quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:10 schreef JanaX het volgende:
*JanaX groet OFfSprngr*
ontopic:
niet weer he
Zeg kan je niet is gewoon je bek houden over gothics.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:13 schreef tonks het volgende:
Zit ik net heel even naar de video podcast van de Volkskrant te kijken. En het ging over een opendag van het leger ofzo, zie ik opeens een gothic met een tasje daar staan (dus hij wilt erbij).
Pff, ik wil geen gothics die mijn land verdedigen!
Ik geloof voor geen seconde dat jij 2 meter 4 bent..quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:22 schreef M.Ram het volgende:
[..]
Zeg kan je niet is gewoon je bek houden over gothics.
Laat ieder zijn ding doen dan is iedereen tevreden.
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:56 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
* Tyler..Durden checkt fotoboek
!![]()
En dan?quote:
* JanaX adds OFfSprngr to last.fm ^^quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:16 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Ik luister ook zo'n beetje de helft van wat je in je last.fm hebt staan.
Niet dat dat de gemiddelde 50cent luisteraar in dit topic iets zegt..
In welke reply verdedig ik ze dan, pubertje?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:31 schreef tonks het volgende:
Het grappige aan zo'n topic is dat offsprngr er meteen op af komt op zich te verdedigen. zelfs echte gothics doen dat niet
omdat het zo leuk is tegen kneusjes zoals jou in te gaanquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:31 schreef tonks het volgende:
Het grappige aan zo'n topic is dat offsprngr er meteen op af komt op zich te verdedigen. zelfs echte gothics doen dat niet
Tja, zal aan hun leeftijd liggen denk ik, tis dat negers beledigen discriminatie is dus doen ze goths maar of zo.. ik begrijp hun probleem ook niet, verder hebben ze er nog nooit een gesproken anders zou je vast niet zo'n stereotype beeld hebben.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:32 schreef JanaX het volgende:
[..]
* JanaX adds OFfSprngr to last.fm ^^
hm ze blijven het proberen
Ik zat er al aan te denken om mn hoofd weer te scheren, tis weer wat lang aan de zijkant.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:33 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Nu moet jij een scheermesje pakken...
De TS moet dat zelfde is op een gothic feest roepen kan in een kist naar buitenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:35 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Tja, zal aan hun leeftijd liggen denk ik, tis dat negers beledigen discriminatie is dus doen ze goths maar of zo.. ik begrijp hun probleem ook niet, verder hebben ze er nog nooit een gesproken anders zou je vast niet zo'n stereotype beeld hebben.
Maar ja, wat doe je aan kortzichtigheid.
Ja... Mooi kapsel...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:36 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Ik zat er al aan te denken om mn hoofd weer te scheren, tis weer wat lang aan de zijkant.
Je voelt je altijd zo snel aangevallen...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:35 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Tja, zal aan hun leeftijd liggen denk ik, tis dat negers beledigen discriminatie is dus doen ze goths maar of zo.. ik begrijp hun probleem ook niet, verder hebben ze er nog nooit een gesproken anders zou je vast niet zo'n stereotype beeld hebben.
Maar ja, wat doe je aan kortzichtigheid.
Ik denk het niet, ik denk dat iedereen 'm dan de grootste kneus vinden die ze ooit hebben gezien/gehoord, voor zover ik weet zijn Goths behoorlijk pacifistisch.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:37 schreef M.Ram het volgende:
[..]
De TS moet dat zelfde is op een gothic feest roepen kan in een kist naar buiten![]()
Zo moet je het niet zien tonks.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:13 schreef tonks het volgende:
Zit ik net heel even naar de video podcast van de Volkskrant te kijken. En het ging over een opendag van het leger ofzo, zie ik opeens een gothic met een tasje daar staan (dus hij wilt erbij).
Pff, ik wil geen gothics die mijn land verdedigen!
Ik ben niet aangevallen, ik ben geen Goth, ik vind wel dat het getuigt van onintellegentie om zonder watvoor argument dan ook een hele groep te bashen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:38 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Je voelt je altijd zo snel aangevallen...
Post eens een foto van jezelf dan.quote:
dat weet ik wel zekerquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:39 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Ik denk het niet, ik denk dat iedereen 'm dan de grootste kneus vinden die ze ooit hebben gezien/gehoord, voor zover ik weet zijn Goths behoorlijk pacifistisch.
Wat?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:41 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Ik ben niet aangevallen, ik ben geen Goth, ik vind wel dat het getuigt van onintellegentie om zonder watvoor argument dan ook een hele groep te bashen.
Dat maakt je kapsel niet mooier hoor...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:41 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Post eens een foto van jezelf dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |