Ik heb Ireen bij d'r flamoes gegrepen.quote:Op maandag 27 februari 2006 20:40 schreef Disorder het volgende:
Ik ben brommers wezen kijken met Ireen Wüst.
Dat is nou niet bepaald iets om trots op te zijnquote:Op maandag 27 februari 2006 20:40 schreef Disorder het volgende:
Ik ben brommers wezen kijken met Ireen Wüst.
Maar ze beschikt over een zeer aangenaam uithoudingsvermogen.quote:Op maandag 27 februari 2006 20:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is nou niet bepaald iets om trots op te zijn
Manwijfje....
Idd.quote:Op maandag 27 februari 2006 20:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is nou niet bepaald iets om trots op te zijn
Manwijfje....
quote:Op maandag 27 februari 2006 20:42 schreef Disorder het volgende:
[..]
Maar ze beschikt over een zeer aangenaam uithoudingsvermogen.
Aan de andere kant vinden BN'ers het volgens mij ook wel fijn als ze hun hart uit kunnen storten bij iemand die zelf ook weet hoe het is om in die positie te verkeren, er zijn niet voor niets zoveel showbizzkoppels. Kijk naar Bastiaan en Tooske, Daphne en Wessel, Winston en Renate, etc. etc.quote:Op maandag 27 februari 2006 20:43 schreef Copycat het volgende:
Een groot deel van de BN-ers is ook maar gewoon mens. En avond aan avond hip opzitten wordt op een gegeven moment ook saai.
Kan me voorstellen dat het dan ook wel lekker is bij je partner uit de spotlichten te zijn. Op de bank met een filmpje en een zak chips. BN-er of geen BN-er.
Ik vind het wel een belangrijke vraag anders.quote:Op maandag 27 februari 2006 20:54 schreef Copycat het volgende:
Dit topic gaat niet specifiek over Ireen Wüst en dit subforum is geen B&H .
On topic dus.
quote:
Volgens mij moet je een VROUWELIJKE trainer zijn...quote:Op maandag 27 februari 2006 20:58 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
[afbeelding]
Die meid is strak getrained. Als ze tieten zou hebben zou dat door bepaalde pillenkomen.
Gewoon een erg leuke meidMaar als je kans wilt maken: wordt trainer. Dat schijnt nogal te werken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |