hoe komen jullie bij max. 22.50 per maand? Die relax-400 bundel is 45.50 per maand...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:15 schreef Reese het volgende:
Edit: ik lees nu pas dat je slechts ¤6 per maand betaalt. Anyway, als je dan nu alsnog opzegt, betaal je dus waarschijnlijk maximaal ¤22,50/md voor de twee maanden die buiten jouw aanbiedingsperiode vallen.
ow okej dus 't is wel handig om te bellen (tegen de tijd alsie afloopt) om over te stappen naar de Relax-300 want dan scheelt het me geld toch?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:03 schreef Da.Rock het volgende:
En je kunt idd maar 1 stap verlagen...
Je hebt toch Sim-Only?? Dan betaal je de helft van de abonnementskosten. Dus inderdaad, verlagen én opzeggen, dan hoef je maar een maand of twee nog te betalen. (¤22.50 dus of de helft van wat een Relax300 kost)quote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:37 schreef Gelderland het volgende:
[..]
hoe komen jullie bij max. 22.50 per maand? Die relax-400 bundel is 45.50 per maand...
Maar ik ga vandaag een aangetekende brief sturen naar T-mobile om op te zeggen en bel ze wat de verdere mogelijkheden zijn....
Waarom heb je in godsnaam een 400 minuten abbo als je niet veel belt?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:05 schreef Gelderland het volgende:
Wat ze zeiden bij T-mobile:
Ik kan als mijn oude abbonement afloopt (de relax-400), dat is eind maart, vanaf die periode overstappen naar een goedkopere bundel bijvoorbeeld de Relax-100... daar zit ik dan wel weer 12 maanden aan vast... maar kost dus maar 8.75 per maand
dit lijkt voor mij de beste oplossing omdat ik toch niet zo super veel bel en dan ben ik nog voor een jaar onder de 100 kwijt...
Maar ik wil binnenkort ook een nieuw toestel dus ben nog ff aan het kijken of daar een leuke aanbieding icm met t-mobile voor is
Iemand tips/advies/commentaar?
Ervoor gaan.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:05 schreef Gelderland het volgende:
Wat ze zeiden bij T-mobile:
Ik kan als mijn oude abbonement afloopt (de relax-400), dat is eind maart, vanaf die periode overstappen naar een goedkopere bundel bijvoorbeeld de Relax-100... daar zit ik dan wel weer 12 maanden aan vast... maar kost dus maar 8.75 per maand
dit lijkt voor mij de beste oplossing omdat ik toch niet zo super veel bel en dan ben ik nog voor een jaar onder de 100 kwijt...
Maar ik wil binnenkort ook een nieuw toestel dus ben nog ff aan het kijken of daar een leuke aanbieding icm met t-mobile voor is
Iemand tips/advies/commentaar?
9vd10x wil dat niet...quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:27 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Ervoor gaan.Mocht je een nieuw toestel nodig hebben koop gewoon een t-mobile prepaid toestel (daar kan je abonnementskaartje ook in
)
Wel een nette prijs op zich+ weinig geregel
Hmmm vaag. Ik heb 2 t-mobile toestellen gekocht en die werken beide (verschillende types) Is deze ervaring van jou algemeen of specifiek t-mobile?quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:31 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
9vd10x wil dat niet...
Er zit een simlock op, geen providerlock
Gewoon opzeggen, zeggen dat aan t eind van de periode je abo naar prepaid om wil zetten en dan vervolgens weer een nieuw abo nemen met nummerbehoud...quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:58 schreef Gelderland het volgende:
wat ik denk ik doe...ik verlaag mijn abbo naar de Relax-100 sim-only en betaal ik 8.75 per maand. Dan koop ik binnenkort een keer gewoon een los toestel (simlockvrij) en dan is 't ook compleet
Voor vernieuwingen gelden andere aanbiedingen dan voor nieuwe abonnementenquote:Op donderdag 9 maart 2006 19:56 schreef Gelderland het volgende:
voor de kenners en volgens van dit topic de volgende vraag:
Ik heb mijn sim-only abbo nog niet opgezegd en deze loopt dus 29 maart af. Maar ik zag vandaag wél deze aanbieding:
http://www.belnu.nl/newsite/abonnementsite.php?abonnementnr1=790
een D600 voor 12 maanden Flex-20.... Nu was mijn raag; Kan ik hier ook gebruik van maken...kan ik met zo'n aanbieding ook 'verlengen (en verlagen van bundel) zo ja, moet ik nog iets speciaals daarvoor doen?
dit vraag ik omdat ik niet zo met 2 abbo's wil zitten (Flex-20 i.c.m met D600 die ik nieuw neem en Relax-400 die automatisch verlengd wordt)hoor 't wel
. ... Hoe zit dat eigenlijk met dat toestel dan? want die actie van belnu loopt tot 15 maart en heb dus nog 14 dagen totdat mijn abbo overgezet wordt naar Flex-20. Krijg ik dan al wél het toestel?
Hoor 't allemaal wel
THX iig
Hmm... en wat moet je bij T-Mobile bijbetalen als je voor 1 jaar doet? Ik zou zelf niet zo snel een contract voor 2 jaar nemen omdat je ook maar 1 jaar garantie op je telefoon hebt.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:52 schreef Gelderland het volgende:
maar D-600 kan bij t-mobile zelf alleen voor 2 jaar en met die aanbieding van belnu.nl voor 1 jaardus ja,... zou dat ook kunne voor verlenging of niet
MDA Vario was die er niet met een personeelsaanbieding voor jouquote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:58 schreef Vava het volgende:
[..]
Hmm... en wat moet je bij T-Mobile bijbetalen als je voor 1 jaar doet? Ik zou zelf niet zo snel een contract voor 2 jaar nemen omdat je ook maar 1 jaar garantie op je telefoon hebt.
Of belnu.nl ook voor 1 jaar gratis doet bij een vernieuwing weet ik niet, ik zou ze even mailen of bellen!
Ik weet wel dat T-Mobile geen slechte aanbiedingen heeft, dus als je max 60 euro bij moet betalen zou ik het doen![]()
Alhoewel ik bij een vernieuwing voor de MDA Vario met Web 'n' Walk zou kiezen![]()
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 01:03 schreef Rapaille het volgende:
[..]
MDA Vario was die er niet met een personeelsaanbieding voor jou
bij t-mobile moet je als je 1 jaar doet bijbetalen voor 't toestel, bij belnu niet..alleen vraag ik dus aan jullie of dat ook bij verlenging kanquote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:58 schreef Vava het volgende:
[..]
Hmm... en wat moet je bij T-Mobile bijbetalen als je voor 1 jaar doet? Ik zou zelf niet zo snel een contract voor 2 jaar nemen omdat je ook maar 1 jaar garantie op je telefoon hebt.
Of belnu.nl ook voor 1 jaar gratis doet bij een vernieuwing weet ik niet, ik zou ze even mailen of bellen!
Ik weet wel dat T-Mobile geen slechte aanbiedingen heeft, dus als je max 60 euro bij moet betalen zou ik het doen![]()
Alhoewel ik bij een vernieuwing voor de MDA Vario met Web 'n' Walk zou kiezen![]()
En laat ik nu wel op de hoogte zijn van het aanbod van T-Mobile bij een vernieuwing maar weet ik dus niet van elke dealer het aanbod (dus ook niet van belnu.nl)quote:Op vrijdag 10 maart 2006 01:30 schreef Gelderland het volgende:
[..]
bij t-mobile moet je als je 1 jaar doet bijbetalen voor 't toestel, bij belnu niet..alleen vraag ik dus aan jullie of dat ook bij verlenging kan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |