Ik heb dat sowieso altijd, dat ik niet durf te kauwen als 't stil is. Dat klinkt 't voor jezelf zo pleurishardquote:Op maandag 27 februari 2006 20:33 schreef Flyga het volgende:
Ten eerste vallen er wat pijnlijke stiltes, zodat je niet gemakkelijk op je borrelnootjes durft te kauwen (want o, o ,o wat klinkt dat dan hard!)
Pak gewoon die hele bak met noten doe je schoenen uit ga lekker languit op de bank liggen, trap desnoods je oma aan de kant al zit ze in de weg en ga lekker zappen.quote:Op maandag 27 februari 2006 20:33 schreef Flyga het volgende:
Op verjaardagen worden altijd hapjes enzo op de tafel gezet.
Ten eerste vallen er wat pijnlijke stiltes, zodat je niet gemakkelijk op je borrelnootjes durft te kauwen (want o, o ,o wat klinkt dat dan hard!)
Ten tweede wil je niet tegelijk naar de hapjes op tafel grijpen, want anders bots je met je hand tegen iemand anders hand en vallen alle nootjes![]()
Toppunt; Na een pijnlijke stilte en een lang afgewacht moment naar het hapjesbakje reiken met je hand, doet net het hele gezelschap dit en wordt er voorrang verleend![]()
![]()
![]()
Aargh![]()
Meneertje smetvrees. TS zei toch een feestje bij iemand thuis, geen kroeg waar ze de gehele week het exact zelfde schaaltje op de bar zetten en waar al die geile uitgezakte kroegtijgers hun klauwtjes door heen rammelen nadat ze zonder handen te wassen zichzelf hebben liggen af te trekken op Truus de barsnol.quote:Op maandag 27 februari 2006 20:38 schreef eBay het volgende:
je moet eens weten hoeveel bacterien er inzitten![]()
Ja, óf verjaardagen, en gewoon op eigen initiatief borrelnoten eten met anderen.quote:Op maandag 27 februari 2006 20:36 schreef ijsklont het volgende:
Precies, beter kunnen ze borrelnootjes maar helemaal afschaffen. Voorkomt een hoop ongemakkelijke situaties.
Ik vreet die bende dan in mijn eentje op. Beleefdheidquote:Op maandag 27 februari 2006 22:52 schreef Kizzy het volgende:
vaak blijven de hapjes uit beleefdheid liggen en kan men ze weggooien![]()
Je moest eens weten hoeveel bacteriën er in je mond zitten.quote:Op maandag 27 februari 2006 20:38 schreef eBay het volgende:
je moet eens weten hoeveel bacterien er inzitten![]()
Als jij je hier al zo druk over maakt, wil ik niet weten hoe het in de rest van je leven eraan toegaat.quote:Op maandag 27 februari 2006 20:33 schreef Flyga het volgende:
Op verjaardagen worden altijd hapjes enzo op de tafel gezet.
Ten tweede wil je niet tegelijk naar de hapjes op tafel grijpen, want anders bots je met je hand tegen iemand anders hand en vallen alle nootjes![]()
Toppunt; Na een pijnlijke stilte en een lang afgewacht moment naar het hapjesbakje reiken met je hand, doet net het hele gezelschap dit en wordt er voorrang verleend![]()
![]()
![]()
Aargh![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |