sorry kon het niet latenquote:Op maandag 27 februari 2006 18:35 schreef BiMeWet het volgende:
Mijn vriendin wil dus echt niet dat ik me scheer. Als ze dat ding geheel in dr mond neemt (depthroat...) dan prikt het nog erger dan mijn weggeschoren snorstoppels.
Ik kon het ook niet laten het zó lang te schrijven, voor ik de reacties 'die prikkelingen voelt ze omdat hij zo klein is wuhuhuhuhuh' weer op zouden komen.quote:Op maandag 27 februari 2006 18:41 schreef ThaNetRunner het volgende:
[..]
sorry kon het niet laten
scheren is idd soms vervelend, aangezien je het steeds vaker en vaker moet doen en op het laatste sochtends en savonds het moet doen, aangezien vrouwlief zeurt dat het prikt...
En het is een keuze die iemand zelf moet maken en niet moet worden opgedrongen door anderen.
Je bent wie je bent en als iemand dat niet accepteerd, is diegene jouw niet waard..
En als je een smoothy wil zijn ben je vrij om te doen en laten wat jij zelf wilt..
Zo zo, heb jij een mening? Poeh he.quote:Op maandag 27 februari 2006 18:49 schreef electricity het volgende:
ik heb er geen argumenten voor nodig. ik vind het er gewoon beter uitzien, dus scheer ik het. dat heet een MENING.
Stoppels op je borst als je je zak scheert?quote:Op maandag 27 februari 2006 18:31 schreef Beurlap het volgende:
Alleen....dan krijg je stoppels op je borstAlsof dat hygiënisch is
quote:Op maandag 27 februari 2006 18:53 schreef KoudeVrouw het volgende:
[..]
Zo zo, heb jij een mening? Poeh he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |