Roken is leukquote:Op maandag 27 februari 2006 20:29 schreef switchboy het volgende:
Waarom zou je willen roken? Vieze troep... stelletje kut verslaafden! Waarom zouden wij in jullie rook moeten zitten? Als je wilt roken, dan ga je maar naar buiten! En als je daar geen zin in hebt dan kick je maar af. Dat is nog beter voor je ook.
Wat heeft tabak roken nou voor voordelen?
- Nicotine kalmeren of juist opwekken
Wat zijn de nadelen
- Je gaat er ongelofelijk van stinken.
- Het is slecht voor je gezondheid.
- Je krijgt er vieze gele tanden van.
- Het is zeer onsmakelijk voor andere niet rokers.
Ik vind het helemaal niet erg als je eet terwijl ik rook hoor.quote:Op maandag 27 februari 2006 20:29 schreef switchboy het volgende:
Waarom zou je willen roken? Vieze troep... stelletje kut verslaafden! Waarom zouden wij in jullie rook moeten zitten? Als je wilt roken, dan ga je maar naar buiten! En als je daar geen zin in hebt dan kick je maar af. Dat is nog beter voor je ook.
Wat zijn de nadelen
Waarom zouden hun zich aan jou moeten aanpassen? Pas jij je maar aan hunquote:Op maandag 27 februari 2006 20:29 schreef switchboy het volgende:
Wat zijn de nadelen
Rokers zijn sociale mensenquote:Op maandag 27 februari 2006 20:31 schreef robh het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal niet erg als je eet terwijl ik rook hoor.
Tolerantie
Jij hebt er ook geen last van als ik eet. Ik wel van jouw rook.quote:Op maandag 27 februari 2006 20:31 schreef robh het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal niet erg als je eet terwijl ik rook hoor.
Tolerantie
Ik heb het niet over de voor- en nadelen van roken. Topic misschien een beetje te ingewikkeld voor jequote:Op maandag 27 februari 2006 20:29 schreef switchboy het volgende:
Wat zijn de nadelen
Aso dat je ben, wat stel jij je ongelofelijke negatief op tegen over onze rokende mede mensquote:Op maandag 27 februari 2006 20:29 schreef switchboy het volgende:
Wat zijn de nadelen
Je kan niet doodgaan aan roken. Je hebt alleen meer kans om longkanker ofzo te krijgenquote:Op maandag 27 februari 2006 20:33 schreef YanniiCke het volgende:
Ik heb een paar keer gerookt en ik ben nu gelukkkig gestopt
want het is echt slecht voor je, de opa van een vriendin van mij is eraan overleden dus... ik vind echt niet dat mensen moeten roken en ik vind dit soort berichten juist goed nieuws
Ik ben realist...quote:Op maandag 27 februari 2006 20:34 schreef brood_korst het volgende:
[..]
Aso dat je ben, wat stel jij je ongelofelijke negatief op tegen over onze rokende mede mens![]()
![]()
Je kan echt wel doodgaan aan roken hoor probeer mij niet wijs te maken dat dat niet zo is!! ik vind da je daar niet mee mag spottenquote:Op maandag 27 februari 2006 20:35 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
Je kan niet doodgaan aan roken. Je hebt alleen meer kans om longkanker ofzo te krijgen.
hoezo dat? je mag niet meer zeggen dat je rookt?quote:Op maandag 27 februari 2006 20:16 schreef Arid het volgende:
Vrijheid van meningsuiting .....zijn in het geding!!!
Pfff, ik ken iemand die dankzij het roken onder een auto kwam. Hij moest even snel een pakje peuken halen en keek niet goed uit met oversteken.quote:Op maandag 27 februari 2006 20:35 schreef Forcefuzz het volgende:
Je kan niet doodgaan aan roken. Je hebt alleen meer kans om longkanker ofzo te krijgen.
Hoezo? Omdat ik vindt dat mensen die ervoor kiezen om te roken maar bij een goede afzuiging of buiten moeten gaan staan?quote:
nu.nlquote:Huwelijk verkort leven vrouw
Uitgegeven: 27 februari 2006 11:43
Laatst gewijzigd: 27 februari 2006 11:43
LONDEN - Het is misschien geen gek idee om tijdens een huwelijksvoltrekking een bijsluiter uit te delen, met een gezondheidswaarschuwing voor de kersverse bruid. Uit een Europese studie blijkt dat getrouwde mannen langer leven, maar de vrouw is minder goed af. Passief roken, stress en te veel seks verkorten haar leven, aldus de krant The Independent.
De studie, onder 100.000 Europeanen, stond onder leiding van de Duitse Magdeburg-universiteit. Het huwelijk geeft mannen 1,7 jaar extra, maar bekort dat van de vrouw met 1,4 jaar.
Het team vermoedt dat het huwelijk zwaarder is voor een vrouw, omdat zij doorgaans meerdere taken moet combineren, zeker als ze ook buitenshuis werkt. Dat veroorzaakt stress en dat heeft een effect op de gezondheid. Alleenstaande vrouwen zonder kinderen bleken die stress veel minder te hebben.
Verder zouden alleenstaande vrouwen minder roken dan single-mannen, waaruit volgt dat als zij trouwen met een roker ze de rest van hun leven passief meeroken.Tenslotte vermoeden de onderzoekers dat regelmatige seks schadelijk is voor de levensverwachting van vrouwen, door allerlei hormonale veranderingen.
Je kan aan alles doodgaan, je moet maar net pech hebben.quote:Op maandag 27 februari 2006 20:37 schreef YanniiCke het volgende:
[..]
Je kan echt wel doodgaan aan roken hoor probeer mij niet wijs te maken dat dat niet zo is!! ik vind da je daar niet mee mag spotten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |