Ik vind het een schappelijke prijs.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:57 schreef Elusive het volgende:
zoveel koste die nieuw niet eens![]()
op marktplaats/ebay staan ze voor 15/20 euro
10 geboden.
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 02:01 schreef Guitige_Ridder het volgende:
[..]
Ik vind het een schappelijke prijs.
Ehm neen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 02:01 schreef Guitige_Ridder het volgende:
[..]
Ik vind het een schappelijke prijs.
Koop hem nou gewoon, hij is zo goed als nieuw!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 02:06 schreef xrrwr het volgende:
[..]
Ehm neen.
Als je nu 2 controllers alle mortal kombat reeksen, double dragon en alle sonic delen had zou ik zeggen ala.
Bieden mag vanaf 100 euro!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 07:37 schreef Ricepuppet het volgende:
120 euro voor een Megadrive en Sonic? Ben je stoned ofzo? Is 'ie van goud met diamanten knopjes? Tjek eens op Segaforum.nl en je wordt gelijk uit je droom geholpen. Dat ding is nog geen 15 euro waard.
Ik bemoei me bij voorkeur niet met vraagprijzen, maar dit gaat 'm vast niet worden. Weet je wel zeker dat je 'm wilt verkopen?quote:
Bij nader inzien verkoop ik hem toch liever niet! Iedereen is zo gierig hier!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik bemoei me bij voorkeur niet met vraagprijzen, maar dit gaat 'm vast niet worden. Weet je wel zeker dat je 'm wilt verkopen?
Heeft niks met gierig te maken, maar met common sense...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:21 schreef Guitige_Ridder het volgende:
[..]
Bij nader inzien verkoop ik hem toch liever niet! Iedereen is zo gierig hier!
Misschien moet je je wereldbeeld een beetje bijstellenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:21 schreef Guitige_Ridder het volgende:
Bij nader inzien verkoop ik hem toch liever niet! Iedereen is zo gierig hier!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |