Ah, goeie actie, Pearl.quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:43 schreef Dagonet het volgende:
Oh, die staat thuis nog aan, daar zit ik nu niet.
Waarom steun jij racisme?quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:43 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Oh, die staat thuis nog aan, daar zit ik nu niet.
Mwah, mager.quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:45 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik wil het gepaste intollerantie noemen, mag dat?
quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Waarom steun jij racisme gepaste intollerantie?
nou nee, denk er maar eens goed over na.quote:
Waarom heb jij een plaat voor de kop ter grootte van een kleine bergketen?quote:
Dagonet reageert nooit ergens op. Reageert als een stier op mijn naam en hoort bij het clubje dat geen kwaad woord over milagro wil horen. Vroeger was hij serieus, tegenwoordig reageert hij op een pavlov manier. Weigert in discussie te gaan en steunt openlijk racisme.quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:40 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Dat mag ze toch vinden? Je bent het ermee eens of niet, je wordt een beetje boos of gaat compleet uit je potje. Wereld van verschil. Verder is Milagro beslist niet racistisch maar stevig kritisch. Ook een wereld van verschil. Mensen een beetje te pas en te onpas voor racist uit te maken begint me een beetje de strot uit te hangen. Niet alleen van jou hoor.
Verder niet lullig bedoeld maar ga eens in gesprek met dago, voeg em toe op je msn, weet ik veel.
Vergeet msn trouwens, hij reageert weer eens niet, zou dat aan mijn sprankelende persoonlijkheid liggen? Neh, da kan nie.
Je durft echt niet meer in discussie te gaan over dit onderwerp he. Je weet dat je fout zit. Waarom steun jij die racistische posts en die racistische users zo openlijk en val je mensen af die er iets van zeggen?quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:47 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Waarom heb jij een plaat voor de kop ter grootte van een kleine bergketen?
Het is niet gepast. Het is kwalijk, het brengt schade toe en het is moedwillig.quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:47 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nou nee, denk er maar eens goed over na.
Bij mij lekker wel.quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:48 schreef SCH het volgende:
Dagonet reageert nooit ergens op.
Serieus, vind je dat echt raar?quote:Reageert als een stier op mijn naam
Ik ook.quote:en hoort bij het clubje dat geen kwaad woord over milagro wil horen.
Hij heeft er een paar taakjes bij gekregen. Zal je vast niet ontgaan zijn.quote:Vroeger was hij serieus, tegenwoordig reageert hij op een pavlov manier. Weigert in discussie te gaan en steunt openlijk racisme.
Hallo, ik ben SCH, ik ben 38 en ik doe Miep-Miep na.quote:Tsja, hoe zou ik hem dan moeten aanspreken?
Als er niet gediscussieerd kan worden over wat racisme is en wat niet valt dat i.c. natuurlijk nooit vast te stellen. Een ding valt wel vast te stellen: van censuur is nog nooit een positieve werking uitgegaan.quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:50 schreef Dagonet het volgende:
weet je SCH, je kan veel tegen me zeggen maar dat ik een racist ben niet.
nee het is wel gepast, maar intollerant, snap nou eens om alles te gebruiken aan woorden die je voorgelegd krijgt. dat discussiert wel zo makkelijk.quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is niet gepast. Het is kwalijk, het brengt schade toe en het is moedwillig.
quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:03 schreef buzzer het volgende:
oke, er kan een streep onder deze discussie.
nou, er zijn er hier bij die denken daar vast anders overquote:Op dinsdag 25 april 2006 19:59 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Als er niet gediscussieerd kan worden over wat racisme is en wat niet valt dat i.c. natuurlijk nooit vast te stellen. Een ding valt wel vast te stellen: van censuur is nog nooit een positieve werking uitgegaan.
joehoe streepquote:Op dinsdag 25 april 2006 20:14 schreef stinkie het volgende:
[..]
nou, er zijn er hier bij die denken daar vast anders over
_____________________________________________________________________________quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:07 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Maak er maar een dubbele doorgetrokken streep van
Dat clubje spreekt mij ook wel aan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |