Het is ook op MTV... Hulk Hogan vond ik vroeger (eind jaren 80) erg cool... maar nu vind ik em maar een saaie conservatieve kneus...quote:Op maandag 27 februari 2006 22:09 schreef Het_Biertje het volgende:
Hulk Hogan;
deze dude
[afbeelding]
Heeft een eigen RealitySoap op VH1 () grappig op zich, maar die kids van hem
Domme kom je ze echt niet tegen
Dochter van 20 jr ; why can't i have boy friends in my room?
Hulk in zijn opperste droogheid ; because girls can get pregnant and boys can't
Dochter van 20 jr ; so?
Hulk ;![]()
Die kan ook nog redelijk zingen... niet mijn soort muziek, maar ik kreeg geen idols flashbacks...quote:
die dochterquote:Op maandag 27 februari 2006 23:11 schreef speedfreakssj het volgende:
die dochter is wel lekker maar de vrouw,
zou ik zelfs mijn erste vijand niet toewensen.
zozo mocht ze dat wel van die ouwe zeik tor hoganquote:Op maandag 27 februari 2006 23:18 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Leuke serie............. als je je verveelt dan
[afbeelding]
VH1 is wel een leuke zender!quote:
Ik ontvang VH1 niet...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:33 schreef MREn het volgende:
[..]
VH1 is wel een leuke zender!
Wordt qua goede muziek alleen overtroffen door VH1 Classic.
Die dochter is 16quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:25 schreef ChicaneBT het volgende:
The Hulk is wel cool maar die dochter is toch nog geen 20 ?????
zit al in het een-na-goedkoopste canal-digitaal pakket (die met discovery enzo er in)quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:33 schreef MREn het volgende:
[..]
VH1 is wel een leuke zender!
Wordt qua goede muziek alleen overtroffen door VH1 Classic MTV2.
Jah hehe... Die dochter heeft geen auto nodig om kerels te kunnen versieren... die zoon krijgt die auto als compensatie..,.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Jah, echt een superstereotype amerikaan.
dochter mag niet neuken, maar zoon krijgt een dure auto om daarmee mokkeltjes te kunnen versieren.
haha, jah daar zit wat in natuurlijkquote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:42 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Jah hehe... Die dochter heeft geen auto nodig om kerels te kunnen versieren... die zoon krijgt die auto als compensatie..,.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |