Joepie Saartje; je bent een klein tandenmonster geworden!
![]()
Evenstar; sterkte met Arwen!
Oei kleine Maxieman! Wat een schrik Pinquit. Gelukkig lijk je er zelf vrij rustig en nuchter onder te zijn. Da's hoe dan ook voor iedereen het beste natuurlijk.
![]()
Sterkte.
Juultje snapt eindelijk dat als je staat, er ook manieren zijn om zelfstandig weer te gaan zitten, zonder dat dit per definitie betekent dat je snoeihard op de bek hoeft te gaan.
![]()
Hij is echt zooooooo om op te vreten als ie aan de bank staat en iets wil pakken dat op de grond gevallen is.
![]()
Heeeeel geconcentreerd reiken met je handje..... bijna..... bijna..... maar net niet helemaal..... hmmmm..... nog iets meer m'n best doen..... oef.... wel glad zo met die kousevoetjes....... ja.... wacht even.... bijna.....nog ietsje dieper.......AUW!
![]()
Brullen maar! Arm harinkje, kom maar knuffelen.
Maarrrrr.... vanaf nu wordt dat allemaal anders! Vanaf nu weet ik namelijk dat als je wilt zitten terwijl je staat, je je gewoon op je kontje kunt laten vallen, zit toch een luier omheen, of op je knietjes. Easy!
Hij heeft het mechanisme alleen nog niet helemaal in de gaten.
![]()
Net toen ik meneer riep voor een fles (en ie, zoals ALTIJD tegenwoordig, weer eens ergens aan een kruk stond te .... staan
schijnt gewoon superool en kicke te zijn, dat staan....), begon ie heel boos en ongeduldig te krijsen en brullen als een beertje: "Mama, kom mij halen!!! Je ziet toch dat ik niet kan gaan zitten???!!!"
Ja, bij wijze van dan he.... want heel veel meer dan wat oerkreten komen er nog niet uit hoor.