Je bedoelt dezelfde die een alleraardigste collectie filters, doppen en verloopringen heeft?quote:Op maandag 27 februari 2006 21:18 schreef Shark.Bait het volgende:
Ik denk dat ik ook wel ff wil kijken, ik heb nog film nodig van die duitser die altijd linksachteraan staat.
yup, die!quote:Op maandag 27 februari 2006 22:18 schreef ultra_ivo het volgende:
Je bedoelt dezelfde die een alleraardigste collectie filters, doppen en verloopringen heeft?
De beurs is trouwens 2x per jaar in Houten en 1x per jaar in Doesburg.
Ruim onder de ¤5,-? Hoeveel was het dan?quote:Op maandag 27 februari 2006 23:32 schreef ultra_ivo het volgende:
Het is in Euretco, een beursgebouw aan de rand van Houten. Vanaf het station rijden pendelbusjes. Inkom voor niet Fotografica leden is vanaf 11 uur. prijs ruim onder de 5 Euro (tenminste de afgelopen keer).
Voor meer info: De site van de Fotografica Houten. Inclusief routebeschrijving!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:27 schreef Brentmeister het volgende:
Hey interessantWellicht ga ik hier ook wel heen
![]()
[..]
Ruim onder de ¤5,-? Hoeveel was het dan?
quote:Toegang voor leden en introduces vanaf 09.00 uur, voor publiek vanaf 11.00 uur.
Toegangsprijs voor FOTOGRAFICA- leden, 65+ en kinderen ¤ 1,50 en voor het overige publiek ¤ 4,00.
Dankquote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:30 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Voor meer info: De site van de Fotografica Houten. Inclusief routebeschrijving!
[..]
Zeg het maarquote:Op zondag 5 maart 2006 13:14 schreef Subhuman het volgende:
Klein schopje. Nog maar een week!Mijn verlanglijstje ligt al klaar!
Haha vooral veel kleinigheidjes hoor!quote:
Owners manual Minolta Autowinder Gquote:Op maandag 6 maart 2006 13:07 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Haha vooral veel kleinigheidjes hoor!
---8<---
Ja, het staat allemaal op internet, die van de MD-1 heb ik ook al digitaal, maar ik vind het toch leuk om het origineel te hebben. Vraag me niet waarom.quote:Op maandag 6 maart 2006 13:35 schreef CompuMess het volgende:
[..]
Owners manual Minolta Autowinder G
Is wel een Doe-het zelf versie...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |