Is goed voor ¤11,- incl. verzenden stuur ik ze naar je op! Mail me anders maar even: mrrobert@wanadoo.nlquote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:14 schreef ChrisBoer het volgende:
Voor 9 euro incl wil ik graag MI2 en Along Came Polly
Ik kan er geen geschikte tussen vinden, maar wat bied je....(er is één nadeel er komen verzendkosten á ¤5,50 overheen, aangezien het niet door de brievenbus past)quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:48 schreef Patch het volgende:
Ik heb wel interesse in de Popeye Box.
Ruilen?
KIjk even iets of er hier wat voor je tussen staat:
[TR] DVD-collectietje
[TR] DVD-tjes FilmHuis & Hollywood
[TR] DVD-berg (15 stuks)
[TK/TR] Vijftien Horror / Griezel / Thriller / Bagger DVD's
[TR] DVD'S kwaliteit films
[TR] Stapeltje DVD's
[TR] Vijftien DVD's
Je mag wel meerdere kiezen hoor.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:52 schreef MrRobert het volgende:
[..]
Ik kan er geen geschikte tussen vinden, maar wat bied je....(er is één nadeel er komen verzendkosten á ¤5,50 overheen, aangezien het niet door de brievenbus past)
okeej, succes verder met de verkoopquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:12 schreef MrRobert het volgende:
[..]
Ik zie er helemaal geen film tussen die ik nog niet gezien heb, of die mij leuk lijkt!
Jah bedankt.... jij ook!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:16 schreef Patch het volgende:
[..]
okeej, succes verder met de verkoop
Voor ¤6,00 stuur ik hem naar je op!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:51 schreef Boeman het volgende:
5 incl voor All Stars
ok dealquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:51 schreef MrRobert het volgende:
[..]
Voor ¤6,00 stuur ik hem naar je op!
kloptquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:51 schreef MrRobert het volgende:
[..]
maar jij wou toch alleen maar ruilen?
je hebt meelquote:Op donderdag 16 maart 2006 09:35 schreef MrRobert het volgende:
[..]
Mail me anders even je adresgegevens door naar mrrobert@wanadoo.nl
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |