abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35561892
Zover ik weet is het bij T-Mobile zo dat de verlenging van je Sim-Only abonnement ook tegen de kosten van Sim-Only gaat. Je gaat dus niet opeens de volle mep betalen.

Bel gewoon de klantenservice eens. Heb erg goeie ervaring met de CS van T-Mobile, zijn doorgaans ook bereid om met je mee te denken enzo.

Sterker nog, als je wil verlengen, kunnen ze vaak nóg wat extra korting geven. Ik betaal nu nog maar ¤17,50 voor mijn 400 minuten Sim-Only (¤5 extra korting per maand)

Edit: ik lees nu pas dat je slechts ¤6 per maand betaalt. Anyway, als je dan nu alsnog opzegt, betaal je dus waarschijnlijk maximaal ¤22,50/md voor de twee maanden die buiten jouw aanbiedingsperiode vallen.

[ Bericht 19% gewijzigd door Reese op 28-02-2006 00:18:41 (aanvulling :P) ]
Eeuwig vijfentwintig
pi_35561980
Bel ze inderdaad gewoon eens op voor advies. T-mobile wil jou natuurlijk graag als klant behouden en de collega's uit breda (=callcenter) zullen je ech wel goed helpen
pi_35565109
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 00:15 schreef Reese het volgende:
Edit: ik lees nu pas dat je slechts ¤6 per maand betaalt. Anyway, als je dan nu alsnog opzegt, betaal je dus waarschijnlijk maximaal ¤22,50/md voor de twee maanden die buiten jouw aanbiedingsperiode vallen.
hoe komen jullie bij max. 22.50 per maand? Die relax-400 bundel is 45.50 per maand...

Maar ik ga vandaag een aangetekende brief sturen naar T-mobile om op te zeggen en bel ze wat de verdere mogelijkheden zijn....
Haleloeja
pi_35565157
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 00:03 schreef Da.Rock het volgende:
En je kunt idd maar 1 stap verlagen...
ow okej dus 't is wel handig om te bellen (tegen de tijd alsie afloopt) om over te stappen naar de Relax-300 want dan scheelt het me geld toch?

Al heb ik dan al wél mijn Relax-400 opgezegd want die brief gaat vandaag de deur uit.... (aangetekend)
Haleloeja
pi_35566169
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 08:37 schreef Gelderland het volgende:

[..]

hoe komen jullie bij max. 22.50 per maand? Die relax-400 bundel is 45.50 per maand...

Maar ik ga vandaag een aangetekende brief sturen naar T-mobile om op te zeggen en bel ze wat de verdere mogelijkheden zijn....
Je hebt toch Sim-Only?? Dan betaal je de helft van de abonnementskosten. Dus inderdaad, verlagen én opzeggen, dan hoef je maar een maand of twee nog te betalen. (¤22.50 dus of de helft van wat een Relax300 kost)

Maar zoals ik al zei, bel ze eens. Wellicht doen ze je wel een hartstikke leuk bod

Aanvulling:

Relax 400 SIM only ¤ 22,25
Relax 300 SIM only ¤ 17,75

Relax 400 ¤ 44,50
Relax 300 ¤ 35,50

bron: www.t-mobile.nl

[ Bericht 8% gewijzigd door Reese op 28-02-2006 10:09:47 ]
Eeuwig vijfentwintig
pi_35572950
ik zal ze eens bellen wat de mogelijkheden zijn.... wordt er niet veel wijzer van, snap er niet veel meer van namelijk
Haleloeja
pi_35574121
Wat ze zeiden bij T-mobile:

Ik kan als mijn oude abbonement afloopt (de relax-400), dat is eind maart, vanaf die periode overstappen naar een goedkopere bundel bijvoorbeeld de Relax-100... daar zit ik dan wel weer 12 maanden aan vast... maar kost dus maar 8.75 per maand

dit lijkt voor mij de beste oplossing omdat ik toch niet zo super veel bel en dan ben ik nog voor een jaar onder de 100 kwijt...

Maar ik wil binnenkort ook een nieuw toestel dus ben nog ff aan het kijken of daar een leuke aanbieding icm met t-mobile voor is

Iemand tips/advies/commentaar?
Haleloeja
pi_35580749
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 15:05 schreef Gelderland het volgende:

Ik kan als mijn oude abbonement afloopt (de relax-400), dat is eind maart, vanaf die periode overstappen naar een goedkopere bundel bijvoorbeeld de Relax-100... daar zit ik dan wel weer 12 maanden aan vast... maar kost dus maar 8.75 per maand

dit lijkt voor mij de beste oplossing omdat ik toch niet zo super veel bel en dan ben ik nog voor een jaar onder de 100 kwijt...

Maar ik wil binnenkort ook een nieuw toestel dus ben nog ff aan het kijken of daar een leuke aanbieding icm met t-mobile voor is

Waarom heb je in godsnaam een 400 minuten abbo als je niet veel belt?

En bedenk je goed dat wanneer je over je belbundel gaat bellen je pas echt goed gaat betalen.
pi_35593803
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 15:05 schreef Gelderland het volgende:

Ervoor gaan. Mocht je een nieuw toestel nodig hebben koop gewoon een t-mobile prepaid toestel (daar kan je abonnementskaartje ook in )

Wel een nette prijs op zich+ weinig geregel
pi_35601898
ik wacht eerst nog even de nieuwe aanbiedingen af op de t-mobile site... gister zijn de aanbiedingen afgelopen (was t/m 28 februari) dus wacht even of daar wat moois tusse nzit anders neem ik een Sim-only abbo voor een jaar (Relax-100)
Haleloeja
pi_35619435
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 00:27 schreef Rapaille het volgende:

[..]

Ervoor gaan. Mocht je een nieuw toestel nodig hebben koop gewoon een t-mobile prepaid toestel (daar kan je abonnementskaartje ook in )

Wel een nette prijs op zich+ weinig geregel
9vd10x wil dat niet...
Er zit een simlock op, geen providerlock
pi_35629486
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 20:31 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

9vd10x wil dat niet...
Er zit een simlock op, geen providerlock
Hmmm vaag. Ik heb 2 t-mobile toestellen gekocht en die werken beide (verschillende types) Is deze ervaring van jou algemeen of specifiek t-mobile?
pi_35629574
Algemeen...
Vaak past alleen de sim die je er bij gekocht hebt, of een andere ppsim... een abo sim wil er vaak niet in
pi_35634431
kan ik die 'verlenging' ook via een andere (online) shop regelen of moet dat persé via t-mobile.nl ?
Haleloeja
pi_35634631
wat ik denk ik doe...ik verlaag mijn abbo naar de Relax-100 sim-only en betaal ik 8.75 per maand. Dan koop ik binnenkort een keer gewoon een los toestel (simlockvrij) en dan is 't ook compleet
Haleloeja
pi_35635315
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 09:58 schreef Gelderland het volgende:
wat ik denk ik doe...ik verlaag mijn abbo naar de Relax-100 sim-only en betaal ik 8.75 per maand. Dan koop ik binnenkort een keer gewoon een los toestel (simlockvrij) en dan is 't ook compleet
Gewoon opzeggen, zeggen dat aan t eind van de periode je abo naar prepaid om wil zetten en dan vervolgens weer een nieuw abo nemen met nummerbehoud...

Via een online shop wil prima, en is bijna altijd goedkoper
pi_35889224
voor de kenners en volgens van dit topic de volgende vraag:

Ik heb mijn sim-only abbo nog niet opgezegd en deze loopt dus 29 maart af. Maar ik zag vandaag wél deze aanbieding:

http://www.belnu.nl/newsite/abonnementsite.php?abonnementnr1=790

een D600 voor 12 maanden Flex-20.... Nu was mijn raag; Kan ik hier ook gebruik van maken... kan ik met zo'n aanbieding ook 'verlengen (en verlagen van bundel) zo ja, moet ik nog iets speciaals daarvoor doen?

dit vraag ik omdat ik niet zo met 2 abbo's wil zitten (Flex-20 i.c.m met D600 die ik nieuw neem en Relax-400 die automatisch verlengd wordt) hoor 't wel . ... Hoe zit dat eigenlijk met dat toestel dan? want die actie van belnu loopt tot 15 maart en heb dus nog 14 dagen totdat mijn abbo overgezet wordt naar Flex-20. Krijg ik dan al wél het toestel? Hoor 't allemaal wel THX iig
Haleloeja
pi_35899328
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 19:56 schreef Gelderland het volgende:
voor de kenners en volgens van dit topic de volgende vraag:

Ik heb mijn sim-only abbo nog niet opgezegd en deze loopt dus 29 maart af. Maar ik zag vandaag wél deze aanbieding:

http://www.belnu.nl/newsite/abonnementsite.php?abonnementnr1=790

een D600 voor 12 maanden Flex-20.... Nu was mijn raag; Kan ik hier ook gebruik van maken... kan ik met zo'n aanbieding ook 'verlengen (en verlagen van bundel) zo ja, moet ik nog iets speciaals daarvoor doen?

dit vraag ik omdat ik niet zo met 2 abbo's wil zitten (Flex-20 i.c.m met D600 die ik nieuw neem en Relax-400 die automatisch verlengd wordt) hoor 't wel . ... Hoe zit dat eigenlijk met dat toestel dan? want die actie van belnu loopt tot 15 maart en heb dus nog 14 dagen totdat mijn abbo overgezet wordt naar Flex-20. Krijg ik dan al wél het toestel? Hoor 't allemaal wel THX iig
Voor vernieuwingen gelden andere aanbiedingen dan voor nieuwe abonnementen maar ik zou gewoon even informeren daar of deze aanbieding misschien toch ook geldt bij een vernieuwing. Anders T-Mobile bellen op werkdagen, kan tot 22.00 uur, en via hun zelf vernieuwen. Ze hebben iig veel nieuwe telefoons die je gratis bij een vernieuwing voor een jaar kunt krijgen
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_35899561
maar D-600 kan bij t-mobile zelf alleen voor 2 jaar en met die aanbieding van belnu.nl voor 1 jaar dus ja,... zou dat ook kunne voor verlenging of niet
Haleloeja
pi_35899633
vraag gewoon wat ding kost om te vernieuwen met 1 jaar, waarschijnlijk zwaar weinig. Ik schat in 25 euro of minder (inclusief verzendkosten)
pi_35899672
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 00:52 schreef Gelderland het volgende:
maar D-600 kan bij t-mobile zelf alleen voor 2 jaar en met die aanbieding van belnu.nl voor 1 jaar dus ja,... zou dat ook kunne voor verlenging of niet
Hmm... en wat moet je bij T-Mobile bijbetalen als je voor 1 jaar doet? Ik zou zelf niet zo snel een contract voor 2 jaar nemen omdat je ook maar 1 jaar garantie op je telefoon hebt.
Of belnu.nl ook voor 1 jaar gratis doet bij een vernieuwing weet ik niet, ik zou ze even mailen of bellen!

Ik weet wel dat T-Mobile geen slechte aanbiedingen heeft, dus als je max 60 euro bij moet betalen zou ik het doen
Alhoewel ik bij een vernieuwing voor de MDA Vario met Web 'n' Walk zou kiezen
Let's plant a tree
pi_35899779
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 00:58 schreef Vava het volgende:

[..]

Hmm... en wat moet je bij T-Mobile bijbetalen als je voor 1 jaar doet? Ik zou zelf niet zo snel een contract voor 2 jaar nemen omdat je ook maar 1 jaar garantie op je telefoon hebt.
Of belnu.nl ook voor 1 jaar gratis doet bij een vernieuwing weet ik niet, ik zou ze even mailen of bellen!

Ik weet wel dat T-Mobile geen slechte aanbiedingen heeft, dus als je max 60 euro bij moet betalen zou ik het doen
MDA Vario was die er niet met een personeelsaanbieding voor jou
pi_35900119
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 01:03 schreef Rapaille het volgende:

[..]

MDA Vario was die er niet met een personeelsaanbieding voor jou
helaas die aanbieding gemist maar ik heb vandaag gemaild of het alsnog kon heb jij hem wel?
Let's plant a tree
pi_35900232
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 00:58 schreef Vava het volgende:

[..]

bij t-mobile moet je als je 1 jaar doet bijbetalen voor 't toestel, bij belnu niet..alleen vraag ik dus aan jullie of dat ook bij verlenging kan
Haleloeja
pi_35900304
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 01:30 schreef Gelderland het volgende:

[..]

bij t-mobile moet je als je 1 jaar doet bijbetalen voor 't toestel, bij belnu niet..alleen vraag ik dus aan jullie of dat ook bij verlenging kan
En laat ik nu wel op de hoogte zijn van het aanbod van T-Mobile bij een vernieuwing maar weet ik dus niet van elke dealer het aanbod (dus ook niet van belnu.nl) dealers kunnen zulke verschillende aanbiedingen hebben, is echt niet te doen om van alles op de hoogte te zijn Zelfs het aanbod van T-Mobile weet ik niet uit mijn hoofd dat wisselt ook regelmatig, wel kan ik zeggen dat max 60 euro bijbetalen voor een telefoon bij een abonnement voor 1 jaar goed is

Maar.... ik heb even op de website van belnu.nl gekeken hoeveel minuten wil je per maand? Voor zover ik snel kon zien is het bij 1 jaar nooit gratis maar afhankelijk van het aantal minuten kan het vrij goedkoop
Let's plant a tree
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')