Zo ik heb (had) toch echt een heel mooi LCD schermpje he, totdat die klote kat mijn kamer binnenkwam. Over het algemeen vind ik dit wel gezellig enzo, zo'n brommende kat die lekker naast je gaat liggen als je aan 't fokken bent. Wel opassen dat er niet teveel flikkerende dingetjes op 't scherm staan anders wordt dat beest helemaal waus. Maar goed, ik heb 't probleem dat ik m'n snoeren niet kwijt kan, dus die liggen lekker op een hoopje op de grond. Hij gaat daar lekker op liggen, maar op een gegeven moment komt Sjors onze hond binnenlopen, gaat die me toch om een of andere reden flippen!!
Ik weet niet wat dat beest bij Sjors had geflikt maar 't was niet veel goeds, die 2 kloten beginnen toch door m'n kamer te rennen, en je raadt 't al, die kat kan lekker door die snoertjes heen, maar sjors niet. Ja hoor, dat beest ramt voluit in m'n mooie snoerenbos. M'n hart zakt 10 cm naar beneden als ik zie dat m'n lcd en boxen van m'n bureau gesleurd worden. Ach hij valt, kan die wel tegen zie ik je denken. MAAR NEE!! Heel m'n scherm blijft om de een of andere reden achter die doggy hangen en wordt zo door het huis gesleurd. Kaputt.
![]()
Echt jongen ik moest wel huilen.
Die klotehond zit nu lekker in de kelder, waar die bang voor is.