Ik nam ook meer aan dat het ging om sloten e.d. in de buurt van begraafplaatsen...quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:22 schreef Rampestamper het volgende:
Dit is dan weer een zogenaamde urban legend. Een paling kan echt niet door de grond graven en dan ook nog door de kist heen, en de tijden waarin de doden nog zonder kist werden begraven zijn toch al weer een tijdje vervlogen.
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:59 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Mijn oma krijgt elk jaar een gigantisch kerstpakket van de Unilever waaruit ik mag graaien.
alsof er tegenwoordig nog konijnen zijn, ik heb echt in geen jaren meer een wild konijn gezien, vroeger zat heel NL er vol mee, het was een plaag, maar sinds een paar ziekten is dat echt veranderd.quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:57 schreef Sapstengel het volgende:
Je kan ook een soort van lasso maken van ijzerdraad, de zogeheten strop. Die plaats je dan op strategische locaties in een bos, dicht bij de grond. Wanneer een konijn er dan met zijn kop inrent wil hij loskomen, waardoor het draad zich strakker aantrekt en hij stikt. De volgende dag ga je langs alle plaatsen en kan je met een beetje geluk 's avonds konijn eten.
Hier zitten ze wel in de buurt hoor.quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:21 schreef Pietverdriet het volgende:
alsof er tegenwoordig nog konijnen zijn, ik heb echt in geen jaren meer een wild konijn gezien, vroeger zat heel NL er vol mee, het was een plaag, maar sinds een paar ziekten is dat echt veranderd.
Wilde zijn lekkerder, maar de voedingswaarde van wild konijn is trouwens nul. Als je probeert te overleven op gestroopt wild konijn ga je dood van de honger. Het kost meer energie er eentje te verteren dan dat je eruit haalt.quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Je kunt er ook gewoon eentje jatten bij de plaatselijke kinderboerderij.
Dat vind ik juist niet. Ik vind tam konijn véél lekkerder. Had met Oud & Nieuw wild konijn klaargemaakt, man, daar zat nauwelijks vlees aan. En de smaak vond ik ook niet om over naar huis te schrijven. Doe mij maar een mals tam konijn.quote:
Moet je verdomt veel duiven pijpenquote:Op donderdag 2 maart 2006 09:13 schreef bonke het volgende:
het schijnt dat als je alleen duivenzaad eet je ook kan overleven
Ik zat er op te wachten.quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:16 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Moet je verdomt veel duiven pijpen
We hebben veel gemeen; het was ook mijn eerste gedachte.quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:30 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik ben een zwijn, ik weet het.
Dat idee had ik al langer, als ik op vrouwen zou zijn dan was ik waarschijnlijk als een blok voor je gevallen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
We hebben veel gemeen; het was ook mijn eerste gedachte.
quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:35 schreef Pietverdriet het volgende:
Dat idee had ik al langer, als ik op vrouwen zou zijn dan was ik waarschijnlijk als een blok voor je gevallen.
175 graden, 20-30 minuten. De room moet de kans krijgen in te koken, lobbig te worden en te carameliserenquote:Op donderdag 2 maart 2006 09:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hoe heet en hoelang ongeveer?
Variant, ietsjes duurder denk ik maar ook betaalbaar:quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:43 schreef Pietverdriet het volgende:
Erg lekker en goedkoop eten voor 2-4 personen
Pak koolvis van de aldi, laten ontdooien
Pakje houdbare slagroom, aldi
zout, peper, knoflook, eventueel wat geraspte kaas.
Neem een ovenschaal doe daarin de ontdooide en uit elkaar gehaalde blokken koolvis, room erover, zout, peper, knoflook. Eventueel opgeleukt met de geraspte kaas.
In de oven tot goudbruin
Serveren met gekookte rijst.
Hier hopsen ze ook nog vrolijk rond hoorquote:Op woensdag 1 maart 2006 18:21 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
alsof er tegenwoordig nog konijnen zijn, ik heb echt in geen jaren meer een wild konijn gezien, vroeger zat heel NL er vol mee, het was een plaag, maar sinds een paar ziekten is dat echt veranderd.
Ik vind het juist leuk om te doen. En van uitgaan (in de zin van discotheken en kroeg) hou ik niet, dus dat komt mooi uit. Mijn sociale leven is gewoon gratis.quote:Op donderdag 2 maart 2006 12:43 schreef Apekoek het volgende:
sociaal leven gaat altijd achteruit met schrapen, daarom doe ik er nooit aan. Uitgaan zit er dan niet meer bij, dus fuck het schrapen daar wordt ik ongelukkig van, ik wil wel een beetje kwaliteit in het leven!
Niet persee uitgaan maar dingen doen met vrienden, lekkere drankjes of lekker eten, sorry hoor maar alles kost tegenwoordig geld. En een beetje kwaliteit of luxe kost geld.quote:Op donderdag 2 maart 2006 12:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik vind het juist leuk om te doen. En van uitgaan (in de zin van discotheken en kroeg) hou ik niet, dus dat komt mooi uit. Mijn sociale leven is gewoon gratis.
Ik vind het gewoon leuker om thuis dingen te doen. En dat hoeft maar weinig te kosten (goedkope drank, chips en idd videootje ofzo, maar downloaden kost helemaal niksquote:Op donderdag 2 maart 2006 13:41 schreef Apekoek het volgende:
Je kan wel af en toe gratis dingen doen met mensen, maar lang niet altijd, ook een videotje huren zit er dan niet eens meer in. Je zal wel een wat geflatteerd sociaal leven hebben als ik zo zie, maar als je er blij mee bent is dat natuurlijk wel handig.
Heb ik jaren gedaan. Maar andermans etensresten van een bord schrapen, staat me toch niet zo aan.quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:09 schreef Blackhouse het volgende:
Ga een paar avonden in de week voorspoelen/afwassen in een restaurant... heb je iig goed eten![]()
LOL Ondankbare hond.quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:13 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik moet ineens denken aan de uigemergelde junk die een vriendin van mij aansprak dat ie 3 dagen niet gegeten had. Zij gaf hem prompt haar Big Mac menu, waarop de junk zei, heeee ik ben vegetarier....
je had haar vuur moeten zien spugen.quote:
Had al verwacht dat je het zo zou opvatten, dus ik had m'n post al geedit.. meestal als je een beetje redelijk baas hebt mag je ook gewoon wat van de kaart eten hoorquote:Op donderdag 2 maart 2006 15:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Heb ik jaren gedaan. Maar andermans etensresten van een bord schrapen, staat me toch niet zo aan.
Weet ik wel.quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:24 schreef Blackhouse het volgende:
Had al verwacht dat je het zo zou opvatten, dus ik had m'n post al geedit.. meestal als je een beetje redelijk baas hebt mag je ook gewoon wat van de kaart eten hoor![]()
en doe yvonne dat?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:18 schreef Pony-Lover het volgende:
Ik dreig tegenwoordig webcammende oma's m'n piemel te laten zien als ze geen geld overmaken voor mijn zwemdiploma/rapport.
Heb in de jaren aan de Uni precies 1 keer in de Mensa gegeten, wow, wat was dat slecht. Maar goed, ik werkte destijds als chef in een restaurantkeuken, en was wat eten betreft toen al wat verwender en verder dan mijn mede studenten.quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:34 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Er is hier geen uni. En ik *ben* student, maar het eten bij de kantine van mijn school is nou niet echt goedkoop, eerder vrij duur.
Ben ook niet echt arm nu, heb ongeveer 1000 euro per maand.quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:49 schreef Pietverdriet het volgende:
Heb in de jaren aan de Uni precies 1 keer in de Mensa gegeten, wow, wat was dat slecht. Maar goed, ik werkte destijds als chef in een restaurantkeuken, en was wat eten betreft toen al wat verwender en verder dan mijn mede studenten.
Het zuiniger leven is eerder vlak na mijn studietijd gekomen.
Als student had ik beurs, wezenpensioen en een inkomen. Zat destijds op een slordige 3500 gulden netto, dat was denk ik 5 keer zoveel als een gewone basisbeursstudent...
Ik doelde op situaties waarin je veel van 1 ingredient overhoud, een halve pan worteltjes ofzo.quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Dan is het veel makkelijker om wél te veel te maken en de restanten in de vriezer te doen; heb je een k&k maaltijd.
1000 euro in de maand, netto? Das voor een student geheel niet slecht.quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ben ook niet echt arm nu, heb ongeveer 1000 euro per maand.Daar kan ik op zich prima van leven. Alleen maak ik het vaak in de eerste twee weken van de maan al op.
Ik leen veel, werk een beetje.quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:55 schreef Pietverdriet het volgende:
1000 euro in de maand, netto? Das voor een student geheel niet slecht.
Je wilt de politiek in? Klinkt als een partijprogramma!quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik leen veel, werk een beetje.Is ook niet slecht, ik kan er heel goed van leven.
De politiek is wel het laatste wat ik wil. Dan moet je tactisch en diplomatiek zijn en dat is voor mij niet weggelegd.quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:05 schreef Pietverdriet het volgende:
Je wilt de politiek in? Klinkt als een partijprogramma!
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |