| 1 |
Je woont dus in Hillegom :-)quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:57 schreef MAXTIJN het volgende:
Veel dank voor de snelle tips!
*Misschien een corrupte tcp/ip stack:
command prompt > netsh int ip reset resetlog.txt > [Enter]
*Of wellicht een beschadigde winsocket:
command prompt > netsh winsock reset > [Enter] > herstart pc
Dit beide gedaan, geen effect, straks nog even naar de duplex instellingen kijken (geen draadloos)
Op zich goed dat die site het helemaal niet doet.
Het is een glasvezel verbinding van lijbrandt dacht 10mb (up en down).
Dan moet het een mtu probleem op je eigen verbinding zijn.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:19 schreef MAXTIJN het volgende:
Doen eens een ping -l 1500 www.av.com, Geeft ook Time out 4 verzonden, 0 ontvangen
Duplex stond auto, nu 100 fullduplex, maar maakt niet uit.
Met die duplex aanpassen bedoelde ik 'm omzetten naar 10 Mbit/halfduplex. Als je UTP niet 100% meer is dan omzeilt die instelling waarschijnlijk dat probleem. Een andere mogelijke oplossing is idd het aanpassen van je MTU. Zie hieronder hoe:quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:19 schreef MAXTIJN het volgende:
Doen eens een ping -l 1500 www.av.com, Geeft ook Time out 4 verzonden, 0 ontvangen
Duplex stond auto, nu 100 fullduplex, maar maakt niet uit.
Wellicht vangt Lijnbrandt de ICMP unreachable's af..... dat kan voor dit soort feestjes zorgen :-(quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:02 schreef MAXTIJN het volgende:
MTU van 1500 op 1496 en 1472 gezet helpt ook niet.
Andere PC, op zelfde router maar dan draadloos, doet het ook niet lekker.
Ik heb de provider gebeld, ze weten van geen storing, maar gaan het bekijken.
Als het aan Lijbrandt ligt, kan het nog wel eeen hele poos duren, weet ik uit ervaring (3 weken geen telefoon).
Iedereen bedankt, nog geen oplossing maar ik zoek verder.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |