Nee, maar jij zit dan wel mooi ff achter je PCtje met een grote mond zonder dat iemand je gezicht kent, ben je bang of zo dat mensen een opmerking er over zouden maken, ben je onzeker, of ben je gewoon zo lelijk als een varken?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:42 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Dat maakt je kapsel niet mooier hoor...
Jij toch ook?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:45 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Nee, maar jij zit dan wel mooi ff achter je PCtje met een grote mond zonder dat iemand je gezicht kent,
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:45 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Nee, maar jij zit dan wel mooi ff achter je PCtje met een grote mond zonder dat iemand je gezicht kent, ben je bang of zo dat mensen een opmerking er over zouden maken, ben je onzeker, of ben je gewoon zo lelijk als een varken?![]()
En ik maar denken dat je in mn fotoboek had gekeken..quote:
Daar gaat het fout...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:47 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je in mn fotoboek had gekeken..
Ey jotun, ben je trouwens echt 2m,4?quote:
Jaquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:48 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Ey jotun, ben je trouwens echt 2m,4?![]()
Briljante opmerking hoor, ik ben erg onder de indruk, vooral omdat elke 6jarige die met een computer om kan gaan wellicht het zelfde zou zeggen.quote:
Mondje open voor een grote schep sarcasme.quote:
ach, ze proberen wekelijks gothics af te zeiken en t eindigt allemaal op hetzelfdequote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:56 schreef Malchevia het volgende:
Je moet ook vooral serieus op dit onderwerp ingaan. Chapeau!
Je moet toch iets?, ik verveel me nu namelijk.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:56 schreef Malchevia het volgende:
Je moet ook vooral serieus op dit onderwerp ingaan. Chapeau!
gelukkig heb je je humor nog, knulquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:08 schreef OFfSprngr het volgende:
Ey tonks, waarom zeg je niets meer?, ow wacht.. je bent uitgeluld, dat was het.. stom van me.
Dat en een stuk choco cake.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:09 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
gelukkig heb je je humor nog, knul
Koffie.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:11 schreef JanaX het volgende:
[..]
oe mag ik ook een stukjeik heb de koffie al!
kopje thee dan?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:13 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Koffie.
Caffeïne.
Choco cake.
* OFfSprngr geeft JanaX een plakje.
Als je de-caf hebt zonder suiker.quote:
decaf versie van thee?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:19 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Als je de-caf hebt zonder suiker.
zou je niet zeggenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:23 schreef OFfSprngr het volgende:
Overigens raakt dit topic aardig vol gebaggerd, je zou bijna denken dat de mods een sociaal leven hebben.
ja he, dat gebagger ookquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:35 schreef PsyCha het volgende:
kuttopic
als mensen met een lege schedel eens zouden kappen met dit soort onzin topics makenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:01 schreef switchboy het volgende:
Jullie schuld... als er nou gewoon ghotics gebashed werden werd het misschien nog wat...
Praat met tonks zou ik zaggen!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:05 schreef JanaX het volgende:
[..]
als mensen met een lege schedel eens zouden kappen met dit soort onzin topics maken
lul niet manquote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:20 schreef Camplo het volgende:
[..]
En powerweb bestond pas sinds 2005![]()
Ik was aan het geilen op steve jobs.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:08 schreef OFfSprngr het volgende:
Ey tonks, waarom zeg je niets meer?, ow wacht.. je bent uitgeluld, dat was het.. stom van me.
Ik zou het niet erg vinden als tonkjes een ipbannetje zou krijgenquote:
Je bent bang voor me hequote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:08 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Ik zou het niet erg vinden als tonkjes een ipbannetje zou krijgen
Tonks creert leuke topics manquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:08 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Ik ook anders niet, plus dat zal er echt wel binnenkort aan komen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:08 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Je hebt het dan tegen een 12 of 13 jarigequote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:20 schreef Camplo het volgende:
[..]
En powerweb bestond pas sinds 2005![]()
Meubels vlammen makkelijk.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:22 schreef Canisfire het volgende:
Haha Tonks krijgt geen ban dat is een Fok! meubelstuk![]()
In de hel waar ze zo graag naartoe willen. zodat ze kunnen schreeuwen "Satan! my masteR"quote:
jij weet er natuurlijk ook alles van, dat zie ik gelijkquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:49 schreef switchboy het volgende:
[..]
In de hel waar ze zo graag naartoe willen. zodat ze kunnen schreeuwen "Satan! my masteR"![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |