Bemoei je met je eigen zaken.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 04:43 schreef Morwen het volgende:
Hoi![]()
Jij word van drank niet echt grappig ofzo heh![]()
Alaaf!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 04:47 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Bierrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr![]()
Carnavalllllllllllllllllllllllllquote:Op dinsdag 28 februari 2006 04:47 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Bierrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr![]()
Dat gebeurd mij ook vaak!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 04:49 schreef juiced het volgende:
Ik had gewoon zelfs bijna een meisje gekust, maar toen liep ze weg.
+10 Scheprquote:Op dinsdag 28 februari 2006 04:52 schreef juiced het volgende:
[..]
Ja, want jij ligt ook allang te slapen. Dus.
Laten struikelen en plat op de bek nemen. Is ze nou gek gewordenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 04:49 schreef juiced het volgende:
[..]
Ik had gewoon zelfs bijna een meisje gekust, maar toen liep ze weg.
Nuoja kijk, ik wilde 'r kussen, maar toen wilde ze dat dus niet en ging ze achterover leunen. Bijna zo achterover op d'r smoel. Maar toen heb ik haar even mooi opgevangen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 04:53 schreef Morwen het volgende:
[..]
Laten struikelen en plat op de bek nemen. Is ze nou gek geworden![]()
Vrouwenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 04:56 schreef juiced het volgende:
[..]
Nuoja kijk, ik wilde 'r kussen, maar toen wilde ze dat dus niet en ging ze achterover leunen. Bijna zo achterover op d'r smoel. Maar toen heb ik haar even mooi opgevangen.![]()
Maar dat had ik dus achteraf gezien niet moeten doen.![]()
Ik heb 'r nadien nog even op d'r smoel geslagen. Ik dacht: dan maar zo. Kuthoer.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 04:58 schreef Morwen het volgende:
[..]
VrouwenGa je ze redden is het weer niet goed
![]()
Waarschijnlijk volkomen terecht!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 05:00 schreef juiced het volgende:
[..]
Ik heb 'r nadien nog even op d'r smoel geslagen. Ik dacht: dan maar zo. Kuthoer.
En terecht! Is ze nu helemaal van de honden besnuffeldquote:Op dinsdag 28 februari 2006 05:00 schreef juiced het volgende:
[..]
Ik heb 'r nadien nog even op d'r smoel geslagen. Ik dacht: dan maar zo. Kuthoer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |