Heb ik nu n kleine piem0l?quote:
Je haalt me de woorden uit de mond.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:58 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Nee, doodgaan aan apathie is een betere optie.
Ik vind een bericht zonder smiley zo hard overkomen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:02 schreef __Saviour__ het volgende:
Het is inderdaad nogal een kutsmiley.
Mensen die het vaak gebruiken kunnen zich blijkbaar niet sterk uitdrukken en hebben die smiley nodig om hun bericht nog iets te laten lijken,
heten ze smijltjes tegenwoordigquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:04 schreef RM-rf het volgende:
fuck, ik denk dat ik ook een gebruik ben die dat smijltje vaak toepast ....
waarschijnlijk omdat ik hem zolang niet begrepen heb, en dan heb je de AHA-Erlebnis waarbij je de bedoeling opeens inziet en doorhebt dat al die mensen die op jouw posts ermee reageerden, helemaal niet je mening erg goed vonden of je hardstikke tof vonden, maar vooral een beetje zielig ...
En daarop ga je het ding zelf ook veel, heel veel toepassen, om te laten zien dat je begrijpt hoe het werkt, althans dat je de emo-smijl iig al hebt doorgekregen ......
Het emo-smijltje is waarschijnlijk een soort van 'smijltjesgebruik-voor-beginners eerste les'
Om een bericht minder hard te laten lijken is er een hele toffe PI, jij domme idioot.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:04 schreef HenkieVdV het volgende:
Ik vind een bericht zonder smiley zo hard overkomen.![]()
Volgens mij komt dit wel in de buurt van de waarheid ja.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:52 schreef Herald het volgende:
Mijns inziens denkt zo'n emo-abuser zo:"ik wil zo graag een gevatte opmerking maken, maar ik ben helaas net zo leuk als een streptokokkeninfectie dus als ik die kenkersmiley erbij zet lijkt het net alsof ik grappig ben".
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |