Aardappelen komen er bij mij sowieso niet in. Eet ik zelden. Eerder rijst e.d. Verder koop ik mijn eten vaak per dag, omdat ik het echt niks vind om nu te bedenken wat ik vrijdag wil eten.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:45 schreef n00cL30n het volgende:
Wat zeggen ze nou ook alweer vaak... het vlees is zwak?
LOLz
maareuh, naast boodschappen doen nadat je net gegeten hebt, is het handig om een boodschappenlijstje te maken en te bedenken wat je de aankomende week gaat eten.. Dat scheelt ook al enorm in financiën.
Als je meerdere aardappel gerechten geplanned hebt, kun je een grotere zak kopen, i.p.v. een aantal kleinere die je misschien per dag weg gooit?
(kwantiteit etc.)
ja, en nog lekker ookquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Lisdoddes? Zijn wel beschermd.Maar die kun je dus eten?
[..]
Karper lijkt mij ontzettend lekker, maar, euh,quote:Leg uit? Stroom en een schepnet? Karper lijkt me trouwens niet lekker.
[..]
quote:Schaap is een beetje groot.
Ze groeien hier in de buurt bij bosjes, maar zijn onlangs weggemaaid. Ga het zeker eens proberen als ze er weer zijn. Zal wel aardig wat kracht vergen om ze eruit te trekken denk ik?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:47 schreef Pietverdriet het volgende:
ja, en nog lekker ook
Ik vind maar enkele vissoorten lekker (paling, haring, koolvis, pangasius...).quote:Karper lijkt mij ontzettend lekker, maar, euh,
![]()
De vis smaakt vrij gronderig, zoals de meeste zoetwatervis
Ik heb wel een vriezer van 300 liter, dus dat past wel, maar ik denk dat ik toch maar niet een schaap ga jatten.quote:direct leeghalen en vel eraf, blijft met deze temperatuur wel ff goed in de schuur.
en je kan het inmaken, stoven en in potten doen met een vetlaag erop (vet krijg je er gratis bij) of invriezen.
Tja, dan maar de mega verpakkingen rijst bij een toko halen, en niet bij Albert Heijn. Dat wil ook heel veel helpen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Aardappelen komen er bij mij sowieso niet in. Eet ik zelden. Eerder rijst e.d. Verder koop ik mijn eten vaak per dag, omdat ik het echt niks vind om nu te bedenken wat ik vrijdag wil eten.
Kist, stokje, touwtje, wat duivenvoer/maisquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Receptje?
Is iets voor als je in Amsterdam woont.Waar ik woon zitten alleen wat houtduiven. Lekker, maar lastig te vangen.
Weet ik.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef n00cL30n het volgende:
Echt geloof me, als je dit van te voren op hebt gesteld zie je dat je stukken goedkoper uit kan zijn.
Geen tuin.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:51 schreef Pietverdriet het volgende:
Kist, stokje, touwtje, wat duivenvoer/mais
Je strooit een paar keer wat voer in de tuin zodat de duiven er aan wennen.
Zet een kist of grote doos schuin met de open kant naar beneden op een stok en daar een touwtje aan.
Strooi voer naast en onder de kist.
Duif komt, loopt onder de kist, trek aan touw, duif nek om draaien.
Gaat eigenlijk ook met andere vogels, eekhoorns, etc
Doe het dan.quote:
Mijn oma krijgt elk jaar een gigantisch kerstpakket van de Unilever waaruit ik mag graaien.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:54 schreef Pony-Lover het volgende:
Ook een treurige tip om aan eten te komen zonder geld is boodschappen doen in moeders vooraadkast.![]()
Wel goed opletten dat ze je geen waardeloze zooi uit oude kerstpaketten in de maag probeerd te splitsen.![]()
Volgens mij vat jij het topic niet helemaal, azijnzeikerd.quote:
Nogsteeds alleen maar urine.. geen azijn.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:00 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Volgens mij vat jij het topic niet helemaal, azijnzeikerd.![]()
Wordt toch een beetje duur vrees ikquote:
Da's wel ernstigquote:Een bezuinigingsvoorbeeld uit het leven van dochterlief: ’s ochtends op de koffie bij de overbuurvrouw waar wij cake kregen; hierna boodschapjes doen op de fiets bij de bakker, ze kreeg een kapje brood; bij de visboer, ze kreeg twee stukjes kibbeling; in de supermarkt kregen we vla te proeven en bij de drogist kreeg ze nog een snoepje. Restte mij alleen nog om haar drinken te geven en de ochtend was zo goed als gratis geweest.
Ik heb nog nooit zo'n container gezien.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:12 schreef Sapstengel het volgende:
Bij de supermarkt over het hek klimmen en dan al het voedsel wat afgekeurd of op datum is uit de container halen. Kraakpand stijl.
Kijk dat vind ik nu junkenstrekenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:34 schreef Doderok het volgende:
Strooptocht bij de buren. Vooral handig met gemeenschappelijke keukens in studentenhuizen.
En een schaap jatten niet?quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:06 schreef Pietverdriet het volgende:
Kijk dat vind ik nu junkenstreken
Nee, das gewoon velddiefstal, van je huisgenoten jatten is lager en kanslozer.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |