abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 3 maart 2006 @ 09:03:53 #101
105850 Fuente
mamamuts
pi_35668787
Jelief,gelukkig is ze in ieder geval toch iets aangekomen, hopelijk groeit ze lekker hard door

Evenstar, hoes't met Arwen nu?

Wennie, wat groeit Robin lekker!

Sara heeft iets nieuws ontdekt. Ze strekt haar armpjes naar je uit als je zeopgepakt wil worden, of als ze van de een naar de ander wil, zo lievv
Gisteren hebben we het met 3 flessen op een dag geprobeerd. We hadden voor de zekerheid wel poeder meegegeven aan het kdv, maar het is goed gegaan! ze heeft 's avonds een flinke portie groentehap weggewerkt en 's avonds een papfles, en ze heeft de hele nacht doorgeslapen.
Vandaag maar kijken hoe het gaat
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  † In Memoriam † vrijdag 3 maart 2006 @ 09:09:21 #102
37843 lady-wrb
kortaf
pi_35668894
hoe is het met jordy zijn handjes, githa? is het gelukt met de handschoentjes?
  vrijdag 3 maart 2006 @ 10:07:37 #103
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_35670153
Lady-wrb, Jordy is inmiddels een dreumes en Githa post over hem in het dreumes-topic.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  vrijdag 3 maart 2006 @ 10:42:01 #104
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_35670963
goed zo sara
en robin stoere vent.
Hier is Arwen nog steeds van slag, weet alleen niet of het van het sputije komt nog ( kan dat?) of dat ze verhoging van 2 maal de lozec hier mee te maken heeft.
Ze is nog steeds aan de dunne, heeft zichtbaar pijn, ze maakt zich ook zo stijf als een plankje en haar troosten is soms gewoon onmogelijk.
smeer de billetjes flink in met vaseline zodat ze hopenlijk geen geirriteerde billetjes krijgt.
momenteel slaapt ze het liefst in de maxicosi , ik gok omdat ze dan een beetje in een "bochtje" ligt.. ook is haar temp hoger als normaal nog.
moeilijk hoor om je meisje zo verdrietig te zien en haar niet kunnen troosten
Engaging Infinite Improbability Drive..
  vrijdag 3 maart 2006 @ 12:49:00 #105
56471 pinquit
oh my lama!
pi_35674640
ik had vorige week bij max een soort bobbel in zn nek gevonden ik dacht eerst; tis zn sleutelbeen? maar t zat verder in zn nek zegmaar.

en gisteren kwam de huisarts even op bezoek gewoon ook om even te kijken enzo, en toen heeft ie gelijk even naar de bobbel gekeken.
nu is het waarschijnlijk óf een bloeduitstorting in een spier die daar zit (woord vergeten) óf dat zn sleutelbeen gebroken is en dat er een 'klont' nieuw weefsel zit.

dat gaat allebei weer vanzelf weg, maar nu moeten we woensdag even naar het ZH om iets anders uit te sluiten. bleeh spannend alweer!!!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  † In Memoriam † vrijdag 3 maart 2006 @ 12:53:28 #106
81992 Githa
pi_35674811
Spannend Pinquit!
het zou verboden moeten zijn, dat er ook maar iets scheelt aan die hele kleine frummeltjes.

Sterkte
Lijkt hij er ook pijn aan te hebben, of dat niet ?
  vrijdag 3 maart 2006 @ 12:56:05 #107
56471 pinquit
oh my lama!
pi_35674895
nee ik heb niet het idee dat het zeer doet, maar hij heeft wel een voorkeurskant met zn hoofdje nu. hij maakt zegmaar die kant van zn nek kort door die kant op te kijken als ie ligt.

maarja we zien het wel, veranderen kunnen we het toch niet!!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_35675029
pinquit, even schrikken zeg!
Heel veel succes en hopelijk is het gewoon "niks" en gaat het vanzelf weer weg..
sterkte
Praten zonder iets te zeggen, maar me toch vertellen
dat wat wij hebben, onbreekbaar is...
je avatar vroeg om een wachtwoord en is daarom verwijderd
pi_35675246
Merlijn heeft uiteindelijk niet zoveel last van de spuit gehad dan een klein beetje verhoging, niet noemenswaardig eigenlijk. Het huilen was toch eigenlijk zijn gewone zelf zoals hij zich meestal 's avonds gedraagt als ik niet thuis ben . Ben blij dat het zo goed is gegaan.
pi_35675449
Pinquit... hou die voorkeurshouding wel goed in de gaten en vermeld dat ook bij het consultatiebureau, i.v.m. afplatting van zijn hoofdje. Hoe eerder je er bij bent, hoe beter het is.
Ik ben overigens ook eens met Randy naar de dokter geweest voor een bobbeltje in zijn nek, dit bleek een opgezet lymfekliertje te zijn (wist niet dat die daar ook zaten). Maar dat zal je huisarts al wel uitgesloten hebben. Veel succes woensdag in het ZH... hoop dat het niets is.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 17:35:52 #111
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_35685587
he bah wat naar pinquit

even een vraagje, kan het zijn dat Arwen nu pas echt een nasleep krijgt van de prik ze had dinsdag wel wat verhoging 37, 3 tegenover normaal 36,5
Nu is het van 37, 1 naar 38 graden gegaan.. ook nog flink aan de dunne..
Huisarts wel al gebeld, en moeten op uitdroging letten..
maak me wel best wel zorgen
pi_35687149
http://www.babyinfo.nl/ad(...)kwaaltjes_koorts.asp

Evenstar zielig hoor dat Arwen koortsig is, maar hou het maar goed in de gaten. De link hierboven gaat over koorts, meer kun je niet echt doen denk ik. Volgens de folder die ik heb gekregen is meestal dezelfde dag of de dag erna kans op koorts van de vaccinatie. Sterkte.
pi_35687308
He bah, Arwen beetje kortsig...Wordt maar snel weer beter meisje!

Amber was gister doodop, was wakker van 16.00 tot 20.45, heb haar in badje gedaan om 20.15, daarna flesje en toen viel ze als een blok in slaap tot vanmorgen 7.30

Vanmiddag wilde ze ook niet slapen, zelfs niet toen ik aan het wandelen was en ook niet in de tram. Ben nu bij mijn ouders, ze heeft om 16.00 uur flesje gehad en ligt nu in droomland...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 19:29:25 #114
105850 Fuente
mamamuts
pi_35688645
Evenstar, goed in de gaten houden dat ze genoeg drinkt en plast. Eventueel wat water o.i.d. tussendoor geven. Op zich is koorts niet erg, en na een prik kan het soms wat aanmodderen zijn. Sara heeft maar 1 keer last van een prikje gehad en toen heeft ze 3 dagen wat verhoging gehad. Als je het niet vertrouwt altijd bellen, maar dat weet je wel
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_35721761
Sara heeft een tandje
Ze is al een week jengelig en wil niet slapen overdag, knalrode wangen en vanmiddag een spuitluier, en we ontdekten en klein wit randje, waar gister nog een dikke bobbel zat
Sara
Merel
Ukje
  zaterdag 4 maart 2006 @ 22:05:41 #116
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_35722801
Joepie Saartje; je bent een klein tandenmonster geworden!

Evenstar; sterkte met Arwen!

Oei kleine Maxieman! Wat een schrik Pinquit. Gelukkig lijk je er zelf vrij rustig en nuchter onder te zijn. Da's hoe dan ook voor iedereen het beste natuurlijk. Sterkte.

Juultje snapt eindelijk dat als je staat, er ook manieren zijn om zelfstandig weer te gaan zitten, zonder dat dit per definitie betekent dat je snoeihard op de bek hoeft te gaan. Hij is echt zooooooo om op te vreten als ie aan de bank staat en iets wil pakken dat op de grond gevallen is. Heeeeel geconcentreerd reiken met je handje..... bijna..... bijna..... maar net niet helemaal..... hmmmm..... nog iets meer m'n best doen..... oef.... wel glad zo met die kousevoetjes....... ja.... wacht even.... bijna.....nog ietsje dieper.......AUW! Brullen maar! Arm harinkje, kom maar knuffelen.
Maarrrrr.... vanaf nu wordt dat allemaal anders! Vanaf nu weet ik namelijk dat als je wilt zitten terwijl je staat, je je gewoon op je kontje kunt laten vallen, zit toch een luier omheen, of op je knietjes. Easy!
Hij heeft het mechanisme alleen nog niet helemaal in de gaten. Net toen ik meneer riep voor een fles (en ie, zoals ALTIJD tegenwoordig, weer eens ergens aan een kruk stond te .... staan schijnt gewoon superool en kicke te zijn, dat staan....), begon ie heel boos en ongeduldig te krijsen en brullen als een beertje: "Mama, kom mij halen!!! Je ziet toch dat ik niet kan gaan zitten???!!!" Ja, bij wijze van dan he.... want heel veel meer dan wat oerkreten komen er nog niet uit hoor.
  zaterdag 4 maart 2006 @ 22:31:02 #117
62233 Jelief
ikke lief!
pi_35723671
Emma kan zich omrollen van buik naar rug
Gisteren zag Mike dat ze op het aankleedkussen wel erg ver draaide. Dus even op het grote bed neergelgd en kijken wat ze deed. Na een keer met hulp draaien deed ze het daarna twee keer zelf. Zo grappig want als ze op haar buik ligt protesteert ze en zodra ze dan weer op haar rug ligt lacht ze breeduit
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  zondag 5 maart 2006 @ 00:31:21 #118
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_35727743
emma gek meisje knap hoor dat je omrolt
juultje lastig allemaal he
Sara tandje

hier naar de hap gegaan.. mevrouwtje heetf een virale darminfectie/ontsteking
nu om de 2 uur 60 cc geven temperatuur schommelt flink nu had ze onder temp vind het wel zo knap dat ze tussendoor wel nog lacht ons heldinnetje
pi_35727982
Ach gossie zeg!!!
Hoe zien ze of het een virale of een bacterie is? Dat vraag ik me altijd af.
En wat knap dat ze dan tussendoor nog een lachje geef.
Kus voor jullie.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  zondag 5 maart 2006 @ 08:33:36 #120
105850 Fuente
mamamuts
pi_35732751
Juultje snapt het Wat wordt je ventje al groot Renzell

Beterschap voor Arwen

Emma, goed dat je kan rollen zeg!
Sara
Merel
Ukje
pi_35733393
Wij hebben een sokjes probleem hier volgens mij. Merlijn past de sokjes van de hema van 0-6 maanden niet meer, dus gisteren op pad voor nieuwe sokken. Van de hema hebben we nu de sokjes van 6-12 maanden die gelukkig ruim zitten, beter dan sokjes die die eerst had waar de hiel van het sokje niet meer aan de hiel van voetje bleef hangen. Bij de prenatal heb ik nu sokjes van 9-12 maanden die kleiner uitvallen als die van de hema maar goed passen. Heeft Merlijn nu echt zulke grote voeten of is het gewoon een crime om sokjes te kopen?

Arwen beterschap hoor!

Renzell wat schrijf je dat leuk over juultje.

Jelief wat leuk dat Emma zich kan omrollen
  † In Memoriam † zondag 5 maart 2006 @ 10:25:41 #122
81992 Githa
pi_35733414
Dat had ik voor Jordy ook een periode Randa maar dat gaat niet eeuwig zo blijven hoor
Ik wil wel kijken wat ik hier nog aan sokjes heb voor je.
Ik heb niet alles meer, maar toch nog wel een stelletje, zeg maar of je ze wil dan gooi ik ze op de bus.
pi_35733438
Nee hoor, hoeft niet Githa, heb gisteren 8 paar bijgekocht kan voorlopig wel vooruit.

Gisteren bij de prenatal ook mooi een gratis paar schoentjes mee kunnen nemen trouwens die actie is vandaag ook nog.
pi_35733571
Sokjes, praat me er niet van Hier ook altijd te klein of te groot. Dus nu meestal maar een maillot aan, maar dat is voor meisjes wat gebruikelijker dan voor jongetjes Ik had niet voor niets 26 paar sokjes bij de spulletjes voor DaanBanaan zitten

Arwen beterschap En Max hopelijk is het gauw weer over

Juultje
pi_35733613
Amber was gsiteravond heel erg huilerig hoorde ik van Mies, echtzielig. Ze heeft wel de hele nacht doorgeslapen, van 20.00 tot 7.30. Ze had gister overdag heel weinig geslapen dus was doodop.

Toen ik haar vanmorgen ging pakken lag mevrouw dus gewoon overdwars in haar bedje. Draaikontje... Vanmorgen is ze ook voor het eerst van haar rug naar haar buik gedraaid, helemaal zelfstandig. Daarna lukte het niet echt meerw ant ze was doodop.

Heej Sara een tandje

Emma, knappe meid!! Wat goed dat je kan omrollen!!

He jeetje Arwentje toch.. word maar heel snel weer beter hoor

Randa, ik heb ook dat sokjes probleem ik word er gek van... Maar ik ben bij de Zeeman geweest en daar hebben ze badstofsokjes, 2 voor ik dacht 1.99. En die zijn helemaal TOP. Zakken niet af, blijven heel goed zitten!! Misschien een tip om daar eens te kijken.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 5 maart 2006 @ 10:55:06 #126
62233 Jelief
ikke lief!
pi_35733741
Ik heb nu ook even bijgelezen.
Juultje,soms is het ook lekker om net tedoen of je iets niet kan hè?!
Arwen, snel weer beter worden hoor, wel stoer dat je nog lacht hoor.
Sara een tand
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  zondag 5 maart 2006 @ 11:14:22 #127
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_35734004
quote:
Op zondag 5 maart 2006 00:40 schreef jessie het volgende:
Ach gossie zeg!!!
Hoe zien ze of het een virale of een bacterie is? Dat vraag ik me altijd af.
En wat knap dat ze dan tussendoor nog een lachje geef.
Kus voor jullie.
bepaald erode vlekjesplekjes dingetjes op de huid
  maandag 6 maart 2006 @ 08:13:59 #128
105850 Fuente
mamamuts
pi_35764560
Sara heeft nog steeds spuitluiers en enorme luieruitslag. Gisteravond moest ze huilen bij het verschonen. Hebben haar maar met washandjes schoongemaakt want de doekjes deden pijn. We doen er maizena op, en hoewel ze nu niet meer huilt ziet het er nog steeds erg pijnlijk uit... Arm meiske..
Sara
Merel
Ukje
  maandag 6 maart 2006 @ 08:18:55 #129
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_35764587
hier intussen ook kapotte billetje zo zielig bij die kleintjes
gisteren heeft ze maar alles bij elkaar 300 cc binnen gehouden, blij dat we vandaag sowieso naar de kinderarts moesten, ben benieuwd wat hij zegt, of ze is afgevallen of niet..
  maandag 6 maart 2006 @ 08:31:05 #130
105850 Fuente
mamamuts
pi_35764663
Ik duim voor jullie Evenstar!
Sara
Merel
Ukje
pi_35764920
Sterkte Evenstar, beterschap aan Arwen ook van Merlijntje
  maandag 6 maart 2006 @ 09:07:04 #132
2565 Elegantly Wasted
can you handle me?!
pi_35765056
Ach Arwen, beterschap hoor meiske

Sara een tandje

Emma die omrolt

En Pinquit, dat lijkt me best ff schrikken...

Hier lijkt het alsof we een compleet nieuwe versie van Kady hebben terug gekregen.
Het was al een pittige tante; maar....Goeiendag zeg! Mevrouw heeft een willetje en een volume!!
Ze heeft altijd al goed kunnen gillen maar nu horen ze het 3 huizen verderop ook

Ze drinkt nu de flessen tot de laatste druppel leeg in zo'n minuut of 12. Voor de ingreep deed ze er een minuut of 20 over en dan restte ze meestal zo'n 20/30 ml.

Zo zie je maar, klinisch leek ze geen last te hebben, omdat alles gewoon 'binnen de norm' (jeuk!) viel. Maar nu ze dus geholpen is zie je zo'n groot verschil. Ze is veel energieker, zit lekkerder in haar vel, is hartstikke actief.

Kortom: de ingreep heeft haar goed gedaan
Do you lead, or are you led?
Are you sure that you don't care?
  maandag 6 maart 2006 @ 09:07:43 #133
45621 Suzanna
Mama van...
pi_35765065
Beterschap voor kleine Arwen! Arm meiske, kapotte billetjes, ziek... ze drinkt idd wel heel erg weinig, hopelijk gaat het snel beter!

en arme Sara...die luieruitslag is érg vervelend! Mijn hart breekt als Noa dat heeft vanwege tandjes en dan gewoon echt krijst van de pijn bij het verschonen! Zoooo zielig ...

Emma hier heeft 10 uur achter elkaar geslapen vannacht... is dat wel normaal op haar leeftijd? (3 en een halve maand) Ik vind het wel erg lang, Noa sliep pas zo lang achter elkaar toen ze 8 maanden was ofzo!
  maandag 6 maart 2006 @ 09:08:49 #134
45621 Suzanna
Mama van...
pi_35765080
Heerlijk EW .. wat zullen jullie blij zijn dat het gebeurd is! Wat fijn zeg, zo'n verschil met ervóór en erna...!!
pi_35765103
Suzanna, Amber sliep bij 3 maanden ook al de hele nacht door, ook af en toe bijna 10 uur.

EW, wat fijn dat het zo goed gaat met Kady!!

Evenstar, betrerschap voor Arwen, ben beneiwud wat de KA zegt. Succes!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 6 maart 2006 @ 09:14:12 #136
45621 Suzanna
Mama van...
pi_35765170
Ok, da's dus wel normaal dan. In het begin sliep ze al gauw 6 uur lang achter elkaar, terwijl Noa in het begin elke twee uur wilde drinken, ook 's nachts! Dat maakt je dan een beetje onzeker he.
  maandag 6 maart 2006 @ 09:14:57 #137
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_35765175
Kady!!!!!!! Wat fijn dat de ingreep je zo goed heeft gedaan! EW en Digger jullie zullen vast opgelucht zijn dat het niet voor niets is geweest!

Suzanna, Tobias slaapt nu al ongeveer een maand 10-12 uur op een nacht, hier dus heel normaal (4 maanden en een week). Afgelopen vrijdag ontdekten we hier tand nr 3 én nr 4 . Vrijdag heeft hij ook zijn prikje gehad en hij was nu 90 gr in een week gegroeid, er zit weer een mooie stijgende lijn in!

Oeh, luieruitslag en kapotte billetjes Ik hoop dat het snel weer over is!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  maandag 6 maart 2006 @ 09:16:51 #138
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_35765207
Wat heerlijk dat het zo goed gaat met Kady EW!

Evenstar, succes met Arwen vandaag!
  maandag 6 maart 2006 @ 09:23:21 #139
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_35765282
Evenstar hoe laat moet je bij de kinderarts zijn? Ik hoop dat ze voldoende is aangekomen hoor!
Ylana
pi_35765348
Saffier, 4 tanden al!! Jeetje wat gaat Tobias snel....
Hier nog geen witte puntjes te zien....
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Jubileum moderator maandag 6 maart 2006 @ 10:09:56 #141
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_35766146
Evenstar succes bij de kinderarts vandaag.

EW wat ontzettend fijn dat het Kady zo goed heeft gedaan. Zo zie je ook nog dat zo'n ingreep wel degelijk verschil maakt, ook al zit het dan binnenin en binnen de norm.
Fijn hoor!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 6 maart 2006 @ 10:14:25 #142
105850 Fuente
mamamuts
pi_35766236
Tobias is een tandjesmonster

EW, onwijs fijn dat Kady zo opknapt
Sara
Merel
Ukje
  maandag 6 maart 2006 @ 10:28:13 #143
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_35766522
Ik ben blij dat hij het bijten (nog) niet heeft ontdekt! En ik hoop dat dat nog even duurt ivm de bv
Ylana
  maandag 6 maart 2006 @ 14:33:19 #144
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_35773962
Kady heeft weer een kadootje uit Ierland verdiend EW!!
Verdikkie, wat fijn dat het zo goed gaat allemaal!!!!!
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  maandag 6 maart 2006 @ 21:17:47 #145
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_35789086
kady, kleine heldin!
Wat fijn dat t zo waanzinnig goed gaat.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_35792444
Kady wat geweldig goed dat het zo goed met je gaat. Goh zo'n grote ingreep. Je staat angsten uit als ouder zijnde, en dan komt ze er zo goed uit. Ik vind het echt heel tof voor jullie allemaal

Tobias al 4 tanden Jeutje wat ga je snel.

En kapotte babybillen zijn helemaal niet fijn, en ook heel pijnlijk voor de kindjes zelf
  maandag 6 maart 2006 @ 23:04:30 #147
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_35793985
oke..
nou ik heb dus minder nieuws..
Arwen is 115 gram afgevallen niet goed dus.
Ze mag nu alleen puur ors.. en moet minimaal 400 cc binne krijgen zonder te spugen..
ze heeft nu 240 cc op waarvan ze zo;n 160 cc binne gehouden heeft..
spuugt ze nog morgen en krijgt ze te weinig binnen , dan moet ze worden opgenomen
Houdt ze wel genoeg binnen moeten we weer de nutramigen geven, gaat ze dan weer spugen dan moet ze ook opgenomen worden..
tis dus ff zwaar Kl*te..
Ze slaapt ook egr slecht, huilt veel is erg moeilijk troostbaar tot bijna niet.. en toch verschijnt er regelmatig nog een lach op het gezicht ons heldinnetje..

Kady stoere meid
en tandjes bij kindjes.. sorry dat ik niet op een eider even goed reageer.. ben beetje van de waps af
  † In Memoriam † maandag 6 maart 2006 @ 23:08:32 #148
81992 Githa
pi_35794170
Jeetje Evenstar wat spannend.
Hopen dat een opname niet nodig is, alvast heel veel sterkte voor jullie drietjes

Gaan ze dan naast bijvoeden ook kijken wat de oorzaak is Evenstar ?
  maandag 6 maart 2006 @ 23:10:00 #149
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_35794241
oorzaak is vermoedleijk buikgriepje.. en dit in combinatie met die reflux.. maar kan dus ook dt de voeding nog niet egschikt is.. wordt ze opgenomen dan moet ze ook maar helemaal goed nagekeken worden..
  maandag 6 maart 2006 @ 23:11:08 #150
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_35794282
Evenstar, wat rot voor jullie. En toch vind ik dat je nog steeds zo positief klinkt! Stoer...!
Hopelijk gaat het morgen toch beter dan verwacht en mag je kleine mop lekker thuisblijven. Succes.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')