En 1000 ballonnen.quote:Op maandag 27 februari 2006 18:12 schreef Zwaffel het volgende:
ballonnen kopen,en in elke ballon een munt stuk doen,en opblazen. (heb je dus muntstuken van 5 cent nodig)
Prima post voor dit subforumquote:Op maandag 27 februari 2006 18:17 schreef YellowLedbetter het volgende:
Stop 5 briefjes van 10 in je reet en laat haar graaien. Je kunt het natuurlijk ook uitvoeren met 1 eurocent munten afhankelijk van de grote van je kont
quote:
quote:Op maandag 27 februari 2006 18:22 schreef Shirley het volgende:
Of net als een Sinterklaassurprise. Stop het in een doos vol met stroopstrond en laat het d'r uitvissen. Heeft ze ook nog een leuk karweitje aan het schoonmaken van de muntjes.
Jawel, deze geintjes zijn heel vaak leukquote:Op maandag 27 februari 2006 18:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Giet het in beton
Dit soort "geintjes" zijn bijna nooit leuk
oeps, komt door de vakantie he. Dan schakel ik mijn hersens min of meer uitquote:Op maandag 27 februari 2006 18:53 schreef Shirley het volgende:
[..]
Schrijf stront op z'n minst goed als je m'n ideeen wil jatten.
quote:Op maandag 27 februari 2006 18:54 schreef Aurelianus het volgende:
Stop het in een babylijkje. VERRASSING!![]()
![]()
Jaaa...schuif het daar maar op af hé!quote:Op maandag 27 februari 2006 18:56 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
oeps, komt door de vakantie he. Dan schakel ik mijn hersens min of meer uit
Doe ik toch ook doosquote:Op maandag 27 februari 2006 18:59 schreef Shirley het volgende:
[..]
Jaaa...schuif het daar maar op af hé!
Paar munten, het is wel ¤50 hequote:Op maandag 27 februari 2006 19:02 schreef Adfundum het volgende:
Als ik ooit moet gaan zoeken naar een paar munten in een emmer purshuim dan flikker ik die complete emmer in de kliko. In balonnen verstoppen is nog wel een leuk idee. Het moet niet te lang duren allemaal.
kijk! dit soort reacties zie ik graag meer komen...erg leuk idee...ik weet alleen niet wanneer ik het in de tuin moet gaan verstoppen...quote:Op maandag 27 februari 2006 19:42 schreef Sjoem het volgende:
Ik heb een idee! Ha!
Doe het in een pot en begraaf dat in de tuin. Koop een puzzel en maak die eerst, draai hem dan om en maak een plattegrond van de tuin met daarop een X waar het potje met geld ligt.
Doe daarna de puzzel weer uit elkaar, flink husselen en cadeau geven
Ze denken dat ze een saaie droge puzzel krijgen.
Geef ze dus wel een hint over dat ze hem moeten maken, want er staat iets belangrijks achterop.
Ik heb dat ooit ook eens gedaan en heb het potje toen een meter of 2 diep verstopt onder de grond en de tuin weer netjes gemaakt zodat het totaal niet opvielErg geslaagd!
En de overige ¤25,- hou je gewoon zelf?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:16 schreef Com.mentator het volgende:
Ik spaar dan 0.50 ¤ muntstukken, 50 in totaal uiteraard.
Dan koop ik ook nog een dienblad van hout en dan plak ik die 50 muntstukken in de vorm van 50 op. En daarom heen ga ik mozaiken met de favo kleuren van die persoon.( met tegels voor de badkamer bijvoorbeeld en die zijn godzijdank gewoon per stuk te koop)
Dan mogen ze zelf weten of ze m kapot maken of gaan gebruiken.
Moet eerlijk zijn, het kost je wel wat uren maar ik doe er meestal 3 avondjes over en dat is incl 24 uur wachten tot de lijm droog is.
Succes
Dat is de fooi voor de stripperquote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:41 schreef MaxMark het volgende:
[..]
En de overige ¤25,- hou je gewoon zelf?
Sorry foutjequote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:41 schreef MaxMark het volgende:
[..]
En de overige ¤25,- hou je gewoon zelf?
De stripper krijgt uiteraard veel meer!!!!!!quote:
Zodat ze ze jaren laternog vindtquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:42 schreef frenzy2003 het volgende:
zorg ervoor dat je voor 50 euro aan 1 cent muntjes hebt en verstop het door het hele huis heen.
Is tubgirl een werkwoord geworden?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:55 schreef cappp het volgende:
Stop al die munten in je anus en tubgirl ze er dan uit![]()
![]()
ik tubgirl, jij tubgirlt, wij hebben getubgirldquote:Op woensdag 1 maart 2006 06:58 schreef Intergalactrick het volgende:
[..]
Is tubgirl een werkwoord geworden?
"Zo, eens lekker tubgirlen hoor.""
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |