Nee, daar zullen zij wel om vragen. En dan idd een brief met een nepdatum (3 maanden geleden ofzo)quote:Op maandag 27 februari 2006 20:50 schreef Gelderland het volgende:
ja aan zoiets dacht ik almaar moet ik dan gewoon zeggen: 'ik stuur het nog wel een keer op' en dan met de datum van 2 maanden geleden
Aldus telefoonmederwerker van Telfort stoeltje, R16.quote:Op maandag 27 februari 2006 21:26 schreef R16 het volgende:
Jezus man, je niet zo aanstellen met nepbrieven. Dat is de zaak flessen. Je bent gewoon een sukkel dat je de voorwaarden bij je abonnement niet hebt gelezen, daar staat namelijk gewoon de opzegtermijn in, dus je kon het weten. Nou niet als een zielig mannetje je eigen fout proberen af te wikkelen op de telefoonmaatschappij.
Zeg 'm nu op, eerst telefonisch en daarna per brief (dat scheelt weer een paar dagen), neem je verlies van die twee maanden die je dan zelf moet betalen en let de volgende keer beter op.
Slim, dat kan volgens mij wel, na je contractduur mag je je abonnement wijzigen en volgens mij staat daar geen termijn ofzo voor. Dus een goed idee om je nog wat geld te besparen.quote:Op maandag 27 februari 2006 21:45 schreef WinnarJ het volgende:
en kan je niet nu bellen/brief sturen dat je vanaf april (dus als je relax-400 afloopt) je abonnement wilt 'verlagen' naar de Relax 50. Dan zeg je die relax-50 direct op als je hem krijgt en die loopt dan 3 of 4 maanden door (want dat is de tijd dat 't opzeggen duurt).
In deze situatie kost het je dus 3 of 4 x 12.50 per maand (kan je 50 minuten bellen) en dan ben je ervan af. Het is iig goedkoper dan 3 maanden 44.50..
of werkt dat niet zo
weet ik niet, misschien kunnen die 2 hierboven je wat advies geven wat je 't beste kan doen...quote:Op maandag 27 februari 2006 21:58 schreef Gelderland het volgende:
kan ik ook deze sim-only (relax 400) opzeggen en dan vanaf april bellen/schrijven dat ik de relax 50 SIM only wil.... ipv van Relax 50 ? Want die 1e is maar 6.25 per maandMaar wat 't verschil is weet ik niet precies....
Je kan volgens mij maar met 1 stap verlagen. Dus dat zou iets van relax 300 worden.quote:Op maandag 27 februari 2006 21:50 schreef R16 het volgende:
[..]
Slim, dat kan volgens mij wel, na je contractduur mag je je abonnement wijzigen en volgens mij staat daar geen termijn ofzo voor. Dus een goed idee om je nog wat geld te besparen.
En nee, ik werk niet bij TelfortIk erger me in het algemeen aan mensen die proberen onder de voorwaarden uit te komen omdat ze te lam zijn geweest om ze vantevoren te lezen. Sta dan ook gewoon in voor wat je doet. Lees je de voorwaarden niet, dan kun je voor (financiele) verrassingen komen te staan en dan heb je pech gehad.
owquote:Op maandag 27 februari 2006 22:34 schreef SterkStaaltje het volgende:
[..]
Je kan volgens mij maar met 1 stap verlagen. Dus dat zou iets van relax 300 worden.
Overigens vind het compleet belachelijk dat je 3 mnd van te voren moet opzeggen, daar zouden ze eens wat aan moeten doen.
Kan het zo vlug niet vinden, maar kan best zijn dat dat alleen tijdens de contractuur is. Moet je ze ff over bellen anders.quote:Op maandag 27 februari 2006 22:40 schreef Gelderland het volgende:
[..]
owWaar staat dat? Want is wel ff belangrijk...
Maar lijkt mij het handigst om morgen sowieso een aangetekende brief te sturen naar T-mobile dat ik die Relax-400 wil opzeggen (dat duurt 3 maanden) dus moet waarschijnlijk 2-3 maanden doorbetalen (2-3 x 45.00).
Sowieso je abbo opzeggen natuurlijk. En ff bellen of je hem kan verlagen. Als ze slim zijn doen ze je een mooi nieuw sim-only voorstel.quote:Op maandag 27 februari 2006 23:40 schreef Gelderland het volgende:
iemand die dit wél weet en weet wat ik het beste kan doen? Denk sowieso abbo opzeggen of niet morgenEn daarna kijken of ik overga (vanaf april) naar Relax-50
Gewoon opzeggen en verder niets doen..quote:Op maandag 27 februari 2006 23:56 schreef Gelderland het volgende:
maar moet ik eerst bellen om te verlagen of eerst opzeggen én dan vanaf maart verlagen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |