en al wat meer gegrepen door 24 seizoen 4, of heb je nog steeds een aversie tegen Mevr Driscollquote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik krijg bezoek, moest nog 24 zien, even kijken of ik in beeld was op TV gister enzo
Heej Es Aa Jee.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:07 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Goedemorgen!
Mooi. Ik hoorde per ongeluk een vriend al iets mompelen over Driscoll en dochterquote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:23 schreef Sunjammer het volgende:
CDP... don't worry... 24 wordt beter naar mate het seizoen vordert
Ben allang blij dat Kim Bauer er niet in voorkomtquote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Mooi. Ik hoorde per ongeluk een vriend al iets mompelen over Driscoll en dochter
Kim had 1 pluspunt: Chasequote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:50 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ben allang blij dat Kim Bauer er niet in voorkomt
Ja want die kan toch alleen maar verdwalen of ontvoerd rakenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:50 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ben allang blij dat Kim Bauer er niet in voorkomt
@ CDP: whehe jahquote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja want die kan toch alleen maar verdwalen of ontvoerd raken![]()
Zolang ie maar niet weer met datzelfde bijltje moet hakkenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Chase moet terug..
Ik hoop dat de roddel wel klopt over Chase's terugkeer eventueel.
Cloe is ook blond, maar dis is alles behalve irritantquote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:53 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
@ CDP: whehe jah
@ Stroekie: en blond zijn. Irritant karakter.
Chloe is geweldig. Lekker geekyquote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Cloe is ook blond, maar dis is alles behalve irritant![]()
Het schijnt dat Chase achter gehouden word voor seizoen 6..wat er contractueel moet komen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:56 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Zolang ie maar niet weer met datzelfde bijltje moet hakken![]()
Maar dat is Dina Arraz op haar manier ook in S4quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:56 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Chloe is geweldig. Lekker geeky
Schrapende stemquote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar dat isDina Arraz op haar manier in S4![]()
Ja seizoen 4 kwam weer dichterbij seizoen 1quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:16 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Schrapende stem
Vond S4 beduidend beter dan S3 eigenlijk.
Ja alle twee gezien en zijn alle twee een aanraderquote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:45 schreef purmernoord het volgende:
Heeft één van jullie Latter Days of Summer storm al gezien toevallig en zo ja hoe vond je ze?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |