Op wat voor manier doe je dat, gewoon in je hoofd, of leg je daadwerkelijk fysiek aparte stapeltjes geld neer?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:09 schreef trigt013 het volgende:
ik verdeel mijn budget per week, zo kan ik dus vooruitkijken naar vrijdag erop
En wat doe je als je budget halverwege de week al (bijna) op is?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:09 schreef trigt013 het volgende:
ik verdeel mijn budget per week, zo kan ik dus vooruitkijken naar vrijdag erop
Die magnetronpannekoeken zijn idd prima te eten.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:15 schreef boem-dikkie het volgende:
Magnetron pannekoeken kopen voor 60 cent of iets dergelijks en vervolgens Pannekoeken eten tot je erbij neervalt:P voor de afwisseling nog 2 daagjes per week groente bij de ouders en dan komt t helemaal goed
Dat kan ook nog.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:17 schreef Posdnous het volgende:
Toen ik nog studeerde kwam het wel eens voor ja.
Maar vreemd genoeg at ik eigenlijk gezonder als ik weinig geld had, dan als ik genoeg geld had.
Op de markt valt dat best mee toch?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:18 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat kan ook nog.Maar groente en fruit zijn toch best duur...?
Minder shoppen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
En wat doe je als je budget halverwege de week al (bijna) op is?
Ja, als het weer zover is doe ik ook ff twee weekjes geen coke natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:19 schreef I.R.Baboon het volgende:
Coke, dát is duur.
Dat denk ik bij nader inzien eigenlijk ook. Ik neem 'm wel mee.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:19 schreef heiden6 het volgende:
Gisteren bij een vriendin gegeten, vandaag weer, verder een beetje met de restjes aankloten... denk trouwens dat dit beter in GC past.
Markt is idd de moeite waard om af te struinen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:19 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Op de markt valt dat best mee toch?
Maar niet voldoende om twee weken lang mijn maag te vullen, tenzij ik elke dag deelneem aan een gangbang.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:19 schreef Pietverdriet het volgende:
Lupa, je kan ook gewoon slikken, das weer hoogwaardig eiwit..
Dat wel ja. Maar ik at dan niet dermate veel fruit dat het zoveel kostte.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:18 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat kan ook nog.Maar groente en fruit zijn toch best duur...?
Oh ja, ik heb ook nog statiegeldflessen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:21 schreef Tommeke het volgende:
Bierflesjes inleveren etc... maar meestal maak ik altijd een soort budgetplan oid
Pak meel, pak H melk, fles oliequote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:15 schreef boem-dikkie het volgende:
Magnetron pannekoeken kopen voor 60 cent of iets dergelijks en vervolgens Pannekoeken eten tot je erbij neervalt:P voor de afwisseling nog 2 daagjes per week groente bij de ouders en dan komt t helemaal goed
Dat is wel waar, maar de verleiding is bij AH groter om ook dure dingen mee te nemen en dat lukt je bij de Aldi bijna niet.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:19 schreef n00cL30n het volgende:
Maarrrrrrr, als je een beetje efficient bij de AH weet te shoppen ben je bijn a net zo duur uit als bij een willekeurige andere supermarkt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |