Een forum met regels.quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:27 schreef SCH het volgende:
Hey buzzer, doe even normaal godverdomme. Je luistert gewoon niet - wat is dat toch met jullie.
Gewoon bang om kritiek te horen - ik open er een paar tegelijk en je laat ze maar mooi open. Fok is een forum, weet je wel
Gaat ie vast doen.quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:27 schreef SCH het volgende:
ik open er een paar tegelijk en je laat ze maar mooi open.
B3elangrijkste regel in de samenleving is dat je niet discrimineert en blijkbaar vindt Dagonet dat heel normaal. Ik stel racisme aan de kaak maar blijkbaar is dat not done.quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:29 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Een forum met regels.
Net zoals er regels zijn in de samenleving.
Je weet hoe het werkt hier.
Dus je mag het hier ook bij houden.
psst sch. maak je niet te druk. er is gewoon heel veel veranderd in je weekje abcentiequote:Op dinsdag 25 april 2006 19:27 schreef SCH het volgende:
Hey buzzer, doe even normaal godverdomme. Je luistert gewoon niet - wat is dat toch met jullie.
Gewoon bang om kritiek te horen - ik open er een paar tegelijk en je laat ze maar mooi open. Fok is een forum, weet je wel
dat is gelul en dat weet je best. Hier zijn gewoon regels voor, en die weet jij als geen ander. Handel er dan ook naar. Ieder topic dat een ban betreft gaat rücksichtlos op slot, zonder aanziens des persoons.quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:27 schreef SCH het volgende:
nee, daar doe ik een ban aanvraag voor net als bij iedereen die een ander aids toewenst.quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:30 schreef SCH het volgende:
En die user die mij aids toewenste, die krijgt een bloemetje zeker?
Niet van mij want ik wens dat niemand toe.quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:30 schreef SCH het volgende:
Het lijken de boekverbrandingen wel. Blut und Boden enzoquote:Op dinsdag 25 april 2006 19:27 schreef SCH het volgende:
Kinderachtig toch, dat kritiek niet besproken kan wordne. Ik heb het niet over de ban maar over het toestaan van racisme. Prima GC-onderwerp maar wellicht te lastig voor jullie.quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:31 schreef buzzer het volgende:
[..]
dat is gelul en dat weet je best. Hier zijn gewoon regels voor, en die weet jij als geen ander. Handel er dan ook naar. Ieder topic dat een ban betreft gaat rücksichtlos op slot, zonder aanziens des persoons.
in welke context was dat? ik las namelijk net iets over het feit dat notes uit hun context zijn gerukt, iets wat waar is.quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:30 schreef SCH het volgende:
Dat niet maar dat mag die usert toch zeggen?quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:30 schreef SCH het volgende:
Dat zal wel mogen. milagro er op aan spreken dat ze discrimineert en vooroordelen verspreidt, is natuurlijk een stuk ergerquote:Op dinsdag 25 april 2006 19:33 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Dat niet maar dat mag die usert toch zeggen?
Het staat je vrij om 'nee dank je.' o.i.d. te zeggen in plaats van heel beledigd te gaan zitten doen.
Leuke draai probeer je er aan te geven.quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Kinderachtig toch, dat kritiek niet besproken kan wordne. Ik heb het niet over de ban maar over het toestaan van racisme. Prima GC-onderwerp maar wellicht te lastig voor jullie.
neuj, die fijne usert heb ik al achter neergegooidquote:Op dinsdag 25 april 2006 19:31 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Niet van mij want ik wens dat niemand toe.![]()
SCH heeft natuurlijk wel gewoon gelijk. Er moet gediscussieerd kunnen worden over wat racisme is en wat niet, dat is namelijk niet eenduidig uit een handboekje af te leiden.quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Kinderachtig toch, dat kritiek niet besproken kan wordne. Ik heb het niet over de ban maar over het toestaan van racisme. Prima GC-onderwerp maar wellicht te lastig voor jullie.
Pardon. Ik stel racisme aan de kaak. Noem het een missie.quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:34 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Leuke draai probeer je er aan te geven.
Je probeerde Fok zaken en Fok users beoordeeld of zelfs veroordeeld krijgen.
Zoals je al jaren weet is GC daar niet het platform voor.
zullen we een subforum organiseren waar mods en fa's geen invloed op hebben en waar ook geen consequenties aanhangen?quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:35 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
SCH heeft natuurlijk wel gewoon gelijk. Er moet gediscussieerd kunnen worden over wat racisme is en wat niet, dat is namelijk niet eenduidig uit een handboekje af te leiden.
Dat is er al en heet GeenStijlquote:Op dinsdag 25 april 2006 19:38 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zullen we een subforum organiseren waar mods en fa's geen invloed op hebben en waar ook geen consequenties aanhangen?
ik dacht eerst aan de naam 'vogelvrij', of 'vog'. maar kwam toen al snel tot de conclusie dat het dan al snel 'afreageren' of 'af' zou gaan heten.
even over dat racisme he? is dat wel racisme? het gaat hier toch niet om één ras? dat heb ik zo vaak gelezen, dat islamieten geen ras zijn, en dat is natuurlijk ook zo.quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Pardon. Ik stel racisme aan de kaak. Noem het een missie.
Maar als je dat op Fok doet, krijg je tegenwooridg een ban. Dat verzin ik toch niet? Dus wordt die ban genoemd. Ik vraag me af waarom de racistische users niet worden aangepakt en degenen die er wat van zeggen wel. Dat is mijn punt. En je weet best dat het geen zin heeft om Dagonet te mailen.
Dat mag ze toch vinden? Je bent het ermee eens of niet, je wordt een beetje boos of gaat compleet uit je potje. Wereld van verschil. Verder is Milagro beslist niet racistisch maar stevig kritisch. Ook een wereld van verschil. Mensen een beetje te pas en te onpas voor racist uit te maken begint me een beetje de strot uit te hangen. Niet alleen van jou hoor.quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:34 schreef SCH het volgende:
milagro er op aan spreken dat ze discrimineert en vooroordelen verspreidt, is natuurlijk een stuk erger![]()
ja of sch's gc...quote:
Kwek, kwek, kwek.quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:35 schreef SCH het volgende:
Ik stel racisme aan de kaak.
Ja - ik weet dat het not done is want het is veel modieuzer om maar van alles te roepen en voortdurend over de islam te plassen en Marokkanen overal de schuld van te geven. Belachelijk ook dat er nog genuanceerde mensen zijn. Lastig ook.quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:42 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Kwek, kwek, kwek.
Ga nopu toch weg met die wichtigmacherei.
Oh, die staat thuis nog aan, daar zit ik nu niet.quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:40 schreef Xenomaniac het volgende:
Vergeet msn trouwens, hij reageert weer eens niet, zou dat aan mijn sprankelende persoonlijkheid liggen? Neh, da kan nie.
hoe wil je het noemen, be my guest.quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:39 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
even over dat racisme he? is dat wel racisme? het gaat hier toch niet om één ras? dat heb ik zo vaak gelezen, dat islamieten geen ras zijn, en dat is natuurlijk ook zo.
Mods en FA's moeten hun beslisiingen deudgelijk motiveren, en de vrijheid van meningsuiting moet hoog gehouden worden. Verder hechjt ik ook zeer aan het verbod op detournement de pouvoir.quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:38 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zullen we een subforum organiseren waar mods en fa's geen invloed op hebben en waar ook geen consequenties aanhangen?
ik dacht eerst aan de naam 'vogelvrij', of 'vog'. maar kwam toen al snel tot de conclusie dat het dan al snel 'afreageren' of 'af' zou gaan heten.
ik wil het gepaste intollerantie noemen, mag dat?quote:
quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:43 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Mods en FA's moeten hun beslisiingen deudgelijk motiveren, en de vrijheid van meningsuiting moet hoog gehouden worden. Verder hechjt ik ook zeer aan het verbod op detournement de pouvoir.
Ah, goeie actie, Pearl.quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:43 schreef Dagonet het volgende:
Oh, die staat thuis nog aan, daar zit ik nu niet.
Waarom steun jij racisme?quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:43 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Oh, die staat thuis nog aan, daar zit ik nu niet.
Mwah, mager.quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:45 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik wil het gepaste intollerantie noemen, mag dat?
quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Waarom steun jij racisme gepaste intollerantie?
nou nee, denk er maar eens goed over na.quote:
Waarom heb jij een plaat voor de kop ter grootte van een kleine bergketen?quote:
Dagonet reageert nooit ergens op. Reageert als een stier op mijn naam en hoort bij het clubje dat geen kwaad woord over milagro wil horen. Vroeger was hij serieus, tegenwoordig reageert hij op een pavlov manier. Weigert in discussie te gaan en steunt openlijk racisme.quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:40 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Dat mag ze toch vinden? Je bent het ermee eens of niet, je wordt een beetje boos of gaat compleet uit je potje. Wereld van verschil. Verder is Milagro beslist niet racistisch maar stevig kritisch. Ook een wereld van verschil. Mensen een beetje te pas en te onpas voor racist uit te maken begint me een beetje de strot uit te hangen. Niet alleen van jou hoor.
Verder niet lullig bedoeld maar ga eens in gesprek met dago, voeg em toe op je msn, weet ik veel.
Vergeet msn trouwens, hij reageert weer eens niet, zou dat aan mijn sprankelende persoonlijkheid liggen? Neh, da kan nie.
Je durft echt niet meer in discussie te gaan over dit onderwerp he. Je weet dat je fout zit. Waarom steun jij die racistische posts en die racistische users zo openlijk en val je mensen af die er iets van zeggen?quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:47 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Waarom heb jij een plaat voor de kop ter grootte van een kleine bergketen?
Het is niet gepast. Het is kwalijk, het brengt schade toe en het is moedwillig.quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:47 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nou nee, denk er maar eens goed over na.
Bij mij lekker wel.quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:48 schreef SCH het volgende:
Dagonet reageert nooit ergens op.
Serieus, vind je dat echt raar?quote:Reageert als een stier op mijn naam
Ik ook.quote:en hoort bij het clubje dat geen kwaad woord over milagro wil horen.
Hij heeft er een paar taakjes bij gekregen. Zal je vast niet ontgaan zijn.quote:Vroeger was hij serieus, tegenwoordig reageert hij op een pavlov manier. Weigert in discussie te gaan en steunt openlijk racisme.
Hallo, ik ben SCH, ik ben 38 en ik doe Miep-Miep na.quote:Tsja, hoe zou ik hem dan moeten aanspreken?
Als er niet gediscussieerd kan worden over wat racisme is en wat niet valt dat i.c. natuurlijk nooit vast te stellen. Een ding valt wel vast te stellen: van censuur is nog nooit een positieve werking uitgegaan.quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:50 schreef Dagonet het volgende:
weet je SCH, je kan veel tegen me zeggen maar dat ik een racist ben niet.
nee het is wel gepast, maar intollerant, snap nou eens om alles te gebruiken aan woorden die je voorgelegd krijgt. dat discussiert wel zo makkelijk.quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is niet gepast. Het is kwalijk, het brengt schade toe en het is moedwillig.
quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:03 schreef buzzer het volgende:
oke, er kan een streep onder deze discussie.
nou, er zijn er hier bij die denken daar vast anders overquote:Op dinsdag 25 april 2006 19:59 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Als er niet gediscussieerd kan worden over wat racisme is en wat niet valt dat i.c. natuurlijk nooit vast te stellen. Een ding valt wel vast te stellen: van censuur is nog nooit een positieve werking uitgegaan.
joehoe streepquote:Op dinsdag 25 april 2006 20:14 schreef stinkie het volgende:
[..]
nou, er zijn er hier bij die denken daar vast anders over
_____________________________________________________________________________quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:07 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Maak er maar een dubbele doorgetrokken streep van
Dat clubje spreekt mij ook wel aan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |