Ouderwets zijn ze dan nog welquote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:16 schreef davidov het volgende:
[..]
Neen.
Wel zo opgevoed maar min of meer verstoten later.
Mn vader ziet het als falen.
Mn moeder heeft er moeite mee dat ik het zo zeker weet "je bent nog zo jong".
Mn pa is gewoon conservatief geworden laatste jaren, maar van mn moeder verbaasd het me wel ja....liberaal als ze is....
enigzins overwacht ....ja :pquote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:28 schreef purmernoord het volgende:
hier is het wit! heeft gesneeuwd en sneeuwt nog steeds een beetje
Middag, Middag ??quote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Middag.
maar vooral het feit dat je zo vroeg al op deze ochtend aan het posten bentquote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Midddaaaaaaag is gewoon mn algemene groet
Ik wens mensen hier alvast een goede middag mee
en al wat meer gegrepen door 24 seizoen 4, of heb je nog steeds een aversie tegen Mevr Driscollquote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik krijg bezoek, moest nog 24 zien, even kijken of ik in beeld was op TV gister enzo
Heej Es Aa Jee.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:07 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Goedemorgen!
Mooi. Ik hoorde per ongeluk een vriend al iets mompelen over Driscoll en dochterquote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:23 schreef Sunjammer het volgende:
CDP... don't worry... 24 wordt beter naar mate het seizoen vordert
Ben allang blij dat Kim Bauer er niet in voorkomtquote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Mooi. Ik hoorde per ongeluk een vriend al iets mompelen over Driscoll en dochter
Kim had 1 pluspunt: Chasequote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:50 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ben allang blij dat Kim Bauer er niet in voorkomt
Ja want die kan toch alleen maar verdwalen of ontvoerd rakenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:50 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ben allang blij dat Kim Bauer er niet in voorkomt
@ CDP: whehe jahquote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja want die kan toch alleen maar verdwalen of ontvoerd raken![]()
Zolang ie maar niet weer met datzelfde bijltje moet hakkenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Chase moet terug..
Ik hoop dat de roddel wel klopt over Chase's terugkeer eventueel.
Cloe is ook blond, maar dis is alles behalve irritantquote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:53 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
@ CDP: whehe jah
@ Stroekie: en blond zijn. Irritant karakter.
Chloe is geweldig. Lekker geekyquote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Cloe is ook blond, maar dis is alles behalve irritant![]()
Het schijnt dat Chase achter gehouden word voor seizoen 6..wat er contractueel moet komen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:56 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Zolang ie maar niet weer met datzelfde bijltje moet hakken![]()
Maar dat is Dina Arraz op haar manier ook in S4quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:56 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Chloe is geweldig. Lekker geeky
Schrapende stemquote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar dat isDina Arraz op haar manier in S4![]()
Ja seizoen 4 kwam weer dichterbij seizoen 1quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:16 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Schrapende stem
Vond S4 beduidend beter dan S3 eigenlijk.
Ja alle twee gezien en zijn alle twee een aanraderquote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:45 schreef purmernoord het volgende:
Heeft één van jullie Latter Days of Summer storm al gezien toevallig en zo ja hoe vond je ze?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |