Als je niet meer respect kunt opbrengen voor je medefokkers dan moet je maar eens goed nadenken over wie hier nou de fatsoenlycken zijn.... sterker nog, we hebben in het gezellige UVT helemaal geen behoefte aan kortzichtige mannetjes zoals jij, dus blijf maar lekker weg als je je niet thuisvoelt bij onsquote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:59 schreef MrBean het volgende:
Ik vind het altijd zo raar dat fatsoenlycken en degelycken topics als over de theatershow van "Rooyackers, Kamps en Kamps" of het spel "Kolonisten van Catan" tussen de coketopics van een stel drugskikkers staat. Ik voel me nooit echt thuis in dat subforum.
Er zijn al 2 Kolonisten topics, meerdere andere bordspeltopics en een centraal bordspeltopic... daarbij maken de users het subforum, zolang men wegblijft om dit soort (onzinnige) redenen zal de samenstelling van UVT nooit veranderen nee.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:05 schreef JustJunior het volgende:
Hij heeft wel een punt. Het is bijna meer [DRU] dan [UVT]
Ik denk dat het een boel newbies ontmoedigt om hun Twister-, Kolonisten- of Pestentopic te openen.
Dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:14 schreef HAL9000S het volgende:
Dat het meer [DRU] is dan [UVT] is ook een beetje overdreven, op dit moment zijn 18,5% van alle topics in de topiclijst van UVT drugsrelated.
Och gut, nu zijn de "vrije jongens" weer op hun teentjes getrapt.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:56 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Als je niet meer respect kunt opbrengen voor je medefokkers dan moet je maar eens goed nadenken over wie hier nou de fatsoenlycken zijn.... sterker nog, we hebben in het gezellige UVT helemaal geen behoefte aan kortzichtige mannetjes zoals jij, dus blijf maar lekker weg als je je niet thuisvoelt bij ons
En precies waarom vormt het feit dat nog geen 5e deel van een subforum over een onderwerp gaat waar je geen affiniteit bij hebt een belemmering om ergens te posten? Valt iemand je lastig in je Kolonisten van Catan topic oid?quote:
Nee.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:22 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
En precies waarom vormt het feit dat nog geen 5e deel van een subforum over een onderwerp gaat waar je geen affiniteit bij hebt een belemmering om ergens te posten? Valt iemand je lastig in je Kolonisten van Catan topic oid?
Nee want UVT is geen drugsforum en er is geen behoefte aan een apart drugsforum.... uitgaantopics lopen verder ook gewoon goed dus dat drugssfeertje waar je het over hebt heeft denk ik een beetje een 'eye of the beholder' gehalte.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:20 schreef MrBean het volgende:
[..]
Och gut, nu zijn de "vrije jongens" weer op hun teentjes getrapt.
Het behoeft toch geen uitleg dat veel mensen die over hun uitgaan/hobby's/etc willen praten, zich niet thuis voelen op een subforum waar een bepaalde drugssfeer hangt. Maak dan een subforum [DRU] of zo.
Voor de politie ook handiger om te vinden.
Eye of many beholders denk ik.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:24 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Nee want UVT is geen drugsforum en er is geen behoefte aan een apart drugsforum.... uitgaantopics lopen verder ook gewoon goed dus dat drugssfeertje waar je het over hebt heeft denk ik een beetje een 'eye of the beholder' gehalte.
Bravo! Mijn complimenten voor dit ontzettend goed onderbouwde standpunt!quote:
Er zjin nog genoeg mensen die gewoon uitgaans of hobbytopics openen in UVT dus die paar mensen die zich IMHO een beetje aanstellen op dit vlak boeien me niet zoveel.... ook de poker en wedfanaten zagen er tegen op om tussen die 'druggebruikers' gezet te worden maar dat loopt ook gewoon prima.quote:
Het is wel zo.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:26 schreef NiNi het volgende:
[..]
Bravo! Mijn complimenten voor dit ontzettend goed onderbouwde standpunt!
'Het staat zo raar"
Mja, sorry maar puur omdat 'het zo raar staat' is in mijn optiek geen valide reden om alle druggebruikers maar op een hoop te gooien in een apart drugsforum, of een apart hobby/uitgaanstopic te openenquote:
Neeej, maar het staat zo raar!!!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:31 schreef rameijer het volgende:
En dan nog, zolang je de drugsgerelateerde topics niet opent heb je er toch ook geen last van?![]()
wat een fan-tas-tische argumentatiequote:
inderdaad.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:31 schreef rameijer het volgende:
En dan nog, zolang je de drugsgerelateerde topics niet opent heb je er toch ook geen last van?![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:13 schreef Dirktator het volgende:
UVT is een verkapt-partyflock-subforum.
DJ Wappie enzo...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |