Ja hij is redelijk stil, de voeding is iets minder stil dan de papst fans, maar dat is normaal. Zelfs dan is hij nog stil.quote:Op maandag 27 februari 2006 23:33 schreef Mark_Boelen het volgende:
Is ie een beetje stil?
Bod genoteerd!quote:Op maandag 27 februari 2006 23:48 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
300, mag je die DVD-bakker en videokaart houden.
Als je nog interesse hebt ga ik met je bod akkoord als ik de wireless desktop ook mag houden..quote:Op maandag 27 februari 2006 23:48 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
300, mag je die DVD-bakker en videokaart houden.
hehe sorry maar mijn uiterste minimum prijs is 350 euro.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:29 schreef kibber het volgende:
Hoop dat ik niet te laat ben...
250, mag je de wireless destop, videokaart en dvd speler houden...
Kan hem helaas niet ophalen, woonachtig in Enschede...
EDIT: ik kan natuurlijk wel met de trein komen
Ik ben momenteel met een ander aan het onderhandelen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 07:23 schreef iZi het volgende:
[..]
Als je nog interesse hebt ga ik met je bod akkoord als ik de wireless desktop ook mag houden..
Mail mij anders maar...
Moederbord kan alle Socket 754 processoren aan (AMD Turion/Sempron en Athlon 64)quote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:37 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
[..]
Ik ben momenteel met een ander aan het onderhandelen.
Bod blijft 300 incl. wireless.
PS wat voor processor kan er max op dat moederbord?
En is er nog ruimte om er een extra HD in te drukken/aan te sluiten?
De processor die er nu op zit is een Athlon 64 3000+ 2.0Ghz cpuquote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:55 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
Is het een Sempron of een Athlon?
De Sempron draait namelijk op 1,8 GHz, de Athlon wel op 2,0.
Ik heb je een mail gestuurdquote:Op zondag 5 maart 2006 10:34 schreef iZi het volgende:
[..]
De processor die er nu op zit is een Athlon 64 3000+ 2.0Ghz cpu
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |