47 schreef OFfSprngr het volgende:
Ben je al in je kontje gepakt door de zanger van My Chemical Romance?, ow.. niet huilen hoor Tonks, ga maar wat gedichtjes in je dagboek schrijven.
Je bent nog te dom om te weten naar welke muziek je zelf luistert... jullie neuken zeker alleen maar als een stel kwijlende mongolen daar op dat vmbo? Ga terug naar je apenkooi sloeberquote:Op donderdag 2 maart 2006 15:38 schreef tonks het volgende:
Nee, iemand die naar homo-emo luistert en het liefst zich door een paard in zijn reet laat pakken, die is lekkerquote:
Als je op homos valt zoals tonks.quote:
Volgens mij bent je vroeger heel vaak gepest omdat je zo 'anders' was/bent.quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:54 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Als je op homos valt zoals tonks.
Heb je verder niks meer te zeggen?quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:54 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Als je op homos valt zoals tonks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |