En van je sollicitatiebrieven dusquote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:53 schreef InsertCredit het volgende:
Klote is dat ja.
Flikker gewoon alles weg. Ben je van het gezeur af.
Murphy's Law'squote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:41 schreef GSi het volgende:
Zoek ik een backup DVD met sollicitatiebrieven en mijn CV etc. Haal ik overal ineens allemaal DVD's vandaan waarvan ik denk "He? Wat staat daar nou op!" Laten we zeggen dat ik een stuk of 40 dvd's en al mijn CD hoesjes en andere losse meuk heb doorgespit, waarvan nou net de laatste dvd de juiste bestanden bevatte!!
Waarom pak ik die laatste in de stapel nou niet als eerste, had mij heel wat uren bespaart!
Maar, voordeel is wel dat ik nu alle dvd's in de goede hoesjes heb zitten en dus de volgende keer wat sneller ben met zoeken
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:57 schreef Dagonet het volgende:
Volgende keer dat je het gevonden hebt gewoon stug doorblijven zoeken, dan heb je niet meer de frustratie dat het altijd de laatste is waar je naar kijkt.
Precies, gewoon door blijven zoeken als het het al hebt gevonden.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:57 schreef Dagonet het volgende:
Volgende keer dat je het gevonden hebt gewoon stug doorblijven zoeken, dan heb je niet meer de frustratie dat het altijd de laatste is waar je naar kijkt.
Dus met je blote reet naar de DVD's toe?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 02:35 schreef star_gazer het volgende:
Volgende keer achterstevoren zoeken. Wedden dat ze dan vooraan staan
Dat is toch heel chique?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 03:58 schreef MeAgainstTheWorld het volgende:
sta jij altijd in je blote reet als je iets zoekt?
Heel apart verschijnsel is dat!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:05 schreef Fliepke het volgende:
Ja dat heb je wel eens met zoeken op de laatste plaats waar je zoekt vind je het en dan stop je met zoeken.
Dat komt wel eens is voor ja. Alhoewel het de laatste tijd steeds minder wordtquote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:05 schreef Fliepke het volgende:
Ja dat heb je wel eens met zoeken op de laatste plaats waar je zoekt vind je het en dan stop je met zoeken.
Ja, daar snap ik ook echt niks vanquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |