quote:Op maandag 27 februari 2006 21:06 schreef cultheld het volgende:
http://wust-ireen.hyves.nl/ knock yourself out, TS![]()
De rest is alienquote:Op maandag 27 februari 2006 20:43 schreef Copycat het volgende:
Een groot deel van de BN-ers is ook maar gewoon mens.
Je zou misschien kunnen beginnen bij het goed spellen van haar naam: Wüst.quote:Op maandag 27 februari 2006 20:26 schreef Thomas__Acda het volgende:
Ik heb eens na zitten denken, stel..je vind Ireen Wust leuk.
Wat kan een niet-bn'er een wél bn'er nou nog bieden? Net zoals vanavond de huldiging, is na zo'n avond niet alles wat niet zo hip is niet heel erg saai e.d.?
Oftewel, zou je kans maken bij een meisje als haar?
quote:
determinatie tabel...quote:Op maandag 27 februari 2006 21:45 schreef MrBean het volgende:
[..]
Wetenschappers zijn nog bezig met het benoemen van Jerney Kaagman.
Ik twijfel niet meer of Helwegen een alien is.quote:Op maandag 27 februari 2006 21:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoewel...
Over sommigen twijfel ik... Ik noem een Marijke Helwegen en een Viola Holt.
![]()
Ik denk dat het merendeel van de BNérs juist geen beroemde partner heeft.quote:Op maandag 27 februari 2006 20:47 schreef Marble het volgende:
Van de andere kant vinden BN'ers het volgens mij ook wel fijn als ze hun hart uit kunnen storten bij iemand die zelf ook weet hoe het is om in die positie te verkeren, er zijn niet voor niets zoveel showbizzkoppels. Kijk naar Bastiaan en Tooske, Daphne en Wessel, Winston en Renate, etc. etc.
Kun je het voorstellen? Mart Smeets die z'n kont afveegt?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:33 schreef Lucille het volgende:
[..]
Ik twijfel niet meer of Helwegen een alien is.
Maar ontopic, BN'ers zijn ook maar gewoon mensen en ze eten, drinken en poepen net als andere personen.
Die is wel te doen jaquote:Op maandag 27 februari 2006 20:42 schreef thaleia het volgende:
Goed idee. Doe mij maar Dragan Bakema.
Woont in Haarlem toch?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:26 schreef M3THoD_MAN het volgende:
Als we dan toch bezig zijnDoe mij dan maar Inge Schrama
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:27 schreef Robar het volgende:
Woont in Haarlem toch?
Ik zal het trachten door te geven als ik haar zie lopen
Natuurlijk wel. Ireen Wust is een normaal iemand die nu echt niet alleen maar het beste van het beste wilt. Iedereen maakt kans bij haar.quote:Op maandag 27 februari 2006 20:26 schreef Thomas__Acda het volgende:
Ik heb eens na zitten denken, stel..je vind Ireen Wust leuk.
Wat kan een niet-bn'er een wél bn'er nou nog bieden? Net zoals vanavond de huldiging, is na zo'n avond niet alles wat niet zo hip is niet heel erg saai e.d.?
Oftewel, zou je kans maken bij een meisje als haar?
In de Story (quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:53 schreef mgns het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Ireen Wust is een normaal iemand die nu echt niet alleen maar het beste van het beste wilt. Iedereen maakt kans bij haar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |