abonnement Unibet Coolblue
pi_36692282
quote:
Op woensdag 5 april 2006 18:22 schreef maartena het volgende:

[..]

Nee, de MID files zijn hetzelfde, je geluidskaart is alleen beter geworden en vertaald MID files beter dan de orginele SoundBlaster van creative.
Neeeehhhh..dakannie!
Ik ga ff mn originele TT opgraven dit weekend
  Lieve Belg woensdag 5 april 2006 @ 22:45:39 #202
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_36692336
quote:
Op woensdag 5 april 2006 22:44 schreef MaxMark het volgende:

[..]

Neeeehhhh..dakannie!
Ik ga ff mn originele TT opgraven dit weekend
Heb je die dan zo goed verstopt?
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_36692367
quote:
Op woensdag 5 april 2006 22:45 schreef Jump het volgende:

[..]

Heb je die dan zo goed verstopt?
Dat, en ik zit op kamers dus kan het niet eerder dan dit weekend
pi_36718750
Ik heb bij Openttd (ouwe nightly, met PBS ) een inline station. Het vervelende is alleen dat treinen niet binnen het station omdraaien als dat nodig is, maar aan de ene kant er in, en dan via het andere spoor terug. De seinen bij mijn station zijn die PBS-signalen, zodat er 2 treinen tegelijk een station in kunnen rijden
Hoe is dit op te lossen?
pi_36720858
One way signalen maken?
pi_36720958
quote:
Op donderdag 6 april 2006 21:11 schreef Nevermind het volgende:
One way signalen maken?
Dat kan juist niet met inline, want ze komen van allebei de kanten, en ze moeten ook allebei de kanten weer weg kunnen
pi_36721017
Sorry, ik moet echt leren lezen. In dat geval heb ik geen idee
pi_36721057
quote:
Op donderdag 6 april 2006 21:16 schreef Nevermind het volgende:
Sorry, ik moet echt leren lezen. In dat geval heb ik geen idee
Ik kan om mijn stations heen natuurlijk wel 2 sporen maken (one-way) als uitgangen, maar dat is niet helemaal de bedoeling
  vrijdag 7 april 2006 @ 00:33:18 #209
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_36727162
OpenTTD ondersteund nog geen PBS signalen, maar dat komt in versie 0.5 volgens mij. (Of zoals Piles werken met een "nightly" alpha/beta versie.)

Ik denk dat je moet werken met waypoints. Zet een waypoint neer op de rails waar ie heen moet, dus aan de kant van het station dat je em uit wil laten rijden. Neem vervolgens het waypoint op in de orders van de trein.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_36727859
quote:
Op woensdag 5 april 2006 22:44 schreef MaxMark het volgende:

[..]

Neeeehhhh..dakannie!
Ik ga ff mn originele TT opgraven dit weekend

Denk dat het hetzelfde gaat klinken (zelfde midi files)
pi_36732549
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 00:33 schreef maartena het volgende:
Ik denk dat je moet werken met waypoints. Zet een waypoint neer op de rails waar ie heen moet, dus aan de kant van het station dat je em uit wil laten rijden. Neem vervolgens het waypoint op in de orders van de trein.
Dit is het probleem:

Ik heb de routes die de treinen willen even gekleurd. De groene trein komt nu dus de rode tegen, maar als de rode om zou draaien is er niets aan de hand.
Geel en blauw zitten elkaar op precies dezelfde manier in de weg
Waypoints helpen niet, tenminste niet als ik ze voorbij de kruising van het station zet.
Miisschien moet ik zorgen dat niet hoeven te draaien in zo'n station, maar alleen in een eindstation (met 1 ingang)

Jullie zullen je wel afvragen waarom mijn sporen geen eenrichtingsverkeer zijn, maar dat is in het echt ook niet
pi_36733009
quote:
Op donderdag 6 april 2006 20:12 schreef Piles het volgende:
Ik heb bij Openttd (ouwe nightly, met PBS ) een inline station. Het vervelende is alleen dat treinen niet binnen het station omdraaien als dat nodig is, maar aan de ene kant er in, en dan via het andere spoor terug. De seinen bij mijn station zijn die PBS-signalen, zodat er 2 treinen tegelijk een station in kunnen rijden
Hoe is dit op te lossen?
Ik zou gewoon je station groter maken en het verkeer splitsen.
pi_36733505
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 11:18 schreef dennisdotcom het volgende:

[..]

Ik zou gewoon je station groter maken en het verkeer splitsen.
Het is juist mijn bedoeling om het zo realistisch mogelijk te maken
Het is eenvoudig en snel op te lossen, maar zo is het in het echt ook niet
pi_36735285
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 11:39 schreef Piles het volgende:

[..]

Het is juist mijn bedoeling om het zo realistisch mogelijk te maken
Het is eenvoudig en snel op te lossen, maar zo is het in het echt ook niet
R'dam CS heeft toch ook niet maar 4 sporen?
Upon initial contact with ScareFreak
I had envisioned him to be an ill-mannered and psychologically unstable man
pi_36735670
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 12:50 schreef scarefreak het volgende:

[..]

R'dam CS heeft toch ook niet maar 4 sporen?
Rotterdam heeft in het echt toch ook geen 3500 inwoners
  vrijdag 7 april 2006 @ 16:44:06 #216
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_36742863
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 10:59 schreef Piles het volgende:

[..]

Dit is het probleem:
[afbeelding]
Ik heb de routes die de treinen willen even gekleurd. De groene trein komt nu dus de rode tegen, maar als de rode om zou draaien is er niets aan de hand.
Waarom zit het spoorbochtje erin zodat rood KAN doorrijden en terug via het tweede spoor? Dat bochtje heeft verder geen enkel nut namelijk.
quote:
Jullie zullen je wel afvragen waarom mijn sporen geen eenrichtingsverkeer zijn, maar dat is in het echt ook niet
Alleen als het om 1 spoor gaat. Als er 2 sporen liggen, dan komt de trein 999 van de 1000 keer uit dezelfde richting. Uitzonderingen zijn er mischien zoals werkverkeer in het midden van de nacht ofzo....

Bij het station is er idd twee richtingsverkeer mogelijk, maar daar moet je in OpenTTD soms mee oppassen. Ik zou beginnen de rails zo te configureren dat een terug-draai-loopje niet altijd mogelijk is maar dat treinen nog wel normaal een perron binnen kunnen rijden.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  vrijdag 7 april 2006 @ 22:57:52 #217
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_36753747
er zit ergens in de opties "reverse at end of line only", zet die eens uit.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_36755476
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 13:01 schreef Piles het volgende:

[..]

Rotterdam heeft in het echt toch ook geen 3500 inwoners
Wel als je alleen de Nederlanders telt
  zaterdag 8 april 2006 @ 13:05:22 #219
138800 compier
This is Spartaaaaaaaa
pi_36763406
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 00:12 schreef MaxMark het volgende:

[..]

Wel als je alleen de Nederlanders telt
dan haal je misschien de 350 net
Mijn usericon is mede mogelijk gemaakt door wonderer.
Live from Sparta MO
JOE-ES-EE!!
  maandag 10 april 2006 @ 17:03:51 #220
39338 poehej
Tukker in hart en nieren.
pi_36827484
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 13:01 schreef Piles het volgende:

[..]

Rotterdam heeft in het echt toch ook geen 3500 inwoners
welk dorp van 3500 inwoners heeft nou een treinstation dan
  maandag 10 april 2006 @ 18:27:10 #221
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_36830021
Wat helemaal leuk is, soms heb je een stad van 4000 inwoners ofzo, en heb je 4 busstations en bij elk busstation staan 1000 mensen te wachten....
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_36831198
Een nieuwe Integrated Nightly komt eraan van OpenTTD, met onderandere dit:
  • PBS - old code updated to r4341. Many thanks to Thief^ and Splatman.
  • TerraGenesis Perlin - total rewrite of landscape generation. Includes latest 09/04 coastline mod.
  • Speed Signs - sort your mainlines by the speed of the trains
  • 6 New Airports - multi-helipads, multi-runways, 2 long thin airports in both directions (N/S, W/E).
  • PNGload v11
  • Dither Desert/Rocks (in scenario generator)
  • More diesel smoke
  • Improved Acceleration
  • More Responsive Economy
  • Planeset v1.2 (r4303)

    Meer info hier, waarschijnlijk morgennacht te downloaden.
  •   maandag 10 april 2006 @ 19:27:23 #223
    60994 allardh
    Carpe diem
    pi_36831949
    Die New Terrain op dat plaatjje, ik zie niets? Wat houdt het in?
      maandag 10 april 2006 @ 20:00:21 #224
    10864 maartena
    Needs more cowbell.
    pi_36833233
    De Nightly builds zijn altijd wel leuk, maar ze veranderen erg vaak. Mijn server blijft draaien op de officiele versies van het spel.
    Proud to be American. Hier woon ik.
    "Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
    -
    "Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
    pi_36845549
    quote:
    Op maandag 10 april 2006 19:27 schreef allardh het volgende:
    Die New Terrain op dat plaatjje, ik zie niets? Wat houdt het in?
    quote:
    Op maandag 10 april 2006 20:00 schreef maartena het volgende:
    De Nightly builds zijn altijd wel leuk, maar ze veranderen erg vaak. Mijn server blijft draaien op de officiele versies van het spel.
    Dit is niet een gewone nightly he Allerlei geweldige nieuwe functies in één pakket. Hoop dingen waar ik al lang op zit te wachten (pbs en 6 new airports vooral)
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')