dungeon keeperquote:Op maandag 27 februari 2006 18:03 schreef Marruk het volgende:
[afbeelding]
toktoktok
ik sloeg ze vroeger altijd dood in dungeon keeper![]()
Zo, en nu een lekker bord kippensoep.quote:Op maandag 27 februari 2006 17:53 schreef Asskicker14 het volgende:
de massale uitbraak van de vogelgriep op het punt van uitbreken staat.
Ik zal ze in het vervolg levend opeten danquote:Op maandag 27 februari 2006 18:12 schreef boekenworm het volgende:
Word gewoon vegatariėr, kippenvlees behoord aan de kip te zitten. En niet op je bord te liggen. Ik kan niet begrijpen dat mensen vrijwillig dode dieren eten...
Die heb ik nog liggenquote:
jezus wat ben jij een huiliequote:Op maandag 27 februari 2006 18:12 schreef boekenworm het volgende:
Word gewoon vegatariėr, kippenvlees behoord aan de kip te zitten. En niet op je bord te liggen. Ik kan niet begrijpen dat mensen vrijwillig dode dieren eten...
Damn, ga een boom knuffelen ofzo... Ik ruim liever alle kippen op dan dat ik volgend jaar sterf aan H5N1quote:Op maandag 27 februari 2006 18:12 schreef boekenworm het volgende:
quote:Op maandag 27 februari 2006 18:27 schreef JosvG het volgende:
[..]
Damn, ga een boom knuffelen ofzo... Ik ruim liever alle kippen op dan dat ik volgend jaar sterf aan H5N1
God, jij bent er zo eentje zeker die gelijk kippenvleesch heeft afgezworen ivm de vogelgriep. Zo'n hekel aan dat soort mensen die bij de minste scheet al bang worden. Kom op zeg!quote:Op maandag 27 februari 2006 18:27 schreef JosvG het volgende:
[..]
Damn, ga een boom knuffelen ofzo... Ik ruim liever alle kippen op dan dat ik volgend jaar sterf aan H5N1
En die reclame hoor je NU pas voor het eerst?quote:Op maandag 27 februari 2006 17:53 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik hoorde vandaag deze reclame op de radio.
Weten ze dan niet dat het ongepast is om dit soort reclames uit te zenden nu de massale uitbraak van de vogelgriep op het punt van uitbreken staat.
Ik geloof best dat kip veelzijdig kan zijn, je kunt er immers vele ziektes mee oplopen zoals salmonella en de vogelgriep maar om dat nu juist rond deze tijd extra te benadrukken, getuigt van een slechte gevoel van timing van degene die verantwoordelijk is voor het uitzenden van deze reclame. Oh ja, het is ook nog eens een baggerreclame.
Zo, dat moest ik even kwijt.![]()
Het gaat mij er niet om dat deze reclame al maanden draait, dat weet ik ook wel.quote:Op maandag 27 februari 2006 18:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En die reclame hoor je NU pas voor het eerst?
Die is al jįįįįren op TV en radio
Verder kun je de pot op!
Zo. Heb je dat net bedacht?quote:Op maandag 27 februari 2006 18:39 schreef YellowLedbetter het volgende:
Kut, het meest veelzijdige stukje vlees
Omdat het lekker is.quote:Op maandag 27 februari 2006 18:12 schreef boekenworm het volgende:
Ik kan niet begrijpen dat mensen vrijwillig dode dieren eten...
Dan kun je de auto-reclames ook wel van de tv/radio halen, want elke dag worden er mensen doodgereden.quote:Op maandag 27 februari 2006 18:38 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik erger mij er aan dat het nu nog steeds uitgezonden wordt in een periode waarin kippen een bron kunnen zijn voor een grootschalige vogelgriepinfectie die kan muteren in een voor een mens dodelijke virus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |