geen snoepautomaat in de buurt? of een supermarkt?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:58 schreef Lucille het volgende:
Kut, nu heb ik trek in een zakje M&Ms.
toen wou ik synchroniserenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:58 schreef c0nd0r het volgende:
Als je het pas een half uur later zag mis je hem ook niet
die heb ik ook alquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:59 schreef Dirktator het volgende:
Een zakje M&Ms...dat is eens wat anders dan een auto van de zaak.![]()
Er is een snoepautomaat in een ander deel van het gebouwencomplex, maar ik moet gewoon niet snoepen,quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:00 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
geen snoepautomaat in de buurt? of een supermarkt?
Ga je mond spoelen, schavuit!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:15 schreef HenkieVdV het volgende:
Dat is écht humor voor 40 jarige prutsers.![]()
Ik dacht ook zoiets.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:10 schreef SterkStaaltje het volgende:
Wat heeft die kabel nou met de M&M's te maken? Of hebben jullie een soort tanden-fee die datakabels voor M&M's wisselt ofzo?
Ik vermoed dat de M&M mannetjes hem meegenomen hebbenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:10 schreef SterkStaaltje het volgende:
Wat heeft die kabel nou met de M&M's te maken? Of hebben jullie een soort tanden-fee die datakabels voor M&M's wisselt ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:11 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
Wat een belevenissen daar bij Debiteuren/Crediteuren
Sterf!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:15 schreef HenkieVdV het volgende:
Dat is écht humor voor 40 jarige prutsers.![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:43 schreef jitzzzze het volgende:
Weten jullie trouwens waarom ze M&M's heten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
De link? Datalink zeker?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:47 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
ben ik de enige die de link tussen m&m en datakabel voor het synchroniseren van outlook niet snapt?
Waarschijnlijk ter compensatie van hun missende datakabel, krijgen ze een paar snoepjesquote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:10 schreef SterkStaaltje het volgende:
Een goedkope sukkelige uitzendkracht is ingehuurd om overal M&M's neer te pleuren, vervolgens denkt ie "Heu, als ik die met hoog tempo jat, dan doe ik mijn uitzendbureau eer aan!" en toen scoopte die een kabeltje.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:47 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
ben ik de enige die de link tussen m&m en datakabel voor het synchroniseren van outlook niet snapt?
aha zo had ik het nog niet bekekenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:51 schreef Willaaam het volgende:
[..]
Een goedkope sukkelige uitzendkracht is ingehuurd om overal M&M's neer te pleuren, vervolgens denkt ie "Heu, als ik die met hoog tempo jat, dan doe ik mijn uitzendbureau eer aan!" en toen scoopte die een kabeltje.![]()
ik denk hetquote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zeker omdat het kabeltje gescoopt is
Lekker boeiend (NOT!)quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:56 schreef D-MIXXX het volgende:
Kom ik vanmorgen op mijn werk, vind ik een zakje M&M's op mijn bureau.
Met de vraag waar ik dat te danken aan had blijkt dat iedereen in het bedrijf een zakje M&M's gekregen heeft.
Nu zag ik een half uur later dat mijn datakabel voor het synchroniseren van outlook met m'n gsm verdwenen isDat is een belachelijk zakje M&M's mij niet waard
![]()
*genoeg geklaagt, gaat weer verder met z'n werk*
doe het maar want dan kan ik tenminste weer een beetje mijn gezonde verstand gebruikenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:02 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zal ik je dan maar even aansluiten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |