abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35551679
Eindelijk kunnen we weer buiten op het terras van een welverdiende pilseren genieten; zie hier de weersverwachting voor de komende dagen.

Maandag 27 februari en dinsdag 28 februari 2006
Landinwaarts half bewolkt met een oostenwind kracht 3, aan zee noord tot noord oost kracht 4 tot 5.
Het is onbewolkt en hier en daar komt 's avonds een regenbuitje voor. De temperatuur ligt rond de 23 graden.
Op de nadering van een frontale weerommekeer is de wind inmiddels nu nog naar west tot zuidwest gedraaid en wat in kracht toegenomen. Vannacht zal het niet kouder worden dan een graad of 15. In de kustgebieden valt de mogelijke neerslag hoofdzakelijk in de vorm van regen. Verder landinwaarts krijgen we een vrij koude edoch onbewolkte nacht en moeten we terdege rekening houden met uitdrogende planten.

Morgen overdag trekt de neerslag naar Duitsland weg. De wind draait dan naar het noordoosten en de aangevoerde lucht wordt geleidelijk warmer. De kans op mogelijk onweer en windstoten wordt naarmate de week vordert alleen maar groter. De warmte zal niet al te lang duren, waarna het begin volgende week weer een stuk frisser aan zal voelen.
Al sterven er miljoenen kleine Afrikaantjes van de dorst, ik loop tenminste rond met een puik merk op m'n borst.
  maandag 27 februari 2006 @ 21:28:23 #2
138843 Lin74
Elmo rulezzz
pi_35556234
Eh... het weerbericht in je droom afgelopen nacht?
Koffie, thee, limonade, vieze boekjes
Koekje d'r bij?
  † In Memoriam † maandag 27 februari 2006 @ 21:37:12 #3
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_35556541
We krijgen natte sneeuw. Niks mooi lenteweer
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_35557280
quote:
Op maandag 27 februari 2006 21:37 schreef Ratelslangetje het volgende:
We krijgen natte sneeuw. Niks mooi lenteweer
Mijn plasser gaat daarvan ook niet recht overeind staan hoor.
Al sterven er miljoenen kleine Afrikaantjes van de dorst, ik loop tenminste rond met een puik merk op m'n borst.
  maandag 27 februari 2006 @ 22:51:59 #5
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_35559262
Bedankt voor de mededeling.
And now for something completely different, I'm on a horse.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')